Amber Gold

Data: 2012-09-18 20:45:10
Autor: trybun
Amber Gold
W dniu 2012-09-18 13:18, Jacek pisze:
Nie cierpię medialnej nagonki na Amber Gold.

Nie będę ich szczególnie bronił  bo mnie tak naprawdę nie obchodzą.

Jedyne co Amber Gold robił to dawał oferty reklamowe na zysk, oczywiście te oferty jak każda reklama były mylne jednak co jest w tym takiego złego ? Banki oferują lokaty inwestycyjne i podobne bzdury które też są bardzo mylne i działają tak samo jak Amber Gold.

 Jeżeli hazard banku na giełdzie nie zadziała z „lokatą inwestycyjną” to też nie dostanie się zysku albo nawet straci pieniądze. Dlaczego media nie krzyczą o tych bankach ? Oferty są tak samo mylące wielkie 20% i małymi literkami po * „zyski nie są gwarantowane procent oparty na podstawie historycznych danych z xxxxxxx”.

Tylko dlaczego się uczepili do Amber Gold tak bardzo zwłaszcza że banki robią to samo ?

Co jest takiego strasznego w Amber Gold ?

Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

W kapitalizmie już taki zwyczaj podrzucanie od czasu do czasu jakiejś płotki na pożarcie.. W ten sposób przeciętny Kowalski może odnieść wrażenie że ten system polityczny bazuje na uczciwości.

Data: 2012-09-19 10:44:43
Autor: Jacek
Amber Gold

W kapitalizmie już taki zwyczaj podrzucanie od czasu do czasu jakiejś
płotki na pożarcie.. W ten sposób przeciętny Kowalski może odnieść
wrażenie że ten system polityczny bazuje na uczciwości.

Mnie ciekawi tylko hipokryzja i kłamstwa mediów.
Przymykają oczy na banki a potępiają AG, istnieją tysiące podmiotów, które dają mylne reklamy o zysku, które prawie zawsze się nie spełniają tylko wtedy to jest "rynek" i "niewidzialna ręka" rynku.

Data: 2012-09-19 21:04:30
Autor: trybun
Amber Gold
W dniu 2012-09-19 10:44, Jacek pisze:

[...]

Czyli sam widzisz że mamy do czynienia ze standardem rzucenia plotki na pożarcie.

Data: 2012-09-19 21:15:53
Autor: A. Filip
Amber Gold
trybun <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

Pan P. z domu S. był płotką przy pierwszym przekręcie/skazaniu w zawieszeniu.
Teraz przy >300 mln. wkładów jest sporo większą rybką chociaż niekoniecznie
"rekinem ludojadem" :-)

Data: 2012-09-20 10:07:50
Autor: Jacek
Amber Gold

> Czyli sam widzisz że mamy do czynienia ze standardem rzucenia plotki na
> pożarcie.
>
> --
> Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Tylko dlaczego więcej ludzi nie oburza się na takie bzdury ?

Amber Gold