Ambasada USA w Warszawie wywiesiła flagi LGBT

Data: 2019-06-24 18:18:08
Autor: japanizer
Ambasada USA w Warszawie wywiesiła flagi LGBT
https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/190629768-Ambasada-USA-w-Warszawie-wywiesila-flagi-LGBT.html

  Ambasada Stanów Zjednoczonych w Warszawie dołączyła się do globalnej kampanii na   rzecz walki z dyskryminacją homoseksualistów.

  W związku z tym, że zdaniem prezydenta USA Donalda Trumpa, osoby LGBT wywarły   wyjątkowy wpływ na naród amerykański, na początku czerwca poinformował, że   weźmie udział w ,,świętowaniu miesiąca dumy LGBT". ,,W związku z obchodami   Miesiąca Dumy LGBT i uznaniem wyjątkowego wkładu osób LGBT w nasz wielki naród,   stańmy również solidarnie z wieloma osobami LGBT, które mieszkają w dziesiątkach   krajów na całym świecie, które karzą, więzią, a nawet wykonują egzekucje osób ze   względu ich orientacji seksualnej" - napisał na Twitterze Donald Trump.

Czy krajowe media skrytykowały już Trumpa i USA? Czy Ministerstwo San Escobar wysłało noty protestacyjne? Czy Minister Wojny szykuje już widły i cepy na wojnę z Ameryką?

Data: 2019-06-25 02:53:47
Autor: Jacek Bialy
Ambasada USA w Warszawie wywiesiła flagi LGBT
Ciekawe, czy taką flagę zechcieliby wywiesić w Jerozolimie?

Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-06-25 02:58:28
Autor: japanizer
On Tuesday, June 25, 2019 at 6:53:48 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
Ciekawe, czy taką flagę zechcieliby wywiesić w Jerozolimie?

Buuu ha-ha!

JB

https://il.usembassy.gov/lgbt-pride-mission-israel/

PS. jak tam, panie Jacku, chlaliście już w tym tygodniu wódkę z kolegami z ubecji? Buahahaha!

Data: 2019-06-25 03:20:08
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- --

Nu - ładne skromne party, ale tęczowej flagi nie wywiesili... Ja rozumiem, że to dlatego, żeby nie prowokować muzułmańskich fundamentalistów ;)

    -- - PS. jak tam, panie Jacku, chlaliście już w tym tygodniu wódkę z kolegami z ubecji?

Szkoda gadać! - teraz obrazili się na mnie wszyscy i już nie chcą mnie znać.. Buahahaha!

Data: 2019-06-25 03:56:05
Autor: A. Filip
Ambasada USA/Trump-a w Warszawie wywiesiła flagi LGBT
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Po co krytykować (otwarcie)?  Wystarczy średnio obszernie "donieść bez
komentarza" a do *OBU* grup docelowych trafi.  Która z nich jest w RP3
większa? Cytaty z Trump-a "słowo w słowo" nie zaszkodzą.

Jak kandydat do reelekcji Trump chce zadowolić wszystkich to nie
zadowoli nikogo [nie całkiem demagogia].

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-24 20:33:48
Autor: japanizer
On Tuesday, June 25, 2019 at 10:58:23 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

komentarza" a do *OBU* grup docelowych trafi.  Która z nich jest w RP3
większa? Cytaty z Trump-a "słowo w słowo" nie zaszkodzą.

Czyli kolejny raz się potwierdza, że jak Pedofile i Szmalcownicy mówili o wstawaniu z kolan, to tylko mówili?

Data: 2019-06-25 05:48:44
Autor: A. Filip
> [...]

Czyli kolejny raz się potwierdza, że jak Pedofile i Szmalcownicy
mówili o wstawaniu z kolan, to tylko mówili?

A to jest gorsze więzienia-katowni CIA/USA w Fort Bush-men (Stare
Kiejkuty) w których bezkarnie łamano Konstytucje RP3 a Tusk PO+PSL
przez osiem lat nie ukarali winnych?

USA na terytorium swojej ambasady w Polsce może trochę więcej niż na
*ponoć* suwerennym terytorium RP3.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-24 21:11:57
Autor: japanizer
On Tuesday, June 25, 2019 at 12:50:46 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

A to jest gorsze więzienia-katowni CIA/USA w Fort Bush-men (Stare
Kiejkuty) w których bezkarnie łamano Konstytucje RP3 a Tusk PO+PSL

Jednak przed PO rządzili Pedofile i Szmalcownicy, a teraz znowu rządzą Pedofile i Szmalcownicy - i ukarali kogoś? Nie? Dlaczego? Szmalec im za miło pachnie? Czy jak mówili, że wstają z kolan, to tylko mówili?

