Amber Gold ???

Data: 2012-08-07 17:18:04
Autor: zaemka
Amber Gold ???
jak to jest ?

u mnie w firmie w 2011 kontrola US trwała cału miesiąc,
przekopali wszystkie dokumenty,
sprawdzili wszystkie faktury - nawet te z przed 5 lat,
ważyli wszystkie surowce i nawet mieli własne dwie wagi,
które przywieźli dostawczakiem pomimo że mam wagę 10-tna z aktualną homologacją oraz laboratoryjną;

a nie mogli sprawdzić takiego Amber Gold czy to nie jest piramida ???????

według mnie powinna być kontrola owego US i pracowników i ich kont i ich zakupów  !!!!!!!

dziwne, bardzo dziwne !!!!!!

Data: 2012-08-07 17:42:12
Autor: gregor
Amber Gold ???
W dniu 2012-08-07 17:18, zaemka pisze:
[...]

co się dziwić po firmie w której pracował syn Tuskaszenki

gregor

Data: 2012-08-07 18:41:55
Autor: SJ
Amber Gold ???
co się dziwić po firmie w której pracował syn Tuskaszenki

a Lech kaczyński podobno dalej tam pracuje....

SJ

Data: 2012-08-07 18:44:55
Autor: gregor
Amber Gold ???
W dniu 2012-08-07 18:41, SJ pisze:
co si� dziwi� po firmie w kt�rej pracowa� syn Tuskaszenki

a Lech kaczy�ski podobno dalej tam pracuje....

no i ?

myślisz, że jestem fanatykiem PiS i mi przybijesz łatkę pislamisty ?

właśnie śmiało mogę mówić na Ciebie leming

gregor

Data: 2012-08-08 17:24:18
Autor: SJ
Amber Gold ???
właśnie śmiało mogę mówić na Ciebie leming

jeśli lemingiem nazywasz mnie bo nie buczem na cymentzrzach, nie szczam na groby Powstańców i zarabiam 8x średnia krajowa to się przyznaję. Winny

SJ

Data: 2012-08-09 02:38:17
Autor: Titus Atomicus
Amber Gold ???
In article <jvrgm1$3fn$1@inews.gazeta.pl>, gregor <gregor@szu.pl> wrote:

myślisz, że jestem fanatykiem PiS i mi przybijesz łatkę pislamisty ?

Ja tez mysle ze jestes fanatykiem PiS
Na dodatek trollem.
--
TA

Data: 2012-08-09 20:29:39
Autor: Titus Atomicus
Amber Gold ???
In article <Titus_Atomicus-039BEF.02381709082012@news.atman.pl>,

> Ja tez mysle ze jestes fanatykiem PiS
Na dodatek trollem.

Btw czy to ty jestes tym gregorem, ktory niedawno w watku nt Amber Gold na pl.pregierz uporczywie popisywal sie brakiem wiedzy arytmetycznej w stopniu podstawowym (dzialania na procentach)?
--
TA

Data: 2012-08-07 19:25:32
Autor: Feromon
Amber Gold ???

Użytkownik "zaemka" <NOSPAMzaemka@wp.pl> napisał w wiadomości news:jvrbqd$t85$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jak w Vabank - kasa rozpruta ale nie z tej strony.
Wziąć od ludzi kasę na dwa lata. Przestraszyć ich żeby chcieli się wycofać.
A w razie wycofania zgodnie z UMOWĄ oddać 60%.
Zeby ich przestraszyć ODPOWIEDNIO, należy utopić linie lotnicze....
Baksik i Gąsiorowski przy tej sprawie to przedszkolaki....

Feromon

Data: 2012-08-07 19:51:47
Autor: Marcepan
Amber Gold ???
Wziąć od ludzi kasę na dwa lata. Przestraszyć ich żeby chcieli się wycofać.
A w razie wycofania zgodnie z UMOWĄ oddać 60%.
Zeby ich przestraszyć ODPOWIEDNIO, należy utopić linie lotnicze....

