Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Ambasador Rosji potwierdza, że spiskowe teorie nt. katastrofy smoleńskiej są przyczyną niezwrócenia Polsce wraku Tupolewa

Data: 2019-08-07 04:48:43
Autor: Jacek Bialy
Ambasador Rosji potwierdza, że spiskowe teorie nt. katastrofy smoleńskiej są przyczyną niezwrócenia Polsce wraku Tupolewa
W wywiadzie udzielonym dziennikarzowi Onetu ambasador Federacji Rosyjskiej Siergiej Andriejew potwierdził, że przyczyną nieoddania Polsce wraku prezydenckiego Tupolewa, który uległ katastrofie pod Smoleńskiem są teorie spiskowe na temat tej katastrofy:

 https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/siergiej-andriejew-uparcie-doszukujecie-sie-spisku-i-nie-chcecie-uznac-rezultatow/rbrp58z

Data: 2019-08-07 04:59:17
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 7 sierpnia 2019 13:48:45 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

A tak przy okazji, jak tam śledztwa? Mam na myśli i to prokuratorskie i antkowe. Kiedy można się spodziewać jakiś wyników?

--
Bruno

Data: 2019-08-07 05:12:53
Autor: Jacek Bialy
Ambasador Rosji potwierdza, że spiskowe teorie nt. katastrofy smoleńskiej są przyczyną niezwrócenia Polsce wraku Tupolewa
Beduina na pustyni napadli zbóje. Zabrali mu wielbłądy i zgwałcili jego siedem żon. Rano beduin wychodzi przed namiot i do jednej z kobiet mówi tak:
Że wielbłądy zabrali, to zbójeckie prawo... Że mnie dali po mordzie, to zbójeckie prawo, że was wszystkie zgwałcili, to też zbójeckie prawo, ale żeś ty jedna tak d.... ruszała, to już żadne prawo - to kurewstwo!

JB

Data: 2019-08-07 05:22:30
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nie możesz się doczekać?

JB

Data: 2019-08-07 06:44:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 7 sierpnia 2019 14:22:31 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

    -- - A tak przy okazji, jak tam śledztwa? Mam na myśli i to prokuratorskie i antkowe. Kiedy można się spodziewać jakiś wyników?

Po tylu latach przydałoby się.

--
Bruno

Data: 2019-08-07 06:56:56
Autor: Jacek Bialy
Ambasador Rosji potwierdza, że spiskowe teorie nt. katastrofy smoleńskiej są przyczyną niezwrócenia Polsce wraku Tupolewa
   -- - Po tylu latach przydałoby się.

To zależy komu... Może być tak, że dla niektórych lepiej by było, gdyby w ogóle się nie doczekali.

JB

Data: 2019-08-09 04:09:14
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mnie jest to raczej obojętne - Rosja daje wszelkie poszlaki do podejrzeń o zamach, to moim prawem - a nawet ludzkim obowiązkiem jest istnienie takiego właśnie zamachu podejrzewać. Jeśli kiedyś okaże się, że tam zamachu nie było, to mnie ani parzy, ni ziąbi, bo zachowałem się adekwatne do sytuacji.
Ale że wyście tak ruszali tymi d...   Lepiej już dziś kształćcie swoich synów gdzieś za granicą, żeby w kraju nie musieli sobie nazwisk zmieniać.

JB

Data: 2019-08-09 04:33:29
Autor: japanizer
On Friday, August 9, 2019 at 1:09:15 PM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
[...]

Jakie poszlaki? "Śmiało, zmieścisz się" gadał ruski generał w kabinie? "Nie ma decyzji prezydenta" dotyczyło decyzji Putina? Ruskie siedzieli w kabinie i nakazali łamać procedury?

Widzicie, wiarygodnością nie grzeszycie, jak wszystkie PiSdy.

Data: 2019-08-09 05:23:17
Autor: Jacek Bialy
Ambasador Rosji potwierdza, że spiskowe teorie nt. katastrofy smoleńskiej są przyczyną niezwrócenia Polsce wraku Tupolewa
   -- - Jakie poszlaki?

Kto zaciera ślady, utrudnia wyjaśnienie sprawy, ten jest współwinny. Jak to mówią - na złodzieju czapka gore.

    -- - "Śmiało, zmieścisz się" gadał ruski generał w kabinie? "Nie ma decyzji prezydenta" dotyczyło decyzji Putina? Ruskie siedzieli w kabinie i nakazali łamać procedury?

Każda kurwa znajdzie powód, żeby d... dawać  (a od prostytutki, różni się tym, że ta druga daje za pieniądze).

JB

Data: 2019-08-09 05:29:55
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 14:23:18 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - Jakie poszlaki?

Kto zaciera ślady, utrudnia wyjaśnienie sprawy, ten jest współwinny. Jak to mówią - na złodzieju czapka gore.

A jakie niby ślady zostały zatarte?

[...]

Ładnie to tak mówić o śp. generale?

--
Bruno

Data: 2019-08-09 06:11:32
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Niby ślady? - No właśnie!  Są dzisiaj i tacy, którzy uważają, że w ogóle nie ma wraku, a samolot sobie poleciał gdzieś na Syberię.  I wiesz Bruno, że oni również mają prawo w to wierzyć - a nawet i w to, że Ziemia jest płaska. Przecież wiara w płaską Ziemię to żaden grzech ani tym bardziej kurewstwo..

JB

Data: 2019-08-09 06:16:01
Autor: japanizer
On Friday, August 9, 2019 at 3:11:33 PM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
> [...]

Niby ślady? - No właśnie!  Są dzisiaj i tacy, którzy uważają, że w ogóle nie ma wraku, a samolot sobie poleciał gdzieś na Syberię.

