Amber Gold II

Data: 2017-04-21 07:13:37
Autor: Dark Ice [27:1]
Amber Gold II
http://tinyurl.com/l5vdlpb

Tylko potem nie mówcie, że nie donosiłem! ;-))

CL

Data: 2017-04-21 09:50:53
Autor: Pajdak
Amber Gold II

Użytkownik "Dark Ice [27:1]" <ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości
http://tinyurl.com/l5vdlpb

Tylko potem nie mówcie, że nie donosiłem! ;-))

CL

Gdzie jest Anna Sobecka?!! Gdzie jest Krycha Pawłowicz!?? Jak cos takiego
może się dziać pod bokiem biskupa "Flaszka"-Głódźia!???

--
Lepudruk

Data: 2017-04-21 12:09:32
Autor: Dark Ice [27:1]
Amber Gold II

Użytkownik "Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał w wiadomości news:odcdl8$1jtf$9gioia.aioe.org...

[...]

Głódź nie ma czazsu. Musi pilnować jeleni w swoim gdańskmim parku.

CL

Amber Gold II