Amber Gold kupi³ Finroyal;)

Data: 2012-08-02 00:05:16
Autor: Kris
Amber Gold kupi³ Finroyal;)
Data: 2012-08-02 09:13:29
Autor: Bartnick
Amber Gold kupil Finroyal;)
Czesc,
http://biznes.onet.pl/amber-gold-kupil-finroyal-o-co-w-tym-chodzi,18543,5205974,1,news-detal

O co w tym chodzi?

Prawdopodobnie o to, ze Finroyal to jeszcze wieksza wydmuszka niz AmberGold. FR sie zwinie, a AG bedzie mógl powiedziec, ze ma olbrzymie straty z racji padaki FR i nie ma juz kasy na wyplaty. Za to kasa z AG "zainwestowana" w FR panowie wlasciciele jakos sie podziela ;)

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2012-08-02 02:36:43
Autor: Kris
Amber Gold kupil Finroyal;)
W dniu czwartek, 2 sierpnia 2012 09:13:29 UTC+2 u¿ytkownik Bartnick napisa³:
Prawdopodobnie o to, ze Finroyal to jeszcze wieksza wydmuszka niz AmberGold. FR sie zwinie, a AG bedzie m�gl powiedziec, ze ma olbrzymie straty z racji padaki FR i nie ma juz kasy na wyplaty. Za to kasa z AG "zainwestowana" w FR panowie wlasciciele jakos sie podziela ;)
Tylko po kiego pakowali kasê w OLTEXPRES? To jest dziwne. Chyba zeby miec teraz przed prokuratorem argumenty typu" my nie oszu¶ci itp tylko nam biznes nie wyszed³ i kasa z Amber Gold wtopiona w OLT.

Data: 2012-08-02 11:42:23
Autor: Q
Amber Gold kupil Finroyal;)
To jest dziwne. Chyba zeby miec teraz przed prokuratorem argumenty typu" my nie oszu¶ci itp tylko nam biznes nie wyszed³ i kasa z Amber Gold wtopiona w OLT.

Dokladnie - przeciez nie byloby problemu,
zeby wieksza kasa w OLT szla na wynagordzenia zarzadu, itd.,
czyli na kase, ktora latwo moze "zniknac",
niz na rzeczywiste koszta - leasing, paliwo, itd.

Data: 2012-08-03 07:40:57
Autor: Jacek Osiecki
Amber Gold kupil Finroyal;)
Dnia Thu, 2 Aug 2012 02:36:43 -0700 (PDT), Kris napisa³(a):
[...]

A mo¿e chodzi o co¶ innego?
Teoretycznie AG inwestuje w z³oto. W sumie - czemu nie, skoro to nie ich
pieni±dze to ryzykowaæ mog± do woli, prawda? Wiêc za³ó¿my ¿e faktycznie
inwestuj±, do tego dochodzi jeszcze inwestowanie w po¿yczki wiêc byæ mo¿e
wcale nie jest tak ¼le.
Ale... koszt wycofania ¶rodków z ich "lokat" to "19,5% warto¶ci towaru na
dzieñ zawarcia umowy".

Wiêc - po co siê spinaæ i mêczyæ z biznesem, który nawet jako¶ funkcjonuje?
Lepiej na chwilê zrobiæ zamieszanie z wyp³atami, opó¼niæ tu i ówdzie, zrobiæ
trochê zamieszania dziwnymi transakcjami typu OLT czy Finnroyal - zacznie
siê panika, ludzie bêd± w tempie ekspresowym zrywali "lokaty". Siê wyp³aci
80.5%, a potem ju¿ ¶wiêty spokój :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-08-03 00:47:09
Autor: Kris
Amber Gold kupil Finroyal;)
W dniu pi±tek, 3 sierpnia 2012 09:40:57 UTC+2 u¿ytkownik Jacek Osiecki napisa³:
Lepiej na chwil� zrobi� zamieszanie z wyp�atami, op�ni� tu i �wdzie, zrobi�

troch� zamieszania dziwnymi transakcjami typu OLT czy Finnroyal - zacznie

si� panika, ludzie b�d� w tempie ekspresowym zrywali "lokaty". Si� wyp�aci

80.5%, a potem ju� �wi�ty spok�j :)

