Amber Gold

Data: 2012-08-29 13:16:26
Autor: flying.robak
Amber Gold
W zbrodniczych krajach liczy się sztuka. Nie prawda.

Może w końcu ktoś oświeci mnie - jaki ustrój panuje w Polsce? W jakim kraju kamienuje się ludzi bez jawnego procesu? W jakich reżimach zamyka się na wieki ludzi w koloniach karnych, w dożywotnich obozach pracy - za niewinność? Gdzie mnoży się wyroki i grzywny za urojone przewinienia nie wtajemniczając w nie skazanego? Gdzie niszczy się całe rodziny nie dając chlebodawcy możliwości do obrony?

http://030267.salon24.pl/443495,amber-gold

Data: 2012-08-29 23:20:53
Autor: axel
Amber Gold
A więc...odpowiadam...... tak jak już to zrobiłem ponad 15-ście lat temu, ZASTRZEGAJĄC SOBIE TE DEFINICJE (!!!):

1. Panującym ustrojem politycznym w Polsce jest:  PRZESTĘPCZOKRACJA
2. Panującym ustrojem gospodarczym w Polsce jest:  PRZESTĘPCZYZM

Amen !