Bez topienia też można - jak w Getin Banku ;-)
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,12271803.html

Data: 2012-08-07 22:47:43
Autor: T.F.
Amber Gold ???
"Marcepan" ...

A w razie wycofania zgodnie z UMOWĄ oddać 60%.

Bez topienia też można - jak w Getin Banku ;-)
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,12271803.html

Osobiscie dla mnie, to wszystkie firmy Pana L. Cz.
sa w tej samej lidze co finrojal, amber gold czy BKO.

I trzymam sie od nich z daleka.

--
T.F.

Data: 2012-08-08 01:24:29
Autor: Marcepan
Amber Gold ???
Osobiscie dla mnie, to wszystkie firmy Pana L. Cz.
sa w tej samej lidze co finrojal, amber gold czy BKO.

I trzymam sie od nich z daleka.

To samo dotyczy wszystkich tych którzy oferują nierealnie wyśrubowane lokaty po 6 %
Klienci balansują na cienkim ostrzu nie analizując ryzyka ;-)

Data: 2012-08-08 06:26:46
Autor: SQLwiel
Amber Gold ???
W dniu 2012-08-07 19:51, Marcepan pisze:
[...]

No - skoro ktoś kupuje "sprzedawany przez Getin Bank oraz towarzystwo ubezpieczeniowe Open Life Tu Życie oferowany na 10 lat produkt będący ubezpieczeniem na życie, połączony z funduszem oszczędnościowym" - to sam sobie winien... to jak grać z ulicznym magikiem w 3 karty.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-08-08 21:02:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Amber Gold ???

"SQLwiel" jvspq7$fsd$1@inews.gazeta.pl

[...]

Z magikiem czasami można wygrać. ;)

Data: 2012-08-08 03:11:35
Autor: Q
Amber Gold ???
A w razie wycofania zgodnie z UMOWĄ oddać 60%.

60%? a nie blizej 80%?
:
"Prezes przypomniał, że przy zrywaniu lokat przed terminem,
 spółka potrąca 19,5 proc. od kwoty lokaty.
 Nie ma też mowy o zysku. Do tego trzeba jeszcze doliczyć spread i opłaty."
?

Data: 2012-08-09 22:02:15
Autor: SDD
Amber Gold ???
Feromon pisze:

Baksik i Gąsiorowski przy tej sprawie to przedszkolaki....

Nie obrazaj praojców biznesu III RP

Bagsik i Gasiorowski okradli system, okradli "bogatych".
Zaden drobny, biedny ciulacz nie stracil przez ich oscylator oszczednosci swego zycia. Za to gosci cenie.

Plichta, jesli juz z kims go porownywac, to z s.p. Grobbelnym - i faktycznie przy nim Grobelny to przedszkolaczek.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-08-10 13:38:41
Autor: Franc
Amber Gold ???
Dnia Thu, 09 Aug 2012 22:02:15 +0200, SDD napisał(a):

Feromon pisze:

[...]

Dzisiaj GW Plichcie niemalże laurkę wystawiło publikująć z nim wywiad i
krótkie bio z jego życia. Ma wspaniałą żonę, do kościoła chodzi, na tacę
łoży grube pieniądze itp.
--
Franc

Data: 2012-08-10 16:18:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Amber Gold ???

"SDD" k0150l$8ns$1@inews.gazeta.pl

Nie obrazaj praojców biznesu III RP

Bagsik i Gasiorowski okradli system, okradli "bogatych".
Zaden drobny, biedny ciulacz nie stracil przez ich oscylator oszczednosci swego zycia. Za to gosci cenie.

IMO oni nie kradli oscylatorem, ale testowali dziurę. :)
A chyba zarzucano im zupełnie inne przewinienia, nie
zaś ciągnięcie korzyści oscylatorowych.

Data: 2012-08-07 20:34:58
Autor: Grzegorz Niemirowski
Amber Gold ???
zaemka <NOSPAMzaemka@wp.pl> napisał(a):
[...]

