Amber Gold to mikrus

Data: 2013-04-13 19:43:20
Autor: u2
Amber Gold to mikrus
W dniu 2013-04-13 19:41, u2 pisze:
...  w porównaniu z „Projektem Chopin” Banku Pekao :

Przez 15 godzin premier, ministrowie, prokurator generalny oraz wysocy
urzędnicy państwowi tłumaczyli się ostatnio w Sejmie z tego, co Państwo
zrobiło w związku z aferą Amber Gold. Aferą, w której około siedmiu
tysięcy Polaków straciło oszczędności, ponieważ zawierzyli, że
pieniądze, które wpłacają na lokatę inwestowane są w metale szlachetne
m.in. w złoto.

http://wgospodarce.pl/informacje/697-amber-gold-to-mikrus-w-porownaniu-z-projektem-chopin-banku-pekao

Amber Gold to mikrus