Amber Gold

Data: 2012-09-18 13:18:43
Autor: Jacek
Amber Gold
Nie cierpię medialnej nagonki na Amber Gold.

Nie będę ich szczegĆ³lnie bronił  bo mnie tak naprawdę nie obchodzą.

Jedyne co Amber Gold robił to dawał oferty reklamowe na zysk, oczywiście te oferty jak każda reklama były mylne jednak co jest w tym takiego złego ? Banki oferują lokaty inwestycyjne i podobne bzdury ktĆ³re też są bardzo mylne i działają tak samo jak Amber Gold.

  Jeżeli hazard banku na giełdzie nie zadziała z ā€žlokatą inwestycyjnąā€ to też nie dostanie się zysku albo nawet straci pieniądze. Dlaczego media nie krzyczą o tych bankach ? Oferty są tak samo mylące wielkie 20% i małymi literkami po * ā€žzyski nie są gwarantowane procent oparty na podstawie historycznych danych z xxxxxxxā€.

Tylko dlaczego się uczepili do Amber Gold tak bardzo zwłaszcza że banki robią to samo ?

Co jest takiego strasznego w Amber Gold ?

Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

Data: 2012-09-18 17:53:41
Autor: Przemys³aw M.
Amber Gold
Dnia Tue, 18 Sep 2012 13:18:43 +0200, Jacek napisał(a):

Nie cierpię medialnej nagonki na Amber Gold.

Nie będę ich szczególnie bronił  bo mnie tak naprawdę nie obchodzą.

Jedyne co Amber Gold robił to dawał oferty reklamowe na zysk, oczywiście te oferty jak każda reklama były mylne jednak co jest w tym takiego złego ? Banki oferują lokaty inwestycyjne i podobne bzdury które też są bardzo mylne i działają tak samo jak Amber Gold.

  Jeżeli hazard banku na giełdzie nie zadziała z „lokatą inwestycyjną” to też nie dostanie się zysku albo nawet straci pieniądze. Dlaczego media nie krzyczą o tych bankach ? Oferty są tak samo mylące wielkie 20% i małymi literkami po * „zyski nie są gwarantowane procent oparty na podstawie historycznych danych z xxxxxxx”.

Tylko dlaczego się uczepili do Amber Gold tak bardzo zwłaszcza że banki robią to samo ?

Co jest takiego strasznego w Amber Gold ?

Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

Zauważ, że przez lata AG funkcjonował sobie spokojnie. Nagonka zaczęła się
od momentu kiedy zatrudniono tam syna Tuska. Przypadek? Komou Tusk nadepnął
na odcisk?

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-09-18 18:14:35
Autor: Przemys³aw M.
Amber Gold
Dnia Tue, 18 Sep 2012 18:13:52 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

A tak poważnie? Nie sądzisz, że dziwna ta zbieżność. Kto za tym stoi? ;-)

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Data: 2012-09-18 18:37:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Amber Gold

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k3a6mn$2aq$1dont-email.me...
[...]

Nie widzę zbieżności. Awantura wybuchła w sierpniu. Przypomnij mi w jakim miesiącu został zaangażowany młody Tusk?
Prawdę mówiąc młody dostał w dupę, bo jest synem ojca.
Gdybym ja był premierem, mój syn skończyłby jakiś tam kurs i byłby co najmniej w trzech radach nadzorczych i brałby za damski chuj co najmniej pięćdziesiąt kawałków miesięcznie. A tak za trzy kawałki dostał w dupę. Choćby nic nie zarabiał też by go kopali. Bo ojciec chciał być czysty i młody też.

Data: 2012-09-18 19:09:43
Autor: Przemys³aw M.
Amber Gold
Dnia Tue, 18 Sep 2012 18:37:09 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Młody Tusk został zatrudniony w kwietniu-maju. Wygląda na to, że dzieci
polityków powinny (w opinii PiS) być jedynie sprzątaczami albo
budowlańcami. Każda inna praca, a tym bardziej lepiej płatna jest
podejrzana. --

Data: 2012-09-18 19:14:05
Autor: boukun
Amber Gold

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k3a9u5$oni$1dont-email.me...
[...]

Powinien siedzieć do 67 lat na bezrobociu bez prawa do zasiłku, tak jak mają miliony Polaków, którym taki los zgotował Tusk...

boukun

Data: 2012-09-18 19:39:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Amber Gold

[...]

Drobna poprawka: dzieci polityków nie pisowskich. Kaczyski się nie liczy.

Data: 2012-09-18 20:45:10
Autor: trybun
Amber Gold
W dniu 2012-09-18 13:18, Jacek pisze:
[...]

W kapitalizmie już taki zwyczaj podrzucanie od czasu do czasu jakiejś płotki na pożarcie.. W ten sposĆ³b przeciętny Kowalski może odnieść wrażenie że ten system polityczny bazuje na uczciwości.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z ktĆ³rą należy walczyć..

Data: 2012-09-19 10:44:43
Autor: Jacek
Amber Gold

W kapitalizmie już taki zwyczaj podrzucanie od czasu do czasu jakiejś
płotki na pożarcie.. W ten sposĆ³b przeciętny Kowalski może odnieść
wrażenie że ten system polityczny bazuje na uczciwości.

Mnie ciekawi tylko hipokryzja i kłamstwa mediĆ³w.
Przymykają oczy na banki a potępiają AG, istnieją tysiące podmiotĆ³w, ktĆ³re dają mylne reklamy o zysku, ktĆ³re prawie zawsze się nie spełniają tylko wtedy to jest "rynek" i "niewidzialna ręka" rynku.

Data: 2012-09-19 21:04:30
Autor: trybun
Amber Gold
W dniu 2012-09-19 10:44, Jacek pisze:

[...]

Czyli sam widzisz że mamy do czynienia ze standardem rzucenia plotki na pożarcie.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z ktĆ³rą należy walczyć..

Data: 2012-09-19 21:15:53
Autor: A. Filip
Amber Gold
trybun <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

Pan P. z domu S. był płotką przy pierwszym przekręcie/skazaniu w zawieszeniu.
Teraz przy >300 mln. wkładĆ³w jest sporo większą rybką chociaż niekoniecznie
"rekinem ludojadem" :-)

Data: 2012-09-20 10:07:50
Autor: Jacek
Amber Gold

> [...]
> Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z ktĆ³rą należy walczyć..
> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Tylko dlaczego więcej ludzi nie oburza się na takie bzdury ?

Amber Gold