Serio? Kto tak sądzi? Daj jakiś link do artykułu, gazety, opracowania, chętnie czegoś się dowiem. A może znowu kłamałeś, ubeckim sposobem?

Data: 2019-08-09 06:27:50
Autor: Jacek Bialy
[...]

Na Czerskiej nie raz o tym pisali, więc idioty z siebie robić nie musisz.

JB

Data: 2019-08-09 06:18:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 15:11:33 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Niby ślady? - No właśnie!  Są dzisiaj i tacy, którzy uważają, że w ogóle nie ma wraku, a samolot sobie poleciał gdzieś na Syberię.  I wiesz Bruno, że oni również mają prawo w to wierzyć - a nawet i w to, że Ziemia jest płaska. Przecież wiara w płaską Ziemię to żaden grzech ani tym bardziej kurewstwo..

Przestań bajać i konkretnie, wymień ślady które zostały zatarte.

--
Bruno

Data: 2019-08-09 06:35:51
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zlituj się Bruno...  Ukrywanie i niszczenie dowodów to nie jest zacieranie śladów?

JB

Data: 2019-08-09 06:39:50
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 15:35:52 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zlituj się Bruno...  Ukrywanie i niszczenie dowodów to nie jest zacieranie śladów?

Konkretnie jakie dowody zniszczono i ukryto.

--
Bruno

Data: 2019-08-09 07:09:28
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Bez obrazy - zapytaj oficera prowadzącego, co jest podstawowym dowodem w przypadku katastrofy samolotu.

JB

Data: 2019-08-09 07:17:01
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 16:09:29 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Bez obrazy - zapytaj oficera prowadzącego, co jest podstawowym dowodem w przypadku katastrofy samolotu.

Pytam ciebie, gdyż ty rzuciłeś hasło o niszczonych i ukrywanych dowodach.
A teraz próbujesz się wymknąć chyłkiem, gdyż jedyne co wiesz to jedno zdanie wykute z pisowskiej agitki.

Chcesz rozmawiać poważnie, to traktuj poważnie rozmówców. Powtórzę pytanie: konkretnie jakie dowody zniszczono/ukryto.

--
Bruno

Data: 2019-08-09 07:55:26
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Jeżeli Indonezyjski samolot rozbija się gdzieś na Oceanie Indyjskim albo Spokojnym, to rząd Indonezji w pierwszej kolejności szuka...  czego?

a) szuka winnych katastrofy,
b) szuka wraku i czarnych skrzynek,
c) szuka "jednolitego przekazu" z wyspiarzami, którzy ten wrak znaleźli.

Teraz Bruno usiądźcie razem i znajdźcie prawidłową odpowiedź z trzech podanych powyżej.

JB

Data: 2019-08-09 08:17:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 16:55:27 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Teraz Bruno usiądźcie razem i znajdźcie prawidłową odpowiedź z trzech podanych powyżej.

I znów uciekasz w pisowską propagandę.
A pytanie jest proste: jakie dowody zostały zniszczone/ukryte?

--
Bruno

Data: 2019-08-09 09:06:54
Autor: Jacek Bialy
[...]

Prawidłowa odpowiedź: Dowodów należy szukać w punkcie b).  A polskie kurwy znalazły już winnych, no i "jednolity przekaz z Rosjanami".  Na szczęście Indonezja to muzułmański kraj, więc tamtejsze kurwy muszą się mieć na baczności.
Allah Agbar!

JB

Data: 2019-08-09 10:25:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 18:06:56 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Prawidłowa odpowiedź: Dowodów należy szukać w punkcie b).  A polskie kurwy znalazły już winnych, no i "jednolity przekaz z Rosjanami".  Na szczęście Indonezja to muzułmański kraj, więc tamtejsze kurwy muszą się mieć na baczności.

I znów próbujesz się schować za pisowskim bełkotem..
A pytanie jest proste: konkretnie jakie dowody zostały zniszczone/ukryte? --
Bruno

Data: 2019-08-09 11:59:14
Autor: Jacek Bialy
> [...]

Allah Agbar!

I znów próbujesz się schować za pisowskim bełkotem..

Beznadziejnie się powtarzasz, a za to nikt nie zapłaci.

        -- - A pytanie jest proste: konkretnie jakie dowody zostały zniszczone/ukryte?

Czyżbyś nie widział?  Przecież nagrali nawet video, jak to się robi (a pan ambasador raczył niedawno wyjaśnić, z jakiego powodu).

JB

Data: 2019-08-09 12:26:45
Autor: Bruno Brunowski

Data: 2019-08-09 13:37:42
Autor: Jacek Bialy
> [...]

Czyżbyś nie widział?  Przecież nagrali nawet video, jak to się robi (a pan ambasador raczył niedawno wyjaśnić, z jakiego powodu).

Zieeeeeeew....

JB

Data: 2019-08-10 07:16:46
Autor: Runt
W dniu 2019-08-10 o 00:25, Bruno Brunowski pisze:
W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 22:37:43 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

Jakie dowody zniszczono/ukryto?

Zieeeeeeew....

Twierdzisz, że dowody niszczono/ukrywano, ale nie potrafisz podać żadnego przykładu.

Podsumowując, poza paroma propagandowymi sloganami nie masz w temacie nic do powiedzenia.

Bo to stary (nie chodzi o wiek) idiota sądzący, że jeszcze coś znaczy. Łajza w zafajdanych kalesonach tęskniąca za komuną i SB-ecką sitwą.

--
Runt

Data: 2019-08-09 15:25:24
Autor: Bruno Brunowski

Data: 2019-08-09 15:40:46
Autor: Jacek Bialy
> [...]

Zieeeeeeew....

Twierdzisz, że dowody niszczono/ukrywano, ale nie potrafisz podać żadnego przykładu.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ze mnie chcesz robić durnia, czy raczej z siebie samego?