KNF ostrzegał, ale ludzie woleli wierzyć reklamom.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Data: 2012-08-07 20:38:26
Autor: gregor
Amber Gold ???
KNF ostrzegał, ale ludzie woleli wierzyć reklamom.

w pracy słucham radia PIN a tam była taka nagonka na amber gold, że co chwilę reklama i piosenka w końcu napisałem im mejla, że reklamują firmę z wpisem w KNF ale nic kasa z reklam ważniejsza ...

w końcu olt, amber gold afera itd... co w radiu PIN, przedstawiają tego gościa jako ofiarę, że on będzie składał zawiadomienie do prokuratury o szkodliwym działaniu KNF i ABW ??? WTF ???

no i tyle w temacie takie u nas są media bez misji a jedynie złupić i zarobić

gregor

Data: 2012-08-07 22:38:09
Autor: Papkin
Amber Gold ???
Już pisałem o tym ale w polityce byly reklamy Finroyal lub Amber Gold, rzymskie przyslowie znasz? Pekunia non olet.

Polityka - taki tygodnik niby opiniotworczy :-)

Data: 2012-08-08 02:59:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Amber Gold ???

"Papkin" 50217cb2$1@news.home.net.pl

Już pisałem o tym ale w polityce byly reklamy Finroyal lub Amber Gold, rzymskie przyslowie znasz? Pekunia non olet.

Póki są na koncie bankowym...

Data: 2012-08-07 22:21:15
Autor: Andrzej Lawa
Amber Gold ???
W dniu 07.08.2012 17:18, zaemka pisze:

a nie mogli sprawdzić takiego Amber Gold czy to nie jest piramida ???????

Dlaczego uważasz, że państwo powinno myśleć za idiotów zawsze i wszędzie?

Ja tam uważam, że ingerencje państwa powinny być ograniczone do przypadków, kiedy idiota może skrzywdzić kogoś.

Chcesz zainwestować w piramidę? Proszę uprzejmie. Chcesz zapłacić koszta manipulacyjne za milionowy spadek wujka z Nigerii? Proszę uprzejmie.

Data: 2012-08-07 22:39:40
Autor: Papkin
Amber Gold ???

Chcesz zainwestować w piramidę? Proszę uprzejmie. Chcesz zapłacić
koszta manipulacyjne za milionowy spadek wujka z Nigerii? Proszę
uprzejmie.

Chcesz przyoszczedzic i nie kupujesz ubezpieczenia przeciw gradowi, wichurze czy powodzi. Prosze uprzejmie jak cos sie stanie to zostaniesz z niczym.

No wiec dlaczego dostaja do 100tysiecy zlotych od rzadu? Ubezpieczeni wychodza na frajerow!

Data: 2012-08-07 14:48:39
Autor: Krzysiek
Amber Gold ???
W dniu wtorek, 7 sierpnia 2012 22:39:40 UTC+2 użytkownik Papkin napisał:

No wiec dlaczego dostaja do 100tysiecy zlotych od rzadu? Ubezpieczeni wychodza na frajerow!

Jesli 100k od rzadu dostana wszyscy a ubezpieczeni dodatkowo kase z polisy to niekoniecznie.

Data: 2012-08-15 13:50:58
Autor: Gregor
Amber Gold ???
Krzysiek <kl1@o2.pl> napisał(a):
Jesli 100k od rzadu dostana wszyscy a ubezpieczeni dodatkowo kase z polisy =
to niekoniecznie.

"dodatkowo" mówisz. Kiedyś czytałem że jakaś rodzina po katastrofie jaka
spotkała jej dom, otrzymała pomoc od sąsiadów/ rodziny/ znajomych na jego
remont/ odbudowę. Ubezpieczyciel wycenił uzyskaną pomoc i kwotę odjął od
odszkodowania. Ponoć w zgodzie z prawem i sprawiedliwie.

No, chyba że wydawanie moich pieniędzy przez państwo podlega innym regułom :/

P.S. Nie potrafię niestety tego wygooglać, wiem też, że to NTG ;)

Data: 2012-08-15 18:53:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Amber Gold ???

