Ambasada USA i republika bananowa

Data: 2012-01-30 13:25:53
Autor: jadrys
Ambasada USA i republika bananowa
W dniu 2012-01-30 11:36, Jacek Biały pisze:
Dlaczego Palikot oburza się na ambasadę USA, że traktują Polskę jak
republikę bananową? Przecież sami o takie traktowanie się prosimy! Do
sejmu wybieramy lokajów nie swojej sprawy, po których oczekujemy
jedynie dobrego wizerunku. Palikot przez cztery lata był w rządzącej
partii i co dobrego zrobił prócz kilku pokazowych błazeństw?
Naród niewolników nie stworzy nic ponad republikę bananową. Polski
naród najczęściej wybiera elity, które przerzuciły swój wrodzony
serwilizm z rozpadającego się Związku Sowieckiego na nowych panów z UE
i USA. Amerykanie musieliby na głowę upaść, żeby nas traktować jak
wolnych ludzi.

jb

Widziałeś ten plik raportów i wniosków Palikota które powstały w jego komisji "Przyjazne Państwo", których to marszałek sejmu nigdy nie poddał pod głosowanie? A więc nie same błazeństwa.

A wracając do rzeczy - to ty jesteś naiwniakiem - jankesi Polskę już kupili za czasów "Solidarności". W tym czasie gdy ty siałeś dywersję i krzyczałeś "precz z komuną" twoi szefowie zaprzedawali kraj interesom imperializmu.

Data: 2012-01-30 05:13:00
Autor: jr
On 30 Sty, 13:25, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2012-01-30 11:36, Jacek Bia³y pisze:

> [...]
> republikê bananow±? Przecie¿ sami o takie traktowanie siê prosimy! Do
> sejmu wybieramy lokajów nie swojej sprawy, po których oczekujemy
> jedynie dobrego wizerunku. Palikot przez cztery lata by³ w rz±dz±cej
> partii i co dobrego zrobi³ prócz kilku pokazowych b³azeñstw?
> Naród niewolników nie stworzy nic ponad republikê bananow±. Polski
> naród najczê¶ciej wybiera elity, które przerzuci³y swój wrodzony
> serwilizm z rozpadaj±cego siê Zwi±zku Sowieckiego na nowych panów z UE
> i USA. Amerykanie musieliby na g³owê upa¶æ, ¿eby nas traktowaæ jak

Widzia³e¶ ten plik raportów i wniosków Palikota które powsta³y w jego
komisji "Przyjazne Pañstwo", których to marsza³ek sejmu nigdy nie podda³
pod g³osowanie? A wiêc nie same b³azeñstwa.

Nie by³o g³osowania, nie by³o nic.

A wracaj±c do rzeczy - to ty jeste¶ naiwniakiem - jankesi Polskê ju¿
kupili za czasów "Solidarno¶ci". W tym czasie gdy ty sia³e¶ dywersjê i
krzycza³e¶ "precz z komun±" twoi szefowie

Jacy znów moi szefowie?
Przeciez to wy, komuchy (z pomoc± swojej agentury) szukali¶cie nowych
panów.

jb

Data: 2012-01-30 18:15:33
Autor: jadry¶
W dniu 2012-01-30 14:13, jr pisze:
[...]

Ale pretensje mo¿na mieæ tylko do Schetyny.

[...]

Ci z których imieniem na ustach chodzi³e¶ na demonstracje. Przede wszystkim Lechu.. Nie pamiêtasz ju¿ - "Nie ma wolno¶ci bez Solidarno¶ci!! Lech! Lech! Wa³êsa!!!"?

Data: 2012-01-30 17:22:59
Autor: Obserwator
Ambasada USA i republika bananowa
jadry¶ <rg@yachoo.com> napisa³(a):
Ci z których imieniem na ustach chodzi³e¶ na demonstracje. Przede wszystkim Lechu.. Nie pamiêtasz ju¿ - "Nie ma wolno¶ci bez Solidarno¶ci!! Lech! Lech! Wa³êsa!!!"?

***************************

wielu chodzilo, bo nie zdawalo sobie sprawy jak beczelne sa prosowieckie komuchy.

Teraz tez lza jak bure suki i mlode pokolenia Polakow sie na te klamstwa nadal
nabieraja.

Ty jestes tego ewidentnym dowodem, klamiesz i krecisz na tej grupie jak typowy
czekista.