JB

Data: 2019-08-09 15:50:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 10 sierpnia 2019 00:40:47 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ze mnie chcesz robić durnia, czy raczej z siebie samego?

Ja? Sam z siebie robisz durnia, mnie do tego nie mieszaj.

--
Bruno

Data: 2019-08-09 23:39:27
Autor: japanizer
On Saturday, August 10, 2019 at 12:40:47 AM UTC+2, Jacek Bialy wrote:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ze mnie chcesz robić durnia, czy raczej z siebie samego?

Dziadek, ty cały czas z siebie robisz durnia.

Miej honor, jak wiesz coś o jakimś ukrywaniu czy niszczeniu dowodów, to napisz, co miałeś na myśli. Rzuciłeś kilka dni temu jakieś kłamstwo i wijesz się teraz jak piskorz, zmieniasz temat, dalej brniesz i powtarzasz bzdury wymyślone przez tow. Maciarenkę i Kaczyńskiego.

Ot, ubeckie nasienie jesteś, cały czas miałem rację.

Data: 2019-08-10 01:18:00
Autor: Jacek Bialy
[...]

Przecież jasno dałem do zrozumienia, że głównymi dowodami w sprawie lotniczej katastrofy jest zawsze wrak i czarne skrzynki. Bruno jest na tyle inteligentny, że nie trzeba mu tego wprost powtarzać. Ty jesteś głupek, który doskakuje do wątków bez wgłębiania się w zawartość, więc zasługujesz na wyjaśnienia.

JB

Data: 2019-08-09 15:42:41
Autor: u2
[...]

radomskie, ale jak pan pułkownik woli to mogą być camele :

https://www.youtube.com/watch?v=st0h3416PsM

--
I love love

Data: 2019-08-09 06:16:17
Autor: Jacek Bialy
[...]

A to już pytanie do kurwy, bo ona sama nie wie, którego generała cytuje.

JB

Data: 2019-08-09 06:19:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 15:16:18 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Ładnie to tak mówić o śp. generale?

A to już pytanie do kurwy, bo ona sama nie wie, którego generała cytuje.

W kabinie Tupolewa w Smoleńsku był jeden. Jego ciało odnaleziono zaraz obok ciała nawigatora.

--
Bruno

Data: 2019-08-09 06:49:45
Autor: Jacek Bialy
> [...]

W kabinie Tupolewa w Smoleńsku był jeden. Jego ciało odnaleziono zaraz obok ciała nawigatora.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To już ustalcie między sobą...  Jeśli tobie płacą, to zbójeckie prawo.

JB

Data: 2019-08-10 01:41:21
Autor: Jacek Bialy
[...]

Tego też nie możesz powiedzieć w stu procentach Bruno, bo jak dobrze wiesz, wiele tam śladów zostało zatartych i wiele dowodów ukrytych lub zniszczonych.

JB

Data: 2019-08-10 01:50:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 10 sierpnia 2019 10:41:22 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

Tego też nie możesz powiedzieć w stu procentach Bruno, bo jak dobrze wiesz, wiele tam śladów zostało zatartych i wiele dowodów ukrytych lub zniszczonych.

Mogę być pewien. Położenie ciała generała Błasika ujawnił Macierewicz i jego ludzie. Miał to być koronny argument na spisek, ale okazało się, że tuż obok leżało ciało nawigatora.

--
Bruno

Data: 2019-08-10 02:18:00
Autor: Jacek Bialy
[...]

Widać tutaj, że nie o prawdę wam chodzi, lecz o Macierewicza i jego ludzi (którzy oderwali was od koryt). Bo prawda jest taka, że na miejscu katastrofy dokonywano przesunięć szczątków zarówno wraku jak i ludzi.
Zatem zmierzając już do konkluzji, żadnych wniosków wysuwać nie można, dopóki nie zobaczymy twardych dowodów. Ale jeśli ktoś nadal je ukrywa, lub zdążył je zniszczyć, to sam stawia się na czele podejrzanych.

JB

Data: 2019-08-10 02:01:56
Autor: japanizer
On Saturday, August 10, 2019 at 10:41:22 AM UTC+2, Jacek Bialy wrote:

> [...]

Tego też nie możesz powiedzieć w stu procentach Bruno, bo jak dobrze wiesz, wiele tam śladów zostało zatartych i wiele dowodów ukrytych lub zniszczonych.

Ale podasz dziadek co zostało zatarte lub zniszczone? Czy ubeckim / pisowskim sposobem rzucisz jakieś niedopowiedzenie i liczysz na to, że ciemny lud to kupi?

Z domu wyniosłeś takie metody.

Data: 2019-08-10 02:30:46
Autor: Jacek Bialy
Ambasador Rosji potwierdza, że spiskowe teorie nt. katastrofy smoleńskiej są przyczyną niezwrócenia Polsce wraku Tupolewa
   -- - Ale podasz dziadek co zostało zatarte lub zniszczone?

Nie widziałeś pajacu jak fizycznie niszczyli ten wrak?
Są satelitarne zdjęcia i naoczni świadkowie, że szczątki były przesuwanie po wrakowisku (w kierunku ogólnie dośrodkowym). Dodam jeszcze, że kasowanie fragmentów zapisów, to również niszczenie dowodów, lub jak kto woli, zacieranie śladów.

JB

Data: 2019-08-10 03:10:02
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 10 sierpnia 2019 11:30:47 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

A które to niby zapisy zostały skasowane?

--
Bruno

Data: 2019-08-10 03:46:12
Autor: Jacek Bialy
Ambasador Rosji potwierdza, że spiskowe teorie nt. katastrofy smoleńskiej są przyczyną niezwrócenia Polsce wraku Tupolewa
    -- - A które to niby zapisy zostały skasowane?

