Ambasada Rosji jest ważniejsza w RP3 od ambasady USA?! :-)

Data: 2013-11-11 23:37:00
Autor: A. Filip
Ambasada Rosji jest ważniejsza w RP3 od ambasady USA?! :-)
Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> pisze:
W latach 80 prawie każda zadyma w Krakowie przenosiła się pod sowiecki konsulat.  Sam niejednokrotnie brałem w tym udział, jako że byliśmy wowczas krajem okupowanym przez sowiecki system. Jeśli dzisiaj coś zagraża naszej suwerenności, jest to Unia Europejska. Nierozumiem, dlaczego zaatakowano rosyjską ambasadę?  (gdzie była wtedy 'straż marszu'?) Coraz bardziej dochodzę do wniosku, że większośc działań polskich nacjonalistów to komusze prowokacje.  jb

Łamanie konstytucji w Kiejkutach na potrzeby USA nie mogło zagrozić
niepodległości Polski?

--
A. Filip
Drzewo cierpliwości jest cierpkie, lecz owoce jego to miód i cukier.

Data: 2013-11-19 17:02:55
Autor: miś z okienka

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości

| Łamanie konstytucji w Kiejkutach na potrzeby USA nie mogło zagrozić
| niepodległości Polski?

1) Najpierw znajdź na to dowody
2) Nawet gdybyś znalazł, Kiejkuty nie miały wpływu na kierunek polityki III RP.

Data: 2013-11-19 17:14:18
Autor: xantiros
W dniu 2013-11-11 23:37, A. Filip pisze:
[...]

A porwania UFO dokonywane na ziemiach Polski nie zagrażają nam ?

Ambasada Rosji jest ważniejsza w RP3 od ambasady USA?! :-)