Amber Gold ???

Data: 2012-08-07 17:42:12
Autor: gregor
Amber Gold ???
W dniu 2012-08-07 17:18, zaemka pisze:
jak to jest ?

u mnie w firmie w 2011 kontrola US trwała cału miesiąc,
przekopali wszystkie dokumenty,
sprawdzili wszystkie faktury - nawet te z przed 5 lat,
ważyli wszystkie surowce i nawet mieli własne dwie wagi,
które przywieźli dostawczakiem pomimo że mam wagę 10-tna z aktualną
homologacją oraz laboratoryjną;

a nie mogli sprawdzić takiego Amber Gold czy to nie jest piramida ???????

według mnie powinna być kontrola owego US i pracowników i ich kont i ich
zakupów  !!!!!!!

dziwne, bardzo dziwne !!!!!!

co się dziwić po firmie w której pracował syn Tuskaszenki

gregor

Data: 2012-08-07 18:41:55
Autor: SJ
Amber Gold ???
co się dziwić po firmie w której pracował syn Tuskaszenki

a Lech kaczyński podobno dalej tam pracuje....

SJ

Data: 2012-08-07 18:44:55
Autor: gregor
Amber Gold ???
W dniu 2012-08-07 18:41, SJ pisze:
co si� dziwi� po firmie w kt�rej pracowa� syn Tuskaszenki

a Lech kaczy�ski podobno dalej tam pracuje....

no i ?

myślisz, że jestem fanatykiem PiS i mi przybijesz łatkę pislamisty ?

właśnie śmiało mogę mówić na Ciebie leming

gregor

Data: 2012-08-08 17:24:18
Autor: SJ
Amber Gold ???
właśnie śmiało mogę mówić na Ciebie leming

jeśli lemingiem nazywasz mnie bo nie buczem na cymentzrzach, nie szczam na groby Powstańców i zarabiam 8x średnia krajowa to się przyznaję. Winny

SJ

Data: 2012-08-09 02:38:17
Autor: Titus Atomicus
Amber Gold ???
In article <jvrgm1$3fn$1@inews.gazeta.pl>, gregor <gregor@szu.pl> wrote:

myślisz, że jestem fanatykiem PiS i mi przybijesz łatkę pislamisty ?

Ja tez mysle ze jestes fanatykiem PiS
Na dodatek trollem.
--
TA

Data: 2012-08-09 20:29:39
Autor: Titus Atomicus
Amber Gold ???
In article <Titus_Atomicus-039BEF.02381709082012@news.atman.pl>,

> Ja tez mysle ze jestes fanatykiem PiS
Na dodatek trollem.

Btw czy to ty jestes tym gregorem, ktory niedawno w watku nt Amber Gold na pl.pregierz uporczywie popisywal sie brakiem wiedzy arytmetycznej w stopniu podstawowym (dzialania na procentach)?
--
TA

Amber Gold ???