Je¶li maj± ¶rodki na wyp³ate to mo¿e i jest tak jak piszesz. Ale watpie czy maj± ¶rodki na wyp³ate wszystkich "lokat"
Zreszt± chyba kazdy bank by mia³ k³opoty gdyby tak nagle musia³ wszystkie depozyty wycofywac- nawet zak³adaj±c ¿e jako zrywane wiêc bez odsetek.

Data: 2012-08-02 10:20:10
Autor: Q
Amber Gold kupil Finroyal;)
padaki FR i nie ma juz kasy na wyplaty. Za to kasa z AG "zainwestowana" w FR panowie wlasciciele jakos sie podziela ;)

....i na Kajmany!
:)

Data: 2012-08-02 11:23:54
Autor: S
Amber Gold kupil Finroyal;)
W dniu 2012-08-02 10:20, Q pisze:
padaki FR i nie ma juz kasy na wyplaty. Za to kasa z AG "zainwestowana" w
FR panowie wlasciciele jakos sie podziela ;)

...i na Kajmany!
:)

AG udziela także pożyczek. Wiadomo, że jak padnie to problem będą mieli ludzie, którzy złożyli tam swoje depozyty, a co z pożyczkobiorcami? Czy też mogą przestać spłacać? ;-)

Data: 2012-08-02 13:59:19
Autor: witek
Amber Gold kupil Finroyal;)
On 08/02/2012 11:23 AM, S wrote:
W dniu 2012-08-02 10:20, Q pisze:
[...]

beda splacac syndykowi, zeby mial na swoja wyplate.

Data: 2012-08-02 14:16:01
Autor: S
Amber Gold kupil Finroyal;)
W dniu 2012-08-02 13:59, witek pisze:
ludzie, którzy złożyli tam swoje depozyty, a co z pożyczkobiorcami? Czy
też mogą przestać spłacać? ;-)

beda splacac syndykowi, zeby mial na swoja wyplate.

Niezły biznes... kasa wpłacona przepada, kasa pożyczona i tak musi zostać zwrócona z odsetkami. Nie można na tym stracić w takim razie ;-) Pytanie tylko do kogo to trafi ;-)

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-08-02 05:23:31
Autor: Kris
Amber Gold kupil Finroyal;)
W dniu czwartek, 2 sierpnia 2012 14:16:01 UTC+2 u¿ytkownik S napisa³:

Pytanie tylko do kogo to trafi ;-)

Przeciez napisa³: do syndyka.

Data: 2012-08-02 14:57:31
Autor: S
Amber Gold kupil Finroyal;)
W dniu 2012-08-02 14:23, Kris pisze:
W dniu czwartek, 2 sierpnia 2012 14:16:01 UTC+2 u¿ytkownik S napisa³:

Pytanie tylko do kogo to trafi ;-)

Przeciez napisa³: do syndyka.

To tak oficjalnie. W praktyce mo¿e byæ ró¿nie, bo nietrudno mieæ przekonanie, i¿ AG dokonuje dziwnych transakcji - jak twierdz± eksperci - by mo¿liwie podzieliæ maj±tek i utrudniæ ¶ledzenie przep³ywu kapita³u. St±d transakcje o zasiêgu europejskim.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-08-02 14:42:11
Autor: witek
Amber Gold kupil Finroyal;)
On 08/02/2012 02:16 PM, S wrote:
[...]

w pierwszej kolejnosci na wyplate syndyka
w drugiej kolejnosci do ZUS i takie tam panstwozerne zwiazki jesli cos im wisial, dalej tym co wplacili i nie wyciagneli. O ile cos jeszcze bedzie. Czasami jakis procent z tego co sie wplacilo da sie odyzskac.
Wiadomo z definicji, ze nie wszystko bo wowoczas by nie padal.

