Ambitniejsza aplikacja do monitoringu pozycji

Data: 2014-05-25 21:40:21
Autor: ToMasz
Ambitniejsza aplikacja do monitoringu pozycji

Zna ktoś może apka pod Andka
Szukałem czegoś podobnego dla siebie (bezpłatnego). Coś jak rozbudowany glimpse, endomondo....
JEst nawet poslka aplikacja do monitoringu, dyskutowałem z autorem na temat ewentualnych zmian, ale najpierw facet się ucieszył, podchwycił pomysł, ale potem zrezygnował. Twierdził ze jakikolwiek zapis, zapamiętanie danych wymaga kosztownych serwerów więc używanie wiąże się z abonamentem. mnie trzymanie danych na jego serwerach nie było potrzebne, bo dane mogą być na telefonie, ewentualnie wysyłane codziennie na email, ale rozmowy umarły i programu nie mam.
ToMasz

Data: 2014-05-25 14:47:51
Autor: Pszemol
"ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote in message news:53824724$0$2237$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A jak intensywnie szukałeś czegoś takiego? Uznałbyś że nie ma?
Bo aż trudno uwierzyć że tyle milionów applikacji w Google
Play czy Appstore Apple i nie byłoby takiej aplikacji??

Data: 2014-05-25 20:02:33
Autor: Pszemol
[...]

Patrzyłeś na FollowMee? Wygląda przyzwoicie...
Za jednorazowe $3 masz 7 dni historii śledzonego urządzenia.
Nie widzę tylko powiadomień e-mail/SMS że samochód ruszył z miejsca
ani że wyszedł poza ogrodzony elektronicznym płotem teren.

Data: 2014-05-25 20:10:44
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:llu3r0$u5e$1dont-email.me...
[...]

Tu jest alternatywne rozwiązanie: darmowa historia 14 dni:
http://www.mycartracks.com/pricing
Ale apek chyba tylko w wersji na Androida:
http://www.mycartracks.com/tour-mobile-android-app

Data: 2014-05-26 13:53:14
Autor: Marek

tutaj jest za darmo www.trakergps.pl

--
Marek

Ambitniejsza aplikacja do monitoringu pozycji