Amatorskie sposoby na zmniej szenie zużycia paliwa na biegu j ałowym

Data: 2010-03-21 23:07:27
Autor: Lewis
Amatorskie sposoby na zmniej szenie zużycia paliwa na biegu j ałowym
Użytkownik "Michał" <michal_www@onet.pl> napisał w wiadomości news:ho655d$pq$1news.onet.pl...
Witam
Jakie są amatorskie sposoby na zmniejszenie zużycia paliwa na biegu
jałowym.
Moje pomysły:
1. Gdyby dołożyć EGR czy spalanie by spadło?
2. Gdyby odłączyć poszczególne cylindry to by spalanie spadło?
Pozdrawiam

Zgasić silnik. Jak masz układ wtryskowy a nie gaźnik to za wiele nie poszalejesz.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-03-22 11:44:57
Autor: Ghost

Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho65bk$1m8$1news.onet.pl...
[...]

A co na to utrata wspomagania hamulca i kierownicy i co na najgorsze jej blokada?

Data: 2010-03-22 11:57:07
Autor: Lewis
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:ho7hoh$bu7$1mx1.internetia.pl...
[...]

Domyślnie bieg jałowy to użyzwa się podczas postuju, więc najczęsciej w korku, więc nie jest potrzebne ani wspomaganie kiery ani hamulca. Sumasumarum nie opłaca się i tak. Chyba ze naprawde długo mamy stać. Innego sensu ograniczania paliwa w ruchu drogowym na biegu jałowym nie widzę

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-03-22 12:04:40
Autor: Ghost

Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho7ieo$m99$1news.onet.pl...
[...]

Jest potrzebne. Brak blokady tez bylby przydatny.

Data: 2010-03-22 12:11:45
Autor: BydlÄ™
Ghost wrote:

> Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jest potrzebne.

Wspomaganie stania?;-)

> Brak blokady tez bylby przydatny.

Kierownica się nie blokuje po wyłączeniu silnika.

--
BydlÄ™

Data: 2010-03-22 12:30:54
Autor: Ghost

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:ho7j9i$pkb$1cougar.axelspringer.pl...
Ghost wrote:

> Jest potrzebne.

Wspomaganie stania?;-)

Wspomaganie zuzycia paliwa w trakcie stania.

Data: 2010-03-22 14:08:29
Autor: BydlÄ™

Ghost wrote:

> Jest potrzebne.

Wspomaganie stania?;-)

Wspomaganie zuzycia paliwa w trakcie stania.

Nie bardzo rozumiem, ale przyjmuję, że włączony silnik wspomaga zużycie, a wyłączony nie.

--
BydlÄ™

Data: 2010-03-22 15:50:49
Autor: Ghost

Ghost wrote:

> Jest potrzebne.

Wspomaganie stania?;-)

Wspomaganie zuzycia paliwa w trakcie stania.

Nie bardzo rozumiem, ale przyjmuję, że włączony silnik wspomaga zużycie, a wyłączony nie.

Dokladnie, caly problem stad, ze ktos zrobil mundre zalozenie, ze dyskutujemy o oszczedzaniu paliwa gdy samochod ma stac.

Data: 2010-03-22 16:34:23
Autor: BydlÄ™
Ghost wrote:

> Dokladnie, caly problem stad, ze ktos zrobil mundre zalozenie, ze
> dyskutujemy o oszczedzaniu paliwa gdy samochod ma stac.

Ktoś mu już odpowiedział, że wyłączenie jest najlepsze.
:-)

Ale odnoszę wrażenie, że pytający nie napisał o co mu dokładnie chodzi - czy o zmniejszenie spalania w czasie zmiany biegów, stania przed światłami, czy po prostu obniżenie zużycia paliwa w silniku, który pracuje bez wykonywania pracy innej, niż prr, prr, prr, prr...
;-)

--
BydlÄ™

Data: 2010-03-22 17:22:26
Autor: Ghost

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:ho82m0$i0a$1cougar.axelspringer.pl...
Ghost wrote:

> [...]

>światłami, czy po prostu obniżenie zużycia paliwa w silniku, który
>pracuje bez wykonywania pracy innej, niż prr, prr, prr, prr...

Nie napisal nawet czy nie chodzi o jazde rozpedem (a to bym obstawial) i dlatego zalozenie, ze ma stac nie jest mundre.

Data: 2010-03-23 15:59:39
Autor: BydlÄ™
Ghost wrote:

> Nie napisal nawet czy nie chodzi o jazde rozpedem (a to bym obstawial)

A mamy jakąś górę w okolicy(*), z ktrej zdjazd trwałby tak długo, że:

- opłacałoby się zmniejszać spalanie na jałowym
- hamulce byłby niepotrzebne podczas takiego zjazdu

?

> dlatego zalozenie, ze ma stac nie jest mundre.

Jak każde inne, dopóki autor nie napisze o co mu chdzi, albo co mu chodzi po głowie.

(*-Europy)

--
BydlÄ™

Data: 2010-03-23 16:14:39
Autor: Ghost

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:hoal0t$9mr$3cougar.axelspringer.pl...
Ghost wrote:

> Nie napisal nawet czy nie chodzi o jazde rozpedem (a to bym obstawial)

A mamy jakąś górę w okolicy(*), z ktrej zdjazd trwałby tak długo, że:

Etam, prawdziwi tfardziele podjezdzaja na luzie do swiatel.

Data: 2010-03-23 21:55:02
Autor: BydlÄ™
Ghost wrote:

> Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości
> Ghost wrote:
>  >

> Etam, prawdziwi tfardziele podjezdzaja na luzie do swiatel.

Oszczędzają hamulce? :-)

--
BydlÄ™

Data: 2010-03-23 22:39:14
Autor: Ghost

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:hob9r9$9gs$1cougar.axelspringer.pl...
Ghost wrote:
> Etam, prawdziwi tfardziele podjezdzaja na luzie do swiatel.

Oszczędzają hamulce? :-)

Raczy marnójo.

Data: 2010-03-22 15:38:57
Autor: szerszen
Amatorskie sposoby na zmniej szenie zużycia paliwa na biegu j ałowym

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:ho7hoh$bu7$1mx1.internetia.pl...

 co na najgorsze jej blokada?

jaka blokada?
od kiedy to wylaczenie silnika = blokada kierownicy?

Data: 2010-03-22 15:48:49
Autor: Ghost

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ho7vm1$bjj$1news.task.gda.pl...

[...]

Od wtedy, jak za daleko czlowiek pomysli.

Data: 2010-03-22 18:25:45
Autor: Olek
Amatorskie sposoby na zmniejszenie zu¿ycia paliwa na biegu ja³owym
On 2010-03-22 15:48, Ghost wrote:

Od wtedy, jak za daleko czlowiek pomysli.

raczej wyjêcie kluczyka ze stacyjki = blokada kierownicy :P

Data: 2010-03-22 18:45:37
Autor: Ghost
Amatorskie sposoby na zmniejszenie zu¿ycia paliwa na biegu ja³owym

U¿ytkownik "Olek" <alexhawk@dupaonet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ho896o$m2n$1news.onet.pl...
On 2010-03-22 15:48, Ghost wrote:

Od wtedy, jak za daleko czlowiek pomysli.

raczej wyjêcie kluczyka ze stacyjki = blokada kierownicy :P

Ojej, dobrze, ze napisales.

Data: 2010-03-22 18:46:58
Autor: Olek
On 2010-03-22 18:45, Ghost wrote:

Ojej, dobrze, ze napisales.

te¿ sie ciesze :)

Amatorskie sposoby na zmniej szenie zużycia paliwa na biegu j ałowym