Data: 2012-08-02 15:01:55
Autor: S
Amber Gold kupil Finroyal;)
[...]

Myślisz? Tylko czy spłacając pożyczkę AG tak naprawdę spłacam syndyka, AG, OLT, czy Finroyal? Ciekawy jestem fizycznego przepływu tych pieniędzy, bo mam wrażenie, iż tymi transakcjami próbują właśnie to trochę zamazać (przy braku sprawozdań finansowych).

Z definicji to w zasadzie nie powinno być problemu - jeśli np. Ty wpłaciłeś im na 15%, ja pożyczyłem na 30% to nie powinni padać ;-) Ostatnio podejrzałem sobie stronę Providenta. Wyliczył mi w kalkulatorze RRSO od 74 do 130% w skali roku, ale spotkałem już pożyczki na SMS o RRSO sięgającym ok. 2000%. W takim układzie 15% na depozytach to nawet... mało ;-)

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-08-02 15:44:53
Autor: witek
Amber Gold kupil Finroyal;)
On 08/02/2012 03:01 PM, S wrote:
W takim układzie 15% na depozytach to nawet... mało ;-)

przy zalozeniu ze wszystkie pozyczki sa splacane.
Jak zalozysz jakis procent pozyczek za wtopione to juz ci tak wesolo nie wychodzi.

Data: 2012-08-02 18:32:27
Autor: S
Amber Gold kupil Finroyal;)
W dniu 2012-08-02 15:44, witek pisze:
On 08/02/2012 03:01 PM, S wrote:
W takim układzie 15% na depozytach to nawet... mało ;-)

przy zalozeniu ze wszystkie pozyczki sa splacane.
Jak zalozysz jakis procent pozyczek za wtopione to juz ci tak wesolo nie
wychodzi.

Przyznasz jednak, że przy 77% RRSO Providenta pożyczki "wtopione" nie powinny mieć wpływu na zysk. Nie wiem jak to wyglądało w przypadku AG, ale nie sądzę by pożyczki u nich należały do tanich.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-08-02 21:10:43
Autor: witek
Amber Gold kupil Finroyal;)
On 08/02/2012 06:32 PM, S wrote:
Przyznasz jednak, że przy 77% RRSO Providenta pożyczki "wtopione" nie
powinny mieć wpływu na zysk.

Nie przyznam.

Daj mi pozyczke np 100 tys na 77%. Z czego ja ci nie zapłacę nawet pierwszej raty.
Policz ile pozyczek musi zarobić na to jedną utopioną.

Data: 2012-08-02 21:54:34
Autor: S
Amber Gold kupil Finroyal;)
W dniu 2012-08-02 21:10, witek pisze:
On 08/02/2012 06:32 PM, S wrote:
[...]

Dam Ci na tyle, jeśli w mojej opinii będziesz miał zdolność kredytową. Nie zapłacisz nawet pierwszej raty to przyjdzie komornik i wtedy zapłacisz też i za jego "usługę" i karne odsetki, więc wiesz... tylko większy zysk.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-08-02 22:46:29
Autor: witek
On 08/02/2012 06:32 PM, S wrote:
[...]

Ale z czego ten komornik niby to sciagnie.
Ja nie zaplace nic bo nie mam. A ty dorzucisz oprocz wtopionego kredytu jeszcze koszty sprawy i komornika. W efekcie zobaczysz zero.

Data: 2012-08-02 23:19:15
Autor: S
On 08/02/2012 06:32 PM, S wrote:
[...]

Aby mieć zdolność kredytową na 100.000 musisz coś mieć, co będzie zabezpieczeniem. Takich kredytów nikt nie udziela na dowód. Przynajmniej nie człowiekowi z ulicy. To po pierwsze. Po drugie jeśli dziś nie masz to jutro możesz mieć, bo chyba zamierzasz kiedyś podjąć legalną pracę (tu przypomnę, iż za długi i celowe uchylanie się od spłaty grozi coś więcej niż tylko pokiwanie palcem). Więc kiedyś Ci się dobiorę do dochodów, ale wtedy to już będziesz wisiał nie 100, a 300 tys. Zauważ, że odsetki karne, opłaty za monity, egzekucję itd. są świetnym źródłem dochodu - właściwie w przypadku np. kart kredytowych to właśnie brak spłaty uruchamia dochód dla banku, bo jak spłacisz w GP i kartę masz darmową to ten zysk może być znikomy.