Data: 2019-06-25 07:56:45
Autor: A. Filip
[...]

A w kwestii formalnej - co z wariantów poniżej zaszło:
a) "ambasada jako instytucja" wywiesiła te (dwie) flagi
b) flagi zostały wywieszone w mieszkaniach na terenie ambasady

Z mojej słabawej wiedzy wynikałoby "b" do którego się ciężko ambasadzie
byłoby przyczepić skoro prezydent Trump jest pierwszym republikańskim
prezydentem obchodzącym miesiąc dumy LGBT.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-06-24 23:18:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 25 czerwca 2019 07:57:46 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

byłoby przyczepić skoro prezydent Trump jest pierwszym republikańskim
prezydentem obchodzącym miesiąc dumy LGBT.

https://twitter.com/USEmbassyWarsaw/status/1143071260777299969
"W związku z ogłoszeniem przez  @POTUS  Miesiąca Dumy LGBT: (link: https://tiny.pl/tcfp7) tiny.pl/tcfp7, nasza ambasada przyłącza się do globalnej kampanii na rzecz dekryminalizacji homoseksualizmu"

A teraz P... i S...

--
Bruno

Data: 2019-06-25 09:38:24
Autor: A. Filip
Ambasada USA w Warszawie wywiesiła flagi LGBT "nie od frontu ambasady"?
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

https://tiny.pl/tcfp7) tiny.pl/tcfp7, nasza ambasada przyłącza się do
globalnej kampanii na rzecz dekryminalizacji homoseksualizmu"

Czyli ty wolisz wersje że te flagi były "zbyt wstydliwe" żeby je
wywiesić od frontu ambasady?  Jak dla mnie może być :-)

Według rządu USA front ambasady USA w Warszawie to Aleje Ujazdowskie a
nie Ulica Piękna.

https://pl.usembassy.gov/pl/embassy-consulate-pl/ambasada-usa-w-warszawie/
Aleje Ujazdowskie 29/31
00-540 Warsaw Poland

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-25 09:45:32
Autor: u2
[...]

ale ale w Bolanda nigdy homosie nie byli penalizowani za uprawianie homosiowej love, to na postępowym zachodzie i wschodzie byli, ale w Bolanda nigdy:)

https://tiny.pl/tcfp7
https://www.whitehouse.gov/briefings-statements/statement-from-the-president-9/

Statement from the President

Issued on: June 1, 2019

[...]

My Administration has launched a global campaign to decriminalize homosexuality and invites all nations to join us in this effort!

--
I love love

Data: 2019-06-25 12:51:04
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

<ironia> Jestem pewny że prezydent Trump będzie z równym zapałem,
gorliwością i poświęceniem walczyć o prawa homoseksualistów zarówno w
Iranie jak i w Królestwie Saudów. </ironia> <cynizm> Kto korzyść odnosi
czyniąc co słuszne korzyść podwójną odnosi. </cynizm>

Chcesz psa uderzyć, kij znajdziesz. Którego psa chce uderzyć Trump?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-25 04:21:57
Autor: Jacek Bialy
Ambasada USA w Warszawie wywiesiła flagi LGBT?
    -- - <ironia> Jestem pewny że prezydent Trump będzie z równym zapałem, gorliwością i poświęceniem walczyć o prawa homoseksualistów

E...tam!  Trumpowi nie chodzi ani o Żydów, ani o homoseksualistów. Trump szykuje się na Wielką Wojnę, a nas po prostu testują.

A nas co to może obchodzić? Niech sobie ucinają łby, albo nawet kutasy, nasza chata z kraja. U nas nie ma tradycji prześladowań religijnych, czy nawet obyczajowych - z wyjątkiem okresu totalitarnych okupacji, których staliśmy się ofiarą.

  -- - Chcesz psa uderzyć, kij znajdziesz. Którego psa chce uderzyć Trump?

Psy szczekają, karawana  idzie dalej... (przysłowie beduinów)

JB

Ambasada USA w Warszawie wywiesiła flagi LGBT