Amber Gold - jest sprawca

Data: 2017-05-12 14:12:22
Autor: prezydent San Escobar
Amber Gold - jest sprawca
WSZYSCY CHCIELI USŁYSZEĆ TO JEDNO NAZWISKO - DONALD TUSK!!!

Dziś jednak przez kilka godzin wyglądało na to, że w końcu komisja odkryła
układ, dzięki któremu Marcin Plichta mógł bez problemów działać i oszukiwać
klientów Amber Gold oraz tanich linii lotniczych OLT. Obraz patologii
funkcjonującej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego, "załatwiacze", ciepłe posadki za
nicnierobienie. Redakcja portalu braci Karnowskich tylko na temat tego jednego
przesłuchania w ciągu kilku godzin napisała już z 5 artykułów, wszystkie
zawierające słowa klucze "szokujące", "przekręt", "wieje grozą".

Gdzieś w tle majaczyło się pytanie, kto takiego prezesa, potencjalnego
załatwiacza na tym stanowisku ustawił, bo najwyraźniej zrobił to z
premedytacją, by Amber Gold mogło oszukać Polaków na 300 mln złotych. Wszyscy
chcieli usłyszeć to jedno nazwisko: DONALD TUSK! Pytanie w tej kwestii zadał w
końcu poseł PO, Krzysztof Brejza. Pytanie było krótkie, proste i nie sprawiło
świadkowi problemów.

"- Panie prezesie, a kto pana powołał?

- premier, na wniosek ministra właściwego do spraw transportu i budownictwa.

- Ale jaki premier? Tusk?

- Premier Kaczyński. Jarosław Kaczyński.

- A kiedy to było?

- We wrześniu 2006 roku".

AMBER GOLD POGRĄŻA PiS A NIE PO !!!
CZY TERAZ PODEJRZANYM BĘDZIE JAROSŁAW KACZYŃSKI?
JAKBY NIE BYŁO, STOI ZA TĄ AFERĄ.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-12 18:16:23
Autor: Pajdak
Amber Gold - jest sprawca
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:ji9bhcdutq9jufu2b6p3e1t3uarfmtui754ax.com...
WSZYSCY CHCIELI USŁYSZEĆ TO JEDNO NAZWISKO - DONALD TUSK!!!
<>

--

J.Kaczyński to nie tylko Amber Gold. To także spółka "Srebrna", SKOK-i, NFOZ
i zwyczajne rozdawnictwo żlobów i koryt. Za całokształt należy mu się BIAŁA

W uzupełnieniu - za czasów PO ministremj sprawiedliwości był Jarosław Gowin
tak więc mamy umoczonych DWÓCH Jarosławów. Ale się porobiło? I co teraz
pocznie córka faceta od wanien? Pryśnie do Ameryki jak Wacuś?

--
Lepudruk

Amber Gold - jest sprawca