Data: 2012-01-31 06:37:35
Autor: jr
On 30 Sty, 18:15, jadry¶ <r...@yachoo.com> wrote:

> [...]

Ci z których imieniem na ustach chodzi³e¶ na demonstracje. Przede
wszystkim Lechu.. Nie pamiêtasz ju¿ - "Nie ma wolno¶ci bez

A gdzie¶ ty mnie znowu widzia³?
Najchêtniej chodzi³em na demonstracje KPN. My¶my walczyli z komun±,
wyscie wywalczyli sobie okr±g³y stó³. Na szczêscie run±³ Mur
Berliñski, dziêki czemu nie muszê ¿yæ w czerwonym chlewie.

jb

Data: 2012-01-31 19:02:29
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-31 15:37, jr pisze:
On 30 Sty, 18:15, jadryÅ›<r...@yachoo.com>  wrote:
[...]

Nie było głosowania, nie było nic.
Ale pretensje można mieć tylko do Schetyny.

A wracając do rzeczy - to ty jesteś naiwniakiem - jankesi Polskę już
kupili za czasów "Solidarności". W tym czasie gdy ty siałeś dywersję i
krzyczałeś "precz z komuną" twoi szefowie
Jacy znów moi szefowie?
Przeciez to wy, komuchy (z pomocą swojej agentury) szukaliście nowych
panów.
jb
Ci z których imieniem na ustach chodziłeś na demonstracje. Przede
wszystkim Lechu.. Nie pamiętasz już - "Nie ma wolności bez
Solidarności!! Lech! Lech! Wałęsa!!!"?

A gdzieś ty mnie znowu widział?
Najchętniej chodziłem na demonstracje KPN. Myśmy walczyli z komuną,
wyscie wywalczyli sobie okrągły stół. Na szczęscie runął Mur
Berliński, dzięki czemu nie muszę żyć w czerwonym chlewie.

jb

Sam niedawno pisaÅ‚eÅ› o swojej aktywnoÅ›ci w NSZZ "Solidarnosć".  I dlaczego wy pataÅ‚achy spod tego znaku nie macie najmniejszego zamiaru mnie przeprosić za zabranie wolnoÅ›ci którÄ… siÄ™ cieszyÅ‚em w PRLu którÄ… zniszczyliÅ›cie?

Data: 2012-01-31 19:28:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jg9abi$o3i$2node2.news.atman.pl...
[...]

A kiedy przeprosisz za PRL, komuszku?

Data: 2012-01-31 19:55:11
Autor: jadryÅ›
[...]

Zaapeluję do odpowiednich ludzi o przeprosiny o ile mi powiesz za co akurat ciebie mają przepraszać?

I dlaczego zachowujesz się jak jakiś oszołom - Jacek był tym który dołożył swoją cegiełkę w utracie mojej wolności, sam to przyznał, ale dlaczego ty śladem jakiejś przekupki mi w równowadze dla jego zbrodni zaczynasz mi przypisywać jakieś winy?

Data: 2012-01-31 23:54:13
Autor: jr
On 31 Sty, 19:55, jadry¶ <r...@yachoo.com> wrote:

> A kiedy przeprosisz za PRL, komuszku?

Zaapelujê do odpowiednich ludzi o przeprosiny o ile mi powiesz za co
akurat ciebie maj± przepraszaæ?

I dlaczego zachowujesz siê jak jaki¶ oszo³om - Jacek by³ tym który
do³o¿y³ swoj± cegie³kê w utracie mojej wolno¶ci, sam to przyzna³, ale
dlaczego ty ¶ladem jakiej¶ przekupki mi w równowadze dla jego zbrodni

Przestañ juz jêczeæ gównozjadzie! Czy ty wiesz co to jest zbrodnia?
jb

Data: 2012-01-31 23:44:06
Autor: jr
On 31 Sty, 19:02, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

> jb

Sam niedawno pisa³e¶ o swojej aktywno¶ci w NSZZ "Solidarnosæ".

Dzia³a³em gdzie siê da³o, aby czerwone gówno zniknê³o z powierzchni
ziemi.

dlaczego wy pata³achy spod tego znaku nie macie najmniejszego zamiaru
mnie przeprosiæ za zabranie wolno¶ci któr± siê cieszy³em w PRLu któr±
zniszczyli¶cie?

Dla ciebie wolno¶ci± jest niewola innych? Szkoda, ¿es siê nie urodzi³
w ogrodzie zoologicznym.
jb

Ambasada USA i republika bananowa