AmbaSSada

Data: 2014-02-05 15:36:51
Autor: Titus Atomicus
AmbaSSada
Witam,
W ramach odrabiania zaleglosci obejrzalem 'Ambassade' Machulskiego:
http://www.youtube.com/watch?v=wph51OujNVE
http://www.youtube.com/watch?v=LaUvkbX5zHg
http://pl.wikipedia.org/wiki/AmbaSSada
Takie sobie - chyba na poziomie 'Kolysanki'
Jak dla mnie Machulski to jednak oba Vabanki, King Size, no i V.I.P, Vinci i Seksmisja.
Amassada to nawet dobry pomysl, ale ze scenariuszem (i realizacja) juz gorzej.
:-(
W sumie, mozna obejrzec ze wzgledu na Wieckiewicza w roli Hitlera, i Nergala w roli von Ribbentropa.
Bartosz Porczyk jako Anton tez ok, ale jako Przemek juz mniej przekonywujacy.
--
TA

Data: 2014-02-05 22:16:17
Autor: Maciek
AmbaSSada
Dnia Wed, 05 Feb 2014 15:36:51 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Takie sobie - chyba na poziomie 'Kolysanki'

Czyli slabiutko.

W sumie, mozna obejrzec ze wzgledu na Wieckiewicza w roli Hitlera,

W sumie to niedlugo poszukiwane stana sie filmy, w ktorych mozna NIE
ZOBACZYC Wieckiewicza ;)

--
Maciek

Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba

Data: 2014-02-06 10:14:30
Autor: Crimi
napisał(a):

[...]

   Wienckiewicz to obecnie najlepszy polski aktor, moim zdaniem.

Data: 2014-02-06 14:24:36
Autor: Maciek
AmbaSSada
Dnia Thu, 06 Feb 2014 10:14:30 +0100, Crimi napisał(a):

   Wienckiewicz to obecnie najlepszy polski aktor, moim zdaniem.

Nawet najlepsze danie potrafi sie przejesc.

Data: 2014-02-19 17:04:29
Autor: Qrczak
AmbaSSada
Dnia 2014-02-05 15:36, obywatel Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world uprzejmie donosi:
[...]

W sumie to klęSSka.
A największa chyba taka, że młodzież może bardziej z tej kaszany kojarzyć Machulskiego aniżeli z SekSSmisji.
Wstyd.

Data: 2014-02-19 18:15:04
Autor: 2late
AmbaSSada
On 2/19/2014 4:04 PM, Qrczak wrote:

W sumie to klęSSka.
A największa chyba taka, że młodzież może bardziej z tej kaszany kojarzyć
Machulskiego aniĹźeli z SekSSmisji.
Wstyd.

I na domiar zlego, spiracic sie nie da, bo po tylu negatywach, na pewno nie wybiore sie do kina. ;)

Data: 2014-02-22 23:53:49
Autor: Skylla
AmbaSSada

W sumie to klęSSka.
A największa chyba taka, że młodzież może bardziej z tej kaszany
kojarzyć Machulskiego aniżeli z SekSSmisji.
Wstyd.

Żadna klęska. Pewnie że słabszy od Seksmisji, ale też nawiązuje raczej do DejaVu.
Broni się oryginalnym pomysłem, kilkoma naprawdę fajnymi scenami, niezłą grą i końcową piosenką :-).
Uprzedzam, że bardzo podobała mi się Kołysanka, choć to  obiektywnie film taki sobie, ale po prostu przypadł mi do gustu. Pewnie miałem wtedy odpowiedni do niego nastrój, he he. Ten też kupuję. 6/10, a co.
Widocznie Machulski kręci filmy dla mnie...
S.

Data: 2014-02-23 08:58:03
Autor: Qrczak
AmbaSSada
Dnia 2014-02-22 23:53, obywatel Skylla uprzejmie donosi:

[...]

Dobrze, że przytaczasz DejaVu, gdzie pomysł był niezły, choć trochę inny niż w "kanonicznych" przykładach. Ale DejaVu  - dla mnie - obronił się właśnie tą stylizacją (i bezsprzecznie postacią Stuhra).

Broni się oryginalnym pomysłem, kilkoma naprawdę fajnymi scenami, niezłą
grą i końcową piosenką :-).

Przeczesałam zasoby i wyszło, że w zasadzie w pamięci zostało mi tylko, jak w nowej lepszej rzeczywistości po Warszawie Żydkowie popylali w jarmułeczkach. I spadający ze schodów Adolf Drugi.

Uprzedzam, że bardzo podobała mi się Kołysanka, choć to obiektywnie film
taki sobie, ale po prostu przypadł mi do gustu. Pewnie miałem wtedy
odpowiedni do niego nastrój, he he.

Kołysanka sama w sobie miała ciekawy i nietypowy klimacik.
Tego w Ambassadzie - przynajmniej wg mnie - brakło.
Aktorsko - najlepiej wyszedł amator Nergal. No i Więcek - miła odmiana po dramatach.

Widocznie Machulski kręci filmy dla mnie...

Każdemu może trafić się gorszy dzień. Mam nadzieję, że Julkowi tylko ten jeden.

AmbaSSada