Ambasada USA w Warszawie wywiesiła flagi LGBT

Data: 2019-06-25 02:53:47
Autor: Jacek Bialy
Ambasada USA w Warszawie wywiesiła flagi LGBT
Ciekawe, czy taką flagę zechcieliby wywiesić w Jerozolimie?

Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-06-25 02:58:28
Autor: japanizer
On Tuesday, June 25, 2019 at 6:53:48 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
Ciekawe, czy taką flagę zechcieliby wywiesić w Jerozolimie?

Buuu ha-ha!

JB

https://il.usembassy.gov/lgbt-pride-mission-israel/

PS. jak tam, panie Jacku, chlaliście już w tym tygodniu wódkę z kolegami z ubecji? Buahahaha!

Data: 2019-06-25 03:20:08
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nu - ładne skromne party, ale tęczowej flagi nie wywiesili... Ja rozumiem, że to dlatego, żeby nie prowokować muzułmańskich fundamentalistów ;)

    -- - PS. jak tam, panie Jacku, chlaliście już w tym tygodniu wódkę z kolegami z ubecji?

Szkoda gadać! - teraz obrazili się na mnie wszyscy i już nie chcą mnie znać.. Buahahaha!

Ambasada USA w Warszawie wywiesiła flagi LGBT