Zapisy różnią się końcowkami.  Powinni oddać, a kopie zachować dla siebie - prawdziwa cnota krytyki się nie boi.

JB

Data: 2019-08-10 04:05:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 10 sierpnia 2019 12:46:13 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - A które to niby zapisy zostały skasowane?

Zapisy różnią się końcowkami.  Powinni oddać, a kopie zachować dla siebie - prawdziwa cnota krytyki się nie boi.

Kopie robiliśmy sami, a różnice dotyczą kilku sekund po wypadku. Rejestrator ATM był odczytywany w Polsce u producenta.
Różnic w zapisach nie stwierdzono.

--
Bruno

Data: 2019-08-10 04:26:24
Autor: Jacek Bialy
Ambasador Rosji potwierdza, że spiskowe teorie nt. katastrofy smoleńskiej są przyczyną niezwrócenia Polsce wraku Tupolewa
   -- - Kopie robiliśmy sami  (...)

No właśnie!  -  na wszelki wypadek zrób już teraz kopię własnego samochodu, żebyś później nie musiał tego robić pod czyimś okiem.  Swojej żony i dzieci zresztą też...     Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-08-10 04:40:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 10 sierpnia 2019 13:26:25 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - Kopie robiliśmy sami  (...)

No właśnie!  -  na wszelki wypadek zrób już teraz kopię własnego samochodu, żebyś później nie musiał tego robić pod czyimś okiem.
Specjaliści potrafią samochód skopiować,
Tak samo specjaliści potrafią wykonać kopię nagrania.
Podsumowując analogia z d...

Tak jak i cala twoja argumentacja.

--
Bruno

Data: 2019-08-10 04:52:16
Autor: Jacek Bialy
[...]

No to uważaj, żeby ci nie skopiowali żony i dzieci!  (prawdziwe zaciągną do pługa, a ty będziesz cieszył się kopiami)

JB

Data: 2019-08-10 05:03:01
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 10 sierpnia 2019 13:52:17 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

No to uważaj, żeby ci nie skopiowali żony i dzieci!  (prawdziwe zaciągną do pługa, a ty będziesz cieszył się kopiami)

Tak, zgadza się. Robisz z siebie durnia z zapałem godnym lepszej sprawy.

--
Bruno

Data: 2019-08-10 05:24:09
Autor: Jacek Bialy
> [...]

Tak, zgadza się. Robisz z siebie durnia z zapałem godnym lepszej sprawy.
-- -- -- -- -- -- -- --

Czy to ja się interesuję kopiami własnych rzeczy?

JB

Data: 2019-08-10 10:22:39
Autor: japanizer
On Saturday, August 10, 2019 at 11:30:47 AM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
-- - Ale podasz dziadek co zostało zatarte lub zniszczone?

Nie widziałeś pajacu jak fizycznie niszczyli ten wrak?

Nie, nie widziałem. Tow. Maciarenko też nie widział, bo w kilka minut po katastrofie siedział w najbliższej ruskiej knajpie i pił wódkę. Z kim? Chodzą słuchy, że z ruskimi łącznikami.

Są satelitarne zdjęcia i naoczni świadkowie, że szczątki były przesuwanie po wrakowisku (w kierunku ogólnie dośrodkowym).

Ciekawe. Wlep jakieś wypowiedzi naocznych świadków i zdjęcia satelitarne?

Dodam jeszcze, że kasowanie fragmentów zapisów, to również niszczenie dowodów, lub jak kto woli, zacieranie śladów.

Nawet tow. Maciarenko wykazał się swoją niewiedzą i przy okazji tym, że nic nie zostało skasowane.

Tak więc - bo używasz cały czas jakieś ubeckie metody niedopowiedzeń, zupełnie jak Kaczyński - w następnym poście wlepiasz te linki z dowodami niszczenia, albo konkluduję, że jednak jesteś z rodziny z ubeckimi korzeniami.

Data: 2019-08-10 11:05:48
Autor: Jacek Bialy
Ambasador Rosji potwierdza, że spiskowe teorie nt. katastrofy smoleńskiej są przyczyną niezwrócenia Polsce wraku Tupolewa
Nie widziałeś pajacu jak fizycznie niszczyli ten wrak?

Nie, nie widziałem.
-- -- -- -- -- -- -- -- -

To ja mam otwierać twoje oczęta?    Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-08-10 15:59:25
Autor: japanizer
On Saturday, August 10, 2019 at 7:45:16 PM UTC+2, Alfred Szałaput-Klęska wrote:
użytkownik "ż"@japanizer.org napisał:
> [...]

Widzicie tow. "ż" sami gubicie się w zeznaniach, raz klepiecie
że spieszył się na powrót do PL, teraz klepiecie o piciu.

Aj waj, widzicie nocnik, ty wymyślasz bajki, ja podaję prawdę:

https://koduj24.pl/obiadek-w-smolensku-czyli-bardzo-wstydliwa-tajemnica-sledczego-macierewicza/

Jak zachowali się posłowie i senatorowie PiS-u, będąc kilka kilometrów od miejsca katastrofy? Oddajmy głos dobrze poinformowanemu Markowi Migalskiemu, który napisał o tym na swoim blogu.. - ,,Co robiło stu posłów PiS w Smoleńsku, 10 kwietnia 2010 roku, w trzy godziny po tragedii? Odpowiedź - jedli obiad. Nie wierzycie Państwo? To się ich zapytajcie. Po tym, jak już się pomodlili za zmarłych i oddali im cześć, udali się do restauracji, żeby zjeść obiad. Głównym zaganiającym do autobusów i zachęcającym do jak najszybszego wyjazdu ze Smoleńska, był Antoni Macierewicz. Nie potrafię zgadnąć, dlaczego setka polskich parlamentarzystów, posiadających paszporty dyplomatyczne, mających immunitety, nie przebiegła tych kilka kilometrów, które dzieliły ich od miejsca katastrofy, i nie pomagała ekipom ratunkowym w akcji. Dlaczego nie pobiegli tam i nie zabezpieczali terenu? Dlaczego nie fotografowali miejsca tragedii? Dlaczego dali się, jak barany, zamknąć w autobusach i zawieźć na obiad? Mam do nich tylko jedno pytanie - smakowało?" - kończy Migalski.