" Gregor" k0g9g1$8ic$1@inews.gazeta.pl

[...]

Prawo jest (lub było) takie, że za jedną szkodę nie można dostać
kilku odszkodowań. Można dodać co najwyżej jedno. Nie warto
googlować. Wszelkie pseudomiłosierdzie jest bezprawiem. Pomoc
sąsiedzka -- niby OK, choć zazwyczaj wcześniej czy później do
dobrych chęci dołączy diabełek i wyjdzie z tego zło gorsze od
tej pomocy.

IMO zazwyczaj najlepszą pomocą jest nieprzeszkadzanie.

Naprawianie świata to zadane trudne -- można łatwo pokaleczyć
siebie i innych.

-=-

Ulewy (sprzed wielu tygodni) zadały ciosy także i mnie... Było otwarte okno,
szedłem, aby je zamknąć, zaczepiłem się o uchwyt szuflady (wiem -- ponoć nie
mam mebli, a tu tymczasem takie coś...) i rozerwałem spodnie... Wprawdzie
wymontowałem z nich suwak rozporkowego zamka, który wmontowałem do innych
spodni, czyli część spodni uratowałem (cena spodni? -- 5 złotych 5 lat temu
a trochę w nich chodziłem) i nawet liczba spodni nie uległa zmianie, ale
jednak stratę poniosłem, i to poniekąd w wyniku burzy...

-=-

Oczywiście Tusk nie był miłosiernym dobroczyńcą, ale populistą. :)
Powodzie? -- ok, to ewidentna wina państwa, choć z innej strony Tusk
powinien był dążyć także do ukarania winnych ludzi, czyli dążyć do
zmniejszenia skutków powodzi.

Gradobicie? A co ma do tego państwo?
IMO państwo jest właścicielem rzek, ale nie gradu!!!

-=-

Gdyby Tusk chciał ludziom pomóc, zbudowałby państwo, w którym strata
(jak moja) byłaby łatwa w odbudowaniu... Ostatecznie na razie nie
podjąłem decyzji co do tego, jak mam popełnić samobójstwo związane
z rozerwaniem spodni... I chyba nie podejmę, bo ja jakiś
niezdecydowany jestem, mało konkretny i WOGUle...

Szkoda mi ludzi tracących w jednej chwili dom czy inny dobytek.
Ale idąc dalej tą drogą -- szkoda i tych, których oszukał Plichta
czy Grobelny. Czy Tusk nie powinien zapłacić za Grobelnego lub Plichtę?
Szybko zauważymy, że lepiej założyć lewy interes, dać znajomym pięć tysięcy
procent za zastawiony dom i stracić dużo, aby uzyskać odszkodowanie od Tuska...

Ta metoda miłosierdziowania dąży do unicestwienia tego,
co się nazywa cywilizacją -- do zjadania siebie...

-=-

Zadania państwa są inne niż płacenie odszkodowań, ale w Polsce wszystko
stoi na głowie? Zapewne nie tylko w Polsce. Mądrzy (Moczulski czy Mikke)
są na marginesie życia politycznego, zaś populiści są na świecznikach.

Od wielu ludzi ludzie nie chcą wymagać niczego, ale chcą im dawać, zaś
ode mnie wielu ludzi chce wiele, ale w zamian ja mam nic nie dostawać. :)
[już słyszę, jak czytelnicy mówi, a raczej krzyczą -- i dobrze, tak ma być!]

Na szczęśćcie Bóg uszkodził mi kręgosłup, tym samym udaremniając
mi pracowanie za darmo -- na nieszczęście w dupie mam i to Jego
miłosierdzie! Wolałbym być zdrowy!

-=-

IMO karę (czy odpowiedzialność) powinien ponosić ten, kto zawinił, nie zaś
ten, kto nie potrafi obronić się przed okradaniem go przez ,,miłosiernych''.

IMO lepszy rząd taki, który da ludziom możliwość szybkiego zarabiania (Tusk
obiecywał takie zmiany -- ale wyszło odwrotnie! skutki polityki Tusk będą
ciążyły na Polakach bardzo długo, kolejne rządy będą podnosiły podatki)
niż da ludziom złudną opiekę.