Aby łatwiej było zrozumieć o czym mówię podam bardziej realny przykład niż 100.000 na dowód... Provident. Bierzesz 300zł w Providencie na 30 tygodni. Spłacasz 509,54zł (137,74% RRSO). I to jest standardowe oprocentowanie. Teraz pytanie ile biorą za monity, kary za nieterminowe spłaty itd.
Albo weź sms365.pl - gdybyś chciał wziąć 200zł na 15 dni to RRSO wynosi 8348% (punkt 3.1 umowy). Do tego pierwszy monit kosztuje 15zł, drugi już 25zł. Sądzisz, że 200zł na 15 dni to też niesamowite ryzyko dla firmy przy takim oprocentowaniu? Ja myślę, że liczą właśnie na tych, którzy nie spłacą. Po kilku miesiącach pewnie będziesz miał dług w tysiącach.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-08-02 23:43:48
Autor: witek
On 08/02/2012 06:32 PM, S wrote:
[...]

oprocentowanie. Teraz pytanie ile biorÄ… za monity, kary za nieterminowe
[...]

No patrz, a banki rocznie odpisuja miliony w niesciagalnych kredytach i raczej sie z tych ekstra niby dochodow nie ciesza.

Data: 2012-08-03 00:05:36
Autor: S
Amber Gold kupil Finroyal;)
W dniu 2012-08-02 23:43, witek pisze:

No patrz, a banki rocznie odpisuja miliony w niesciagalnych kredytach i
raczej sie z tych ekstra niby dochodow nie ciesza.

Nie wierz we wszystko, co mówią w TV ;-)

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-08-03 07:28:17
Autor: Jacek Osiecki
Amber Gold kupil Finroyal;)
Dnia Thu, 02 Aug 2012 23:43:48 +0200, witek napisa³(a):
On 08/02/2012 11:19 PM, S wrote:
[...]
Albo we¼ sms365.pl - gdyby¶ chcia³ wzi±æ 200z³ na 15 dni to RRSO wynosi
8348% (punkt 3.1 umowy). Do tego pierwszy monit kosztuje 15z³, drugi ju¿
25z³. S±dzisz, ¿e 200z³ na 15 dni to te¿ niesamowite ryzyko dla firmy
przy takim oprocentowaniu? Ja my¶lê, ¿e licz± w³a¶nie na tych, którzy
nie sp³ac±. Po kilku miesi±cach pewnie bêdziesz mia³ d³ug w tysi±cach.
No patrz, a banki rocznie odpisuja miliony w niesciagalnych kredytach i raczej sie z tych ekstra niby dochodow nie ciesza.

Ta, i to ¿e banki z roku na rok maj± coraz wiêksze dochody to tylko takie
mydlenie oczu... :)

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-08-03 06:55:31
Autor: SQLwiel
Amber Gold kupil Finroyal;)
W dniu 2012-08-02 21:54, S pisze:

[...]

Chyba, że kupi w międzyczasie za tę kasę jakiegoś Finroyala i pokaże puste kieszenie. (Oczywiście parę zer mu się zgubiło, bo dla 0,1M nikomu by się nie chciało napinać)

;)
Ludzie.... to sÄ… spzoo, a nie "ludzie".

