Ambasada Rosji

Data: 2013-11-11 22:39:27
Autor: Jacek Biały
Ambasada Rosji
W latach 80 prawie każda zadyma w Krakowie przenosiła siê pod sowiecki konsulat. Sam niejednokrotnie brałem w tym udział, jako że byli¶my wowczas krajem okupowanym przez sowiecki system. Je¶li dzisiaj co¶ zagraża naszej suwerenno¶ci, jest to Unia Europejska. Nierozumiem, dlaczego zaatakowano rosyjsk± ambasadê? (gdzie była wtedy 'straż marszu'?) Coraz bardziej dochodzê do wniosku, że wiêkszo¶c działań polskich nacjonalistów to komusze prowokacje.
jb

Data: 2013-11-11 22:48:01
Autor: boukun
Ambasada Rosji
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l5rirh$fvt$1node2.news.atman.pl...
[...]

Bo tak chciał PiS?

boukun

Data: 2013-11-11 23:26:45
Autor: mi¶ z okienka
Ambasada Rosji

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l5rk2u$54k$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci
|
| Bo tak chciał PiS?

        bujaj sie prowoku...

Data: 2013-11-11 23:28:26
Autor: boukun
Ambasada Rosji
Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l5rljk$ivl$1node2.news.atman.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci
| Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci
|
| Bo tak chciał PiS?

       bujaj sie prowoku...

http://ocdn.eu/images/pulscms/MzY7MDMsMmU0LDAsMSwx/8c97b205e912156d5712a06bef3c9722.jpg

boukun

Data: 2013-11-11 23:37:00
Autor: A. Filip
Ambasada Rosji jest waĆŒniejsza w RP3 od ambasady USA?! :-)
Jacek BiaƂy <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> pisze:
W latach 80 prawie kaĆŒda zadyma w Krakowie przenosiƂa się pod sowiecki konsulat.  Sam niejednokrotnie braƂem w tym udziaƂ, jako ĆŒe byliƛmy wowczas krajem okupowanym przez sowiecki system. Jeƛli dzisiaj coƛ zagraĆŒa naszej suwerennoƛci, jest to Unia Europejska. Nierozumiem, dlaczego zaatakowano rosyjską ambasadę?  (gdzie byƂa wtedy 'straĆŒ marszu'?) Coraz bardziej dochodzę do wniosku, ĆŒe większoƛc dziaƂaƄ polskich nacjonalistĂłw to komusze prowokacje.  jb

Ɓamanie konstytucji w Kiejkutach na potrzeby USA nie mogƂo zagrozić
niepodlegƂoƛci Polski?

--
A. Filip
Drzewo cierpliwoƛci jest cierpkie, lecz owoce jego to miód i cukier.

Data: 2013-11-19 17:02:55
Autor: miƛ z okienka
Ambasada Rosji jest waĆŒniejsza w RP3 od ambasady USA?! :-)

UĆŒytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisaƂ w wiadomoƛci

| Ɓamanie konstytucji w Kiejkutach na potrzeby USA nie mogƂo zagrozić
| niepodlegƂoƛci Polski?

1) Najpierw znajdĆș na to dowody
2) Nawet gdybyƛ znalazƂ, Kiejkuty nie miaƂy wpƂywu na kierunek polityki III RP.

Data: 2013-11-19 17:14:18
Autor: xantiros
W dniu 2013-11-11 23:37, A. Filip pisze:
[...]

A porwania UFO dokonywane na ziemiach Polski nie zagraĆŒają nam ?

Ambasada Rosji