-=-

Swoją drogą... Może jednak udam się do jakiegoś urzędu w sprawie tych
rozerwanych spodni?... Ale do jakiego? Czy nie należy powołać do
istnienia czegoś/urzędu, co/który zajmie się mymi spodniami?

Data: 2012-08-15 19:57:35
Autor: marfi
Amber Gold ???
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:k0gk5n$rvh$1inews.gazeta.pl...

  Aaaale o soo choooozzi?

--
marfi

Data: 2012-08-16 10:43:14
Autor: witrak()
Amber Gold ???
marfi <marfi @bb.onet.pl> wrote on 2012-08-15_19:57
UĹźytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości

 Aaaale o soo choooozzi?

A nie byłoby lepiej, gdybyś wrócił do siebie - na p.b.g ?
Tu takie trudne rzeczy piszą...

;-)

witrak()

Data: 2012-08-07 23:00:22
Autor: Andrzej Lawa
Amber Gold ???
W dniu 07.08.2012 22:39, Papkin pisze:

[...]

Popieram.

No wiec dlaczego dostaja do 100tysiecy zlotych od rzadu? Ubezpieczeni
wychodza na frajerow!

Ach, bo zbliżają się wybory i rząd chce kupić trochę głosów, że niby taki troskliwy i w ogóle.

Data: 2012-08-07 23:21:33
Autor: Papkin
Amber Gold ???
Popieram.

Bo spotkalo sie 2 inteligentnych ;)

Jak mi w chalupe walnie piorun i spali sie caly dorobek zycia to tragedia dla mnie bedzie, patrzac od strony rodziny, taka sama jak ta ktora spotkala powodzian (a nawet wieksza). Czy rzad da mi odszkodowanie (bo nie mialem ubezpieczenia)? NIE, bo TVN z kamerka nie przyjedzie, coz jeden domek.
Sprawiedliwosc nie jedno ma imie :(

Data: 2012-08-07 23:40:05
Autor: Zbynek Ltd.
Amber Gold ???
Papkin napisał(a) :
[...]

Sprawiedliwość jest trojga (identycznych) imion: money, money, money.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-08-08 08:10:24
Autor: Andrzej Lawa
Amber Gold ???
W dniu 07.08.2012 23:21, Papkin pisze:

Sprawiedliwosc nie jedno ma imie :(

"Sprawiedliwość" jest zastrzeżonym znakiem towarowym pewnej partii ;->

Data: 2012-08-08 14:11:35
Autor: Jarek Andrzejewski
Amber Gold ???
On Tue, 07 Aug 2012 22:21:15 +0200, Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:

W dniu 07.08.2012 17:18, zaemka pisze:

a nie mogli sprawdzić takiego Amber Gold czy to nie jest piramida ???????

Dlaczego uważasz, że państwo powinno myśleć za idiotów zawsze i wszędzie?

http://nczas.com/numer-biezacy/temat-numeru/sommer-prawdziwe-piramidy-finansowe/

"te wszystkie 'piramidy' to ledwie wystające z ziemi kurhaniki w
porównaniu z prawdziwymi piramidami finansowymi, godnymi Cheopsa,
jakimi są ZUS-y i budżety państw"

:-)

Data: 2012-08-09 02:42:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Amber Gold ???

"Jarek Andrzejewski" nnl428tbn9anjtd8gd6erqvqmibgcfo6q1@4ax.com

"te wszystkie 'piramidy' to ledwie wystające z ziemi kurhaniki w
porównaniu z prawdziwymi piramidami finansowymi, godnymi Cheopsa,
jakimi są ZUS-y i budżety państw"

To żadne piramidy! Z góry wiadomo, że jeśli w ZUS czy w budżecie
zabraknie szmalu -- podatnicy (depozytariusze) dopłacą składkami
czy podatkami, dodrukiem pieniądza i inflacją... W piramidzie są
jakieś szanse na zgarnięcie swoich pieniędzy -- tu zaś nie :) ma
żadnych szans... Tu na pewno depozytariusz straci. :)

Data: 2012-08-08 00:48:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Amber Gold ???