Data: 2019-08-11 07:00:13
Autor: Jacek Bialy
Ambasador Rosji potwierdza, że spiskowe teorie nt. katastrofy smoleńskiej są przyczyną niezwrócenia Polsce wraku Tupolewa
No właśnie - mogli jeszcze ich ustrzelić...
--

To był oczywiście makabryczny żart.

    -- - ustrzelili kogo chcieli i otoczyli teren specnazem, nieliczni
dziennikarze, którzy sfilmowali teren, a zwłaszcza jeden z Ukrainy,
który nagrał film ze strzałami w tle zginął wkrótce:)

Nu - prawda jest taka, że na tych nielicznych nagraniach z dymiacego jeszcze wrakowiska nie widać nikogo prócz ludzi w mundurach. Na filmie Anty Gargas wypowiada się świadek, że karetki pogotowia jak szybko przybyły, tak szybko odjechały. Zapytany dlaczego, zawahał się chwilę, po czym powiedział, że każdy lekarz odróżni żywego od martwego.

JB

Data: 2019-08-11 03:08:12
Autor: Jacek Bialy
Ambasador Rosji potwierdza, że spiskowe teorie nt. katastrofy smoleńskiej są przyczyną niezwrócenia Polsce wraku Tupolewa
    -- - od ratowania są ratownicy (...)

Data: 2019-08-11 16:15:38
Autor: u2
W dniu 11.08.2019 o 16:00, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

no wiesz, filmik pozostał, strzały są słyszalne, głosy nie dabiwaj również:)
--
I love love

Data: 2019-08-11 08:40:27
Autor: japanizer
On Sunday, August 11, 2019 at 3:00:55 PM UTC+2, Alfred Szałaput-Klęska wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
>  Oddajmy głos dobrze poinformowanemu Markowi Migalskiemu, który napisał o tym na swoim blogu.

Rozumiem że Migalski przebiegł tych kilka kilometrów i zrobił zdjecia?
He he he. Pajace.

Rzeczywiście, pajace.

Zginął polski prezydent 3 kilometry dalej, więc pójdźmy do ruskiej knajpy napić się wódy, i - olać katastrofę - czym prędzej do domu!

Data: 2019-08-11 09:20:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 11 sierpnia 2019 18:12:48 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 11.08.2019 o 18:06, Jacek Bialy pisze:
>     -- - Antek podobno był przeciwny i chciał od razu uciekać do kraju,
> (i po co to było?)
> przed chwilą skończyłem lekturę książki p.t.. Zawód : Szpieg by Aleksander Makowski- Mackiewicz, autor się chwali wygranym procesem z Antkiem, ale nie potrafi przytoczyć, ani jednego sukcesu, który osiągnął dla wolnej Bolanda, w sumie wini jankesów, że nie przyjmują jego meldunków, a chłoptaś raczy nie pamiętać, że został obok Bednarza negatywnie zweryfikowany po upadku PRL, a teraz udaje męczennika, że nikt mu nie ufa:)

"Z teczki personalnej Aleksandra Makowskiego, funkcjonariusza wywiadu PRL, ktoś po 1990 roku usunął 88 stron dokumentów - wynika z akt SB zgromadzonych w Instytucie Pamięci Narodowej. Taka operacja może wskazywać, że zwalczający opozycję demokratyczną, negatywnie zweryfikowany Makowski po powstaniu Urzędu Ochrony Państwa stał się jego tajnym współpracownikiem."
https://wiadomosci.wp.pl/szpieg-z-prl-6105534616798337a

--
Bruno

Data: 2019-08-11 18:44:14
Autor: u2
Ambasador Rosji potwierdza, że spiskowe teorie nt. katastrofy smoleńskiej są przyczyną niezwrócenia Polsce wraku Tupolewa
no nie za bardzo, Alek nie przyznaje się do tego, Gromo go znowu
przygarnął, pomimo negatywnej weryfikacji, ale chyba kutas wiedział, że
jankesi będą go olewali sikiem prostym ? jankesi nie są tacy głupi co
nie brutuś ?:)

Nie wiem czy są głupi, ale niebrzydliwi to są z całą pewnością. Dla nich liczą się efekty pracy i jak te efekty ich satysfakcjonują, to potrafią przymknąć oczy na bardzo wiele.
Pokazali to dobitnie stawiając Wernhera von Brauna na czele programu kosmicznego i w wielu innych przypadkach.

ano, a Alka olali sikiem prostym, nie daje tobie brutuś to do myślenia ?:)

--
I love love

Data: 2019-08-11 08:59:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 11 sierpnia 2019 17:40:28 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> He he he. Pajace.

Rzeczywiście, pajace.

Zginął polski prezydent 3 kilometry dalej, więc pójdźmy do ruskiej knajpy napić się wódy, i - olać katastrofę - czym prędzej do domu!

Antek podobno był przeciwny i chciał od razu uciekać do kraju, a w przedziale pozasłaniał okna.

--
Bruno

Data: 2019-08-11 09:21:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 11 sierpnia 2019 18:17:47 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Akurat Aneks został w sejfie. Nadal tam leży.

widać żydo-ubekom na tym za-leży:)

Ale żeby tak ostro o śp. Lechu Kaczyńskim? Uważaj, bo jak się BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! dowie...