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-08-03 07:26:03
Autor: Jacek Osiecki
Amber Gold kupil Finroyal;)
Dnia Thu, 02 Aug 2012 18:32:27 +0200, S napisa³(a):
W dniu 2012-08-02 15:44, witek pisze:
On 08/02/2012 03:01 PM, S wrote:
W takim uk³adzie 15% na depozytach to nawet... ma³o ;-)
przy zalozeniu ze wszystkie pozyczki sa splacane.
Jak zalozysz jakis procent pozyczek za wtopione to juz ci tak wesolo nie
wychodzi.
Przyznasz jednak, ¿e przy 77% RRSO Providenta po¿yczki "wtopione" nie powinny mieæ wp³ywu na zysk. Nie wiem jak to wygl±da³o w przypadku AG, ale nie s±dzê by po¿yczki u nich nale¿a³y do tanich.

Provident jest do¶æ skuteczny w ¶ci±ganiu rat, ale te¿ okupuje to dosyæ
wysokimi kosztami - agenci za darmo nie pracuj±...

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-08-03 10:06:30
Autor: S
Amber Gold kupil Finroyal;)
W dniu 2012-08-03 09:26, Jacek Osiecki pisze:

Provident jest do¶æ skuteczny w ¶ci±ganiu rat, ale te¿ okupuje to dosyæ
wysokimi kosztami - agenci za darmo nie pracuj±...

Podobnie jak pracownicy banków. Mam wra¿enie, ¿e liczba placówek przeciêtnego banku komercyjnego jest wy¿sza ni¿ Providenta. A koszty utrzymania tych¿e z pewno¶ci± wy¿sze ni¿ agentów, a jednak jak napisa³e¶ w innym mailu - banki maj± siê ca³kiem dobrze.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-08-02 10:03:31
Autor: witek
Amber Gold kupił Finroyal;)
On 08/02/2012 09:05 AM, Kris wrote:
http://biznes.onet.pl/amber-gold-kupil-finroyal-o-co-w-tym-chodzi,18543,5205974,1,news-detal

O co w tym chodzi?

tam ciagle jest troche kasy, ktora mozna wyciagnac.

Data: 2012-08-02 14:22:29
Autor: MrMrooz
Amber Gold kupi³ Finroyal;)
Kris <kszysztofc@gmail.com> napisa³(a):
http://biznes.onet.pl/amber-gold-kupil-finroyal-o-co-w-tym-
chodzi,18543,5205974
,1,news-detal

O co w tym chodzi?
O to pewnie ¿eby namieszaæ. Ale kto miesza - czy sam AG czy te¿ media - ciê¿ko oceniæ:

http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,12238947,Amber_Gold_protestuje__Nie_kupuj
emy_Finroyal__Ktos.html

Pozdrawiam
Micha³ M

Data: 2012-08-06 09:56:27
Autor: z
Amber Gold kupi³ Finroyal;)
W dniu 2012-08-02 09:05, Kris pisze:
http://biznes.onet.pl/amber-gold-kupil-finroyal-o-co-w-tym-chodzi,18543,5205974,1,news-detal

O co w tym chodzi?

W³a¶nie w radiu s³ucham jakiego¶ bankowego be³kotu jak to banki (teraz nagle instytucje zaufania powszechnego) maj± obowi±zek sprawdzania kto i co ma na kontach, jak dzia³a i czy przypadkiem nie szkodzi komu¶ i najwa¿niejsze RYNKOWI (znaczy bankom) i mo¿e takiej firmie zablokowaæ konto bankowe do wyja¶nienia :-) Oczywi¶cie niby najpierw zg³asza³y do prokuratury ¿e co¶ nie tak. Prokuratura nic z³ego nie widzi. Dlatego wziê³y sprawy we w³asne rêce i pozbêd± siê niewygodnej konkurencji.
Oczywi¶cie to wszystko w otoczce dba³o¶ci o klienta, profesjonalizmu, uczciwo¶ci i takich tam bzdur którymi na co dzieñ sobie g³owy nie zawracaj±.
Jak w ich interesie to: wolno¶æ zawierania umów, drobne druczki, widzia³y ga³y co bra³y
A z innej mañki to: jeste¶my uczciwi dbamy ¿eby klient sobie krzywdy nie zrobi³, ¿eby pañstwo nie straci³o ble ble ble

¯a³o¶æ

Amber Gold kupi³ Finroyal;)