"zaemka" jvrbqd$t85$1@mx1.internetia.pl

sprawdzili wszystkie faktury - nawet te z przed 5 lat,

Też studiowałeś u Rydzyka?

    sprzed przyimek składający się z ubezdźwięcznionego
    przyimka z i przyimka przed (łączący się
    z rzeczownikiem w dopełniaczu), oznaczający:

    1. <taki, który pochodzi z miejsca położonego przed
       czymś określonym przez towarzyszący przyimkowi rzeczownik>

    Samochód odjechał sprzed domu.

    Zawrócić sprzed drzwi.

    pot. Sprzątnąć, zabrać coś komuś sprzed nosa, coś uciekło
    komuś sprzed nosa <zabrać komuś niespodziewanie coś, co
    już zdawało się być jego; coś zniknęło, ominęło kogoś
    niespodziewanie>

    2. <pochodzący z okresu poprzedzającego coś
       oznaczonego przez towarzyszący przyimkowi rzeczownik>

    Znajomy sprzed wojny.

    Dokument sprzed rewolucji francuskiej.

    3. <pochodzący z okresu określonego przez
       towarzyszący przyimkowi rzeczownik, oznaczający jakiś czas>

    Meldunek sprzed godziny.

    Fotografia sprzed dwóch lat.

Data: 2012-08-08 15:30:21
Autor: zaemka
Amber Gold ???

[...]

rzeczywiście - powinno być "sprzed"

to tylko mój błąd
i co ma do tego Rydzyk lub Kowalski ???????

Data: 2012-08-08 21:00:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Amber Gold ???

"zaemka" jvtps1$m2$1@mx1.internetia.pl

[...]

Rydzyk twierdzi, że studenci nie potrafią mówić.
Z trudem potrafią zbudować zdanie proste, zaś
złożonego nie potrafią. Czerwienią się, bąkają
coś, mówią urywanymi słowami zamiast zdaniami...

Skoro nie potrafią budować wypowiedzi ustnych,
zapewne też nie potrafią pisać poprawnie.

Ale, aby uniknąć błędu, stawiam pytajnik.

Data: 2012-08-08 03:06:29
Autor: Q
Amber Gold ???
z przed
???????
!!!!!!!

dziwne, bardzo dziwne !!!!!!

true.

Data: 2012-08-12 16:51:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Amber Gold ???

"zaemka" jvrbqd$t85$1@mx1.internetia.pl

jak to jest ?

Lokujcie nie w Amber Gold, ale w Alpen Gold. :)
Smaczna i tania -- 65% od 90 gramów za 238 groszy...

-=-

Wiem, wiem... Dobrze mi mówić, gdy ja nie lokowałem w złote bursztyny...

Ale ja także umoczyłem, znaczy się -- straciłem...
67 kawałków!... Niedawno... Chorobcia jasna...
Olałem sprawę, i tyle... Nie trzeba się gzić...

Sterylny pojemnik na mocz umoczyłem, a badania moczu nie było...

Krew mnie nie zalewa?... Nie... Już dawno po wszystkiem...

Data: 2012-08-15 13:19:47
Autor:
[...]

Gdyby zrobić taką nagonkę na dowolny bank w Polsce i wiekszosc KLientow w
krotkim czasie zglosiłaby sie po swoje depozyty w gotówce, to ten bank też
okazałyby się piramidą finansową.

Data: 2012-08-15 16:07:11
Autor: z
Amber Gold ???
W dniu 2012-08-15 15:19, newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
Gdyby zrobić taką nagonkę na dowolny bank w Polsce i wiekszosc KLientow w
krotkim czasie zglosiłaby sie po swoje depozyty w gotówce, to ten bank też
okazałyby się piramidą finansową.

Najgorsze jest to, że budżety państw to piramidy finansowe a wszyscy przy korycie tylko zadłużenie powiększają. Inaczej nie umieją.