--
Bruno

Data: 2019-08-11 10:27:58
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 11 sierpnia 2019 18:46:40 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Jakbyś Kukuryźniczku nie kombinował, to Lech Kaczyński zapoczątkował tradycję nie publikowania aneksu do raportu o WSI.

pudło, ja nie wyznawca kaczki po smoleńsku, przeliczył się i go kacapy usmażyli żywcem, oczywiście gardzę kacapami za ten kretyński czyn, zmierzą się w wojnie z kitajcami w nagrodę:)

Czyli jednak wyznawca, choć kryjący się z wyznawaniem w bocznej nawie.

--
Bruno

Data: 2019-08-11 10:46:59
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Tu trochę odsłoniłeś mentalność komucha. Bo ja na przykład nigdy nie byłem wyznawcą posła Karpiniuka czy też Jarugi-Nowackiej ani z tej, ani z tamtej nawy. A mój stosunek do tej tragedii dobrze znasz.

JB

Data: 2019-08-11 10:48:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 11 sierpnia 2019 19:47:00 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

Tu trochę odsłoniłeś mentalność komucha. Bo ja na przykład nigdy nie byłem wyznawcą posła Karpiniuka czy też Jarugi-Nowackiej ani z tej, ani z tamtej nawy. A mój stosunek do tej tragedii dobrze znasz.

Zdążyłem się zorientować. Ty stoisz w nawie głównej.

--
Bruno

Data: 2019-08-11 11:41:34
Autor: Jacek Bialy
[...]

Oczywiście że stoję, tylko jakie to ma znaczenie?
Niezależnie od politycznych przekonań ta katastrofa (a szczególnie sposób, w jaki peolski rząd ją 'wyjaśnił') niesie zagrożenie dla każdego obywatela RP na obczyźnie. Tacy np. Arabowie napastują europejskie kobiety, a ich mężowie leją po mordzie polskich imigrantów.

JB

Data: 2019-08-11 21:13:26
Autor: u2
Ambasador Rosji potwierdza, że spiskowe teorie nt. katastrofy smoleńskiej są przyczyną niezwrócenia Polsce wraku Tupolewa
W dniu 11.08.2019 o 21:11, Jacek Bialy pisze:
Udwa zaczęła ćpać - będzie piękna noc!

Buuu ha-ha!

ano, ale ja nie ćpam, mimo tego , piękna Noc:)

--
I love love

Data: 2019-08-11 13:01:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 11 sierpnia 2019 20:41:35 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

    -- - Zdążyłem się zorientować. Ty stoisz w nawie głównej.

Oczywiście że stoję, tylko jakie to ma znaczenie?

Duże. Nie przyjmujesz do wiadomości najprostszych faktów, np.. takich jak minima dla samolotów i pilotów, o ile te nie są zgodne z twoim światopoglądem.

--
Bruno

Data: 2019-08-11 13:25:03
Autor: Jacek Bialy
> [...]

Duże. Nie przyjmujesz do wiadomości najprostszych faktów, np.. takich jak minima dla samolotów i pilotów, o ile te nie są zgodne z twoim światopoglądem.

Widzę że nie załapałeś, więc powiem inaczej:
Nie jestem wyznawcą Allaha, ale gardzę bośniackim Serbami za to, jak się zabawiali wokół muzułmańskiego Sarajewa. A według twojej logiki powinienem takim wyznawcą być z głównej lub bocznej nawy.
Jak każdy marksista masz obraz świata mocno zredukowany do b&w. Wysyłacie tych nieszczęsnych pedałów na ulicę, a sami nie rozumiecie żadnych niuansów i płócieni. Klasyczna projekcja własnego gówna na innych.

JB

Data: 2019-08-11 13:31:54
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 11 sierpnia 2019 22:25:04 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

Jak każdy marksista masz obraz świata mocno zredukowany do b&w. Wysyłacie tych nieszczęsnych pedałów na ulicę, a sami nie rozumiecie żadnych niuansów i płócieni. Klasyczna projekcja własnego gówna na innych.

I jak zawsze uciekasz w bełkot nie na temat. --
Bruno

Data: 2019-08-11 13:58:11
Autor: Jacek Bialy

> [...]

I jak zawsze uciekasz w bełkot nie na temat.

To ty próbowałeś zmienić temat. Uważasz że każdy kto gardzi Rosjanami musi być wyznawcą Kaczyńskiego.. Typowa komusze 'myślenie dialektyczne' sprowadzające wszelkie zjawiska do konfliktu przeciwieństw. I dajcie już spokój tym nieszczęsnym pedałom, bo widać, że wam oni najbardziej przeszkadzają.

JB

Data: 2019-08-11 14:16:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 11 sierpnia 2019 22:58:12 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

To ty próbowałeś zmienić temat. Uważasz że każdy kto gardzi Rosjanami musi być wyznawcą Kaczyńskiego. Typowa komusze 'myślenie dialektyczne' sprowadzające wszelkie zjawiska do konfliktu przeciwieństw. I dajcie już spokój tym nieszczęsnym pedałom, bo widać, że wam oni najbardziej przeszkadzają.

To, że Ruscy kłamią to jedno.
To, że nie potrafisz dojrzeć, że sami jesteśmy odpowiedzialni za finał lotu 10.04.2010 do Smoleńska to drugie.

Podsumowując, jesteś tak samo wiarygodny jak Rosjanie.

BTW wątek jest o tym feralnym locie, a nie o Arabach, czy homoseksualistach, których usilnie w wątek próbujesz wciągnąć. O cyklistach i krasnoludkach też nie jest.  --
Bruno

Data: 2019-08-11 15:12:57
Autor: Jacek Bialy
> [...]

