Amber Gold

Data: 2012-08-29 13:06:39
Autor: socjolog
Amber Gold
Może w końcu ktoś oświeci mnie - jaki ustrój panuje w Polsce? W jakim kraju kamienuje się ludzi bez jawnego procesu? W jakich reżimach zamyka się na wieki ludzi w koloniach karnych, w dożywotnich obozach pracy - za niewinność? Gdzie mnoży się wyroki i grzywny za urojone przewinienia nie wtajemniczając w nie skazanego? Gdzie niszczy się całe rodziny nie dając chlebodawcy możliwości do obrony?

http://030267.salon24.pl/443495,amber-gold

Data: 2012-08-29 23:10:35
Autor: Stachu Chebel
Amber Gold
On 29 Sie, 22:06, socjolog <lew1...@gazeta.pl> wrote:
[...]

A co ma wspólnego powyższy link z AG?

Data: 2012-08-30 07:44:04
Autor: Trybun
Amber Gold
W dniu 2012-08-29 22:06, socjolog pisze:
Może w końcu ktoś oświeci mnie - jaki ustrój panuje w Polsce?

Od 89 roku w tym kraju panuje ustrój kapitalistyczny.

Data: 2012-08-30 10:49:14
Autor: WW
Amber Gold
W dniu 2012-08-29 22:06, socjolog pisze:
 W jakim kraju kamienuje się ludzi bez jawnego procesu? W jakich reĹźimach zamyka się na wieki ludzi w koloniach karnych, w doĹźywotnich obozach pracy - za niewinność?

Słyszałeś o "Gitmo".

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Amber Gold