Kilka lat temu takie poglądy były nazywane największym oszołomstwem i uprawianiem "nierealnej polityki" ;-)

Może jednak coś w główkach zacznie świtać? :-)
Poważne autorytety i ekonomiści widzą że coś jest nieteges.

PS.
Ciągle mnie nurtuje takie pytanie.
Dlaczego moi bliscy są bombardowani ofertami kredytu z oprocentowaniem 22% i to jest realne i jak najbardziej poprawne a gdy ktoś oferuje lokatę na 14% to już jest nierealne oprocentowanie, oszustwo, żerowanie na naiwnych, prokurator i "sodomia z gomorią"???
Na prawdę nie da się wyżyć z 8% zysku.
O Providentach i innych lichwach łaskawie nie wspominam i o zyskach z innych usług "instytucji zaufania publicznego"

Data: 2012-08-15 19:03:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Amber Gold ???

"z" k0gaeo$gof$1@inews.gazeta.pl

Najgorsze jest to, że budżety państw to piramidy finansowe a wszyscy przy korycie tylko zadłużenie powiększają. Inaczej nie umieją.

Budżet to żadna piramida. To pieniądzożerny potwór
zżerający podatki i dający w zamian złudzenia.

Bank pożycza -- budżet (pomijając obligacje skarbu
państwa) zabiera. Nie mylmy tych rzeczy ze sobą.

Zadaniem Fiskusa nie jest oddawanie z nawiązką, ale utrzymywanie
urzędników (i ich rodzin -- polityka prorodzinna tak zwana) pod
przykrywką budowy czegoś, co nazywa się państwem.

Data: 2012-08-15 18:58:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Amber Gold ???

<newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> k0g7lj$kth$1@inews.gazeta.pl

Gdyby zrobić taką nagonkę na dowolny bank w Polsce i wiekszosc KLientow w
krotkim czasie zglosiłaby sie po swoje depozyty w gotówce, to ten bank też
okazałyby się piramidą finansową.

IMO najpierw był problem z wypłacaniem, później nagonka.

Data: 2012-08-15 22:32:37
Autor: z
Amber Gold ???
IMO najpierw był problem z wypłacaniem, później nagonka.

Na bieżąco nie śledzę ale w umowach było że jak klient chce wycofać to nie od ręki i nie wszystko co włożył. ;-)
Firma po prostu przestrzegała umowy. Ktoś powiedział to głośniej i się spirala potoczyła. :-)

Nie rozumiem tego całego halo.
Nie życzę sobie żeby moimi podatkami teraz płacić jakieś zadośćuczynienia do których opiekuńcze państwo się będzie niby poczuwać bo urzędasy zawiniły.
Tak samo jak nie życzą sobie inni podatnicy wydawania złotówki jak mnie przyciśnie kredyt hipoteczny we franku.

Albo rybki albo akwarium. Jak się mamy trzymać umów to po całości.
Jak bankom się parabanki nie podobają to niech się przyłożą do pracy a nie uruchamiają krecią robotę i tylko przynoszą miłościwie panującemu premierowi przyczynek do zgryzoty za sprawą swojego pierworodnego ;-)

Data: 2012-08-16 15:16:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Amber Gold ???

"z" k0h11b$7t2$1@inews.gazeta.pl

Na bieżąco nie śledzę

Więc nie zabieraj głosu. Ja śledziłem i wiem, że zaczęło
się od spóźnień w wypłacaniu lokat. Lokata dobiegła
końca, klient prosił o szmal -- i nie dostał, więc
zaczął się szum.

Możesz kwestionować doniesienia prasowe, ale jeśli nie śledziłeś -- siedź cicho.

Nie rozumiem tego całego halo.
Nie życzę sobie żeby moimi podatkami teraz płacić jakieś
zadośćuczynienia do których opiekuńcze państwo się będzie
niby poczuwać bo urzędasy zawiniły.

To państwo kutasa Jerzego Kopani -- tu umowy nie mają zastosowania.
Tu nawet nie istnieje prawda.