To ty próbowałeś zmienić temat. Uważasz że każdy kto gardzi Rosjanami musi być wyznawcą Kaczyńskiego. Typowa komusze 'myślenie dialektyczne' sprowadzające wszelkie zjawiska do konfliktu przeciwieństw. I dajcie już spokój tym nieszczęsnym pedałom, bo widać, że wam oni najbardziej przeszkadzają.

   -- - To, że Ruscy kłamią to jedno.

Cóż - na zlodzieju czapka gore..

   -- - To, że nie potrafisz dojrzeć, że sami jesteśmy odpowiedzialni za finał lotu 10.04.2010 do Smoleńska to drugie.

Jak chcesz, możesz sobie to zjeść - mnie tym nie obrzucaj!

   -- - Podsumowując, jesteś tak samo wiarygodny jak Rosjanie.
BTW wątek jest o tym feralnym locie, a nie o Arabach.

Nieprawda. Wątek jest o stanowisku Rosji w tej sprawie i o naszym stanowisku do nich, jakie w niektórych przypadkach nie omieszkałem tu przyrównać do kurewstwa. Z tym wiążą się moja dygresje na temat Beduinów czy Arabów.

JB

Data: 2019-08-11 15:27:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 12 sierpnia 2019 00:12:58 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

Nieprawda. Wątek jest o stanowisku Rosji w tej sprawie i o naszym stanowisku do nich, jakie w niektórych przypadkach nie omieszkałem tu przyrównać do kurewstwa. Z tym wiążą się moja dygresje na temat Beduinów czy Arabów.

Jakbyś nie kombinował, to prawda o tym wypadku jest trywialna. Samolot uderzył w grunt, gdyż obecni na pokładzie zrobili wszystko by lądować w warunkach lądowanie wykluczających.

Znając warunki panujące na lotnisku, a załoga dostała tę informację co najmniej z trzech źródeł, do próby lądowania (zgodnie z polskimi przepisami) nie miało prawa dojść.

--
Bruno

Data: 2019-08-11 15:50:25
Autor: Jacek Bialy
[...]

   -- - Jakbyś nie kombinował, to prawda o tym wypadku jest trywialna. Samolot uderzył w grunt [ciach...]

Rozpocząłem wątek nie o samolotach, lecz o wypowiedzi rosyjskiego ambasadora na temat Polaków. Stąd stosunki polsko-rosyjskie po tej katastrofie są główną osią naszych tutaj rozmów. Sama przyczyna tej katastrofy nie wnosi tu nic nowego. Jest wręcz przeciwnie - to wypowiedź pana Siergiejewa morze rzucać nowe światło na te przyczyny, niezależnie od dotychczasowego na ten temat sporu. Czy z tego to powodu próbujesz bić pianę?

JB

Data: 2019-08-11 09:37:35
Autor: Bruno Brunowski

Data: 2019-08-11 12:11:39
Autor: Jacek Bialy

Data: 2019-08-11 19:52:42
Autor: u2
[...]

ta, Karpiniuk zabił się sam, to tłumaczenie pełomafii:)

--
I love love

Data: 2019-08-11 20:43:43
Autor: u2
W dniu 11.08.2019 o 20:41, Jacek Bialy pisze:
[...]

zdychaj ubecka kurwo ! zdychaj !

--
I love love

Data: 2019-08-11 09:39:17
Autor: Bruno Brunowski

Data: 2019-08-11 19:29:45
Autor: u2
[...]

ano, kocham ofiary, boję się was oprawców:)

--
I love love

Data: 2019-08-10 10:45:15
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
> [...]

Widzicie tow. "ż" sami gubicie się w zeznaniach, raz klepiecie
że spieszył się na powrót do PL, teraz klepiecie o piciu.
Pomysły lęgną się wam we łbie w zawrotnym tempie i sami nad nimi nie panujecie.
Ot, klepiecie byle klepać.

Jesteśmy małym, ale bardzo dzielnym narodem, który zapłaci 300 miliardów dolarów
https://youtu.be/qmoZyfQ9iq8

Data: 2019-08-11 11:00:33
Autor: u2
W dniu 11.08.2019 o 00:59, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

lol:)))))))))))))))))))

od ratowania są ratownicy, niemiecka japa rozśmiesza od samego rana:))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-08-11 15:41:18
Autor: u2
Ambasador Rosji potwierdza, że spiskowe teorie nt. katastrofy smoleńskiej są przyczyną niezwrócenia Polsce wraku Tupolewa
     -- - od ratowania są ratownicy (...)

Data: 2019-08-09 05:53:43
Autor: japanizer
On Friday, August 9, 2019 at 2:23:18 PM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
-- - Jakie poszlaki?

Kto zaciera ślady, utrudnia wyjaśnienie sprawy, ten jest współwinny. Jak to mówią - na złodzieju czapka gore.

Wypisz, wymaluj - tow. Maciarenko z Kaczyńskim. Nikt tak nie utrudnił wyjaśnienia sprawy, jak oni.

[...]

A ty czemu latałeś do ubecji wódkę z nimi chlać? Za pieniądze, czy uzależnienie od alkoholu za rękę cię prowadziło, kapusiu/kurwo?

Data: 2019-08-09 15:52:42
Autor: Yogi
Dnia Fri, 9 Aug 2019 05:23:17 -0700 (PDT), Jacek Bialy napisał(a):

[...]

O to musisz pewnego marszałka który figlował za społeczne pieniądze z
nieletnimi Ukrainkami.

Data: 2019-08-09 07:20:45
Autor: Jacek Bialy
[...]

A ile miał lat towarzysz Bubu, którego wydupczyłeś za friko i pozostawiłeś w lesie?

_kolektyw

Data: 2019-08-09 17:19:57
Autor: z
Ambasador Rosji potwierdza, że spiskowe teorie nt. katastrofy smoleńskiej są przyczyną niezwrócenia Polsce wraku Tupolewa
W dniu 2019-08-07 o 13:48, Jacek Bialy pisze:

Pan Kowal będący obecnie kandydatem PO cokolwiek znający się na polityce międzynarodowej jasno powiedział że ambasador celowo bredzi i robi zamęt. Nie warto go słuchać.

Data: 2019-08-09 09:43:38
Autor: Jacek Bialy
[...]

Jeśli tak, to nie ma powodów żeby się obrażał

    -- - . Nie warto go słuchać.

Dlaczego nie?  Przecież on przez to wiele mówi o Rosji - i o naszych rodzimych kurwach poniekąd...

JB

Data: 2019-08-09 20:06:10
Autor: Runt
W dniu 2019-08-09 o 18:43, Jacek Bialy pisze:
[...]

Więcej niż tatuś premiera? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-09 21:41:54
Autor: z
[...]

Jeśli bardziej wierzysz ruskiemu ambasadorowi _poniekąd_ to proszę bardzo. Ale to pokazuje Twoją małą wiedzę w tej kwestii ;-)

Data: 2019-08-09 13:20:59
Autor: Jacek Bialy
[...]

Czy ją mu wierzę czy nie wierzę, to rzecz drugorzędna. Nie powinniśmy wdawać się w łamigłówki typu: czy autor chciał nas sprowokować, czy tylko coś mu się wypsnęło (tak właśnie myśli niewolnik). Ambasador jest oficjalnym przedstawicielem własnego kraju w innym kraju, więc powinien sam odpowiadać za swoje słowa.

JB

Data: 2019-08-10 00:10:37
Autor: z
W dniu 2019-08-09 o 22:20, Jacek Bialy pisze:

[...]

To jest ambasador Putina. Myślisz trochę? Jesteś bezmyślnym pachołkiem kremla? Jesteś ruskim trolem grzebiącym w mózgach Polaków?
Kim Ty jesteś?

Data: 2019-08-09 16:02:39
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nu - ambasador człowieka, który niszczy swój kraj.

   -- - Jesteś bezmyślnym pachołkiem kremla? Jesteś ruskim trolem grzebiącym w mózgach Polaków?

A ty uważasz, że bezmyślny pachołek może grzebać w mózgach Polaków?

   -- - Kim Ty jesteś?

O to samo chciałoby się zapytać.
JB

Data: 2019-08-10 08:24:34
Autor: z
Ambasador Rosji potwierdza, że spiskowe teorie nt. katastrofy smoleńskiej są przyczyną niezwrócenia Polsce wraku Tupolewa
Jeszcze raz.
Paweł Kowal jedynka PO w Krakowie twierdzi że ruski ambasador łże jak pies.

Podyskutuj z nim. Ja tam się nie znam ;-)

Data: 2019-08-10 01:35:12
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- --

Rzecz właśnie w tym, żeby się nie wdawać w egzegezy typu Pawła Kowala.  Gdyby Siergiej Andriej był polskim królem, albo chociażby gubernatorem Prywislańskiego Kraju, a my jego poddanymi, to wtedy tak!
Wtedy owszem, powinniśmy wróżyć z jego ust, co tak naprawdę chciał nam powiedzieć i do kogo wtedy mrugał okiem.. Lecz jako wolny naród powinniśmy przyjąć słowa ambasadora jako oficjalne stanowisko jego kraju i głęboko ten fakt odnotować.

JB

Data: 2019-08-10 02:00:34
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

I żeby była jasność - tu nie chodzi o samą osobę pana Andriejewa. Tu chodzi o to, jak my w Polsce chcemy go tu postrzegać. Bo to od nas, a nie od niego zależy, czy staniemy się w końcu wolnym narodem, czy pozostaniemy stadem skłóconych ze sobą lemingów.

JB

Data: 2019-08-10 14:08:15
Autor: z
W dniu 2019-08-10 o 11:00, Jacek Bialy pisze:
[...]

Piszesz jakbyś nie zauważył poczynań Putina w ostatnich latach.
A tyle było mówione i pisane w polskojęzycznych opozycyjnych mediach.

Uważasz że Kowal nie powinien startować z list PO? Ja też ;-)

Data: 2019-08-10 11:53:11
Autor: Jacek Bialy
[...]

Każdy powinien zaważać własne poczynania.

     -- - A tyle było mówione i pisane w polskojęzycznych opozycyjnych mediach.
  Uważasz że Kowal nie powinien startować z list PO? Ja też ;-)

Uważaj na kioskarza!..       Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-08-10 20:58:35
Autor: u2
W dniu 10.08.2019 o 14:08, z pisze:
Uważasz że Kowal nie powinien startować z list PO? Ja też

dlaczego nie powinien ? odciął się od peace, czyli jest anty-peace, a liczy się wybór, jak ma zwolenników to na niego zagłosują:)

btw wspiera swojego brata, który odsiedział 3 letni wyrok, bez żadnej ulgi :

https://www.se.pl/wiadomosci/polska/wspieram-mojego-brata-pedofila-aa-NEoL-xcbv-YnPN.html

--
I love love

Data: 2019-08-10 07:17:54
Autor: Runt
W dniu 2019-08-10 o 00:10, z pisze:
[...]

Jest PRL-owską kanalią.

--
Runt

Data: 2019-08-11 06:04:02
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
[...]

Ruskie zawsze rzucą jakieś ochłapy przed wyborkami dla tłuszczy.
Tyle że działania takie już są nieskuteczne. Działały przez kilka lat.

Jak nie ruskie, to tefaueny. Kiedyś jeszcze prowokowali niezbyt lotnego
Antka i ciągnęli go za jęzor, a Antek dawał się sprowokować, po czym
tefaueny miały temat i polewkę na 2 tygodnie.