Tak samo jak nie życzą sobie inni podatnicy wydawania
złotówki jak mnie przyciśnie kredyt hipoteczny we franku.

Dzieci zabawiły się w biznes -- teraz chcą, aby inni płacili.
Mnie polskie państwo nie zwraca mojej własności, innym chce
dawać zadośćuczynienia skutków głupoty tychże innych...

Albo rybki albo akwarium. Jak się mamy trzymać umów

Nie mamy -- to dawno już ustalono w Polsce.
Tusk dał obietnice obniżenia podatków -- podwyższył.
Memu ojcu obiecują zapłatę za pracę -- nie płacą.
Mnie miano przyjąć do pracy na uczelni 10 lat temu -- umowy nie dotrzymano.

Pod tym względem polskie państwo jest chlewnią.

[...]

Gdy klient Amber Gold dostawał nadmiarowe zyski -- cieszył się w samotności.
Gdy ów klient traci -- chce swoimi stratami podzielić się z bliźnimi. Ci
klienci to gówniarze. Nieodpowiedzialni, lekkomyślni, niedorozwinięci.

Ale w Polsce nie ma prawa -- chyba że w nazwie partii politycznej.
Jedni płacą podatki, inni z nich żyją, naprawiając wielokrotnie dom
zalany powodziowymi falami -- dom, który być może nawet nie istnieje.

-=-

Mnie polskie państwo pozbawiało jedzenia, pozbawia powietrza
do oddychania i spycha do rynsztoka, albowiem pewnej kurwie
o imieniu Agnieszka nie udało się kiedyś wyjść za mnie za mąż,
a była to kurwa wysoko ubrudzona w hierarchii Kościelnej. To
gówniane państwo i, choć Rydzyk nie jest lepszy, a może nawet
jest gorszy niż to państwo, ja tego państwa nie chcę i jestem
przeciwnikiem tego państwa mniej więcej tak, jak i Rydzyk.

-=-

Jeśli klienci Amber Gold dostaną nieuczciwie odszkodowania -- zakwitną
tutaj podobne interesy, które dadzą tysiące %% swym klientom w obietnicach,
po czym upadną i zażądają od polskiego państwa odszkodowań. Uczciwi ludzie
stracą, nieuczciwi zyskają... Uczciwi będą wymierali, nieuczciwi będą mnożyli
się,  pierdoląc o miłosierdziu, polityce prordzinnej, kulturze, inaczej
pojętej sprawiedliwości. Pod tym względem chyba Kaczyńscy byli lepsi od
Tuska, bo nie dawali każdej mendzie krzyczącej głośno i swym nieszczęściu.

Tusk bierze przykład od Makulskiego (z Lichenia starego)
itp. osobistości, dających szczodrą ręka cudze dobra.
(rzecz jasna tym samym odbierając uczciwym i cichym;
niejako nowej wartości nabiera stwierdzenie: ,,cisi
odziedzicza ziemię'', gdyż będzie to ziemia w sensie
grobu)

-=-

Amber Goldem należało zająć się wcześniej, nie teraz.

Teraz można co najwyżej założyć AmberGoldziki -- zakładamy?
Ja Tobie obiecam milion złotych w złocie, Ty mnie miliard.
(to mój pomysł, więc ja mam mieć z tego więcej niż Ty)

Obaj padniemy, a Tusk (srając ze strachu przed kolejnymi
wyborami) da (okradając podatników nadmiernymi podatkami)
nam obu odszkodowania!!! Ja dostanę za to, że Ty splajtowałeś,
zaś Ty dostaniesz, gdyż ja splajtowałem. Straci naprawdę niewinny
Kowalski czy Nowakaowa, płacąc drożej za paliwo obciążone mocniej
akcyzą paliwową...

-=-

Podobną ruinę (do tej, jaka obecna ma miejsce w Polsce) moralności
politycznej pamiętam (bo ja mam ponad 45 lat) z czasów PRLi, gdy
władzy władza :) wymykała się rąk.

Amber Gold ???