American Hustle

Data: 2014-08-18 23:54:46
Autor: Titus Atomicus
American Hustle
Witam,
http://kinoluna.novekino.pl/film.php?id=3489
Niezla obsada, niezle zagrane, niezla muzyka, i do tego autentycznie zabawne (imho), tylko sama koncowka troche mnie rozczarowala.
7+/10
--
TA

Data: 2014-08-19 11:52:03
Autor: Skylla
American Hustle
W dniu 2014-08-18 o 23:54, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Pisałem tutaj o tym filmie w styczniu. Oceniłem go sporo niżej, o ile pamiętam. Można zobaczyć i nic ponadto.

Data: 2014-08-19 15:52:50
Autor: Maciek
American Hustle
Dnia Tue, 19 Aug 2014 11:52:03 +0200, Skylla napisał(a):

Pisałem tutaj o tym filmie w styczniu. Oceniłem go sporo niżej, o ile pamiętam. Można zobaczyć i nic ponadto.

Czy zdazylo Ci sie kiedykolwiek dac tu wysoka ocene filmowi, ktory
reprezentuje kino rozrywkowe?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-08-19 19:03:59
Autor: Skylla
American Hustle
W dniu 2014-08-19 o 15:52, Maciek pisze:
[...]

American Hustle nie wydaje mi się filmem rozrywkowym :-).
Wśród moich ulubionych filmów znajdą się pewnie prawie wszystkie gatunki, także komedie, ale coś czuję, że nie komedie nazywasz kinem rozrywkowym... Więc o co właściwie chodzi?
S.

Data: 2014-08-19 19:25:40
Autor: Titus Atomicus
American Hustle
In article <lt001i$f3h$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

> Czy zdazylo Ci sie kiedykolwiek dac tu wysoka ocene filmowi, ktory
> reprezentuje kino rozrywkowe?

American Hustle nie wydaje mi się filmem rozrywkowym :-).
A jakim?
--
TA

Data: 2014-08-19 20:08:50
Autor: Maciek
American Hustle
Dnia Tue, 19 Aug 2014 19:03:59 +0200, Skylla napisał(a):

[...]

American Hustle to dosc lekkie kino obyczajowe. Trudno nazwac ten film
wyjatkowo powaznym. Nie zajmuje sie podstawowymi problemami sensu istnienia
i zawiera spora dawke humoru. Jasne, to nie taka sama rozrywka co w
przypadku typowej komedii. Doskonale wyczuwasz, co mam na mysli, wiec prosze o odpowiedz ;) Moze sie
myle, ale wydaje mi sie, ze na tej grupie wysoko oceniasz glownie filmy
ciezkie i powazne - chociaz z glowy przykladow nie przytocze.
Pytanie nie bylo prowokacyjne - ot, zagajenie.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-08-19 21:38:08
Autor: Skylla
American Hustle

[...]

Po prostu wyżej cenię filmy, które zmuszają do refleksji, wzruszają lub "walą nas w twarz" jak choćby:
http://www.filmweb.pl/film/Tangshan+dadizhen-2010-566264
http://www.filmweb.pl/Zycie.Ukryte.W.Slowach
http://www.filmweb.pl/film/B%C3%B3g+przed+s%C4%85dem-2008-473380
ale też:
http://www.filmweb.pl/Trudne.Slowka
albo są doskonałe warsztatowo i klimatyczne (cokolwiek to znaczy :-)):
http://www.filmweb.pl/film/Wiek+niewinno%C5%9Bci-1993-11662
http://www.filmweb.pl/film/Co+si%C4%99+wydarzy%C5%82o+w+Madison+County-1995-641
albo:
http://www.filmweb.pl/film/Dom+gry-1987-1251
lub wręcz niewiarygodne :-)
http://www.filmweb.pl/film/Wietrzne+podr%C3%B3%C5%BCe-2009-516650
albo mnie rozbawiły, a są czymś więcej niż głupimi komediami:
http://www.filmweb.pl/film/Rosencrantz+i+Guildenstern+nie+%C5%BCyj%C4%85-1990-9239
http://www.filmweb.pl/film/Biznesmen+i+gwiazdy-1983-35194
albo nie są czymś więcej, jak choćby:
http://www.filmweb.pl/film/Rybka+zwana+Wand%C4%85-1988-1101
http://www.filmweb.pl/Zgon.Na.Pogrzebie
albo są to filmy Polańskiego czy W. Allena, albo nawet Machulskiego :-)
Itd, itd, itd,,,
A co do "rozrywkowego" kina akcji, to cóż, zdarzają się fajne filmy, które wszyscy znamy, głównie starocie, sorry:
http://www.filmweb.pl/film/Gliniarz+z+Beverly+Hills-1984-5849
a z nowszych:
http://www.filmweb.pl/Najpierw.Strzelaj.Potem.Zwiedzaj
ale nie są to raczej 10.

Ale przede wszystkim jest kwestia subiektywna. Dlatego nikt nie zabroni mi ocenić na 10 np:
http://www.filmweb.pl/film/Szabla+od+komendanta-1995-707
a na 1, np:
http://www.filmweb.pl/film/Wilk+z+Wall+Street-2013-426597
mimo, że 10 dostał niejeden inny film Scorsese.
S.

Data: 2014-08-19 19:25:02
Autor: Titus Atomicus
American Hustle
In article <lsv6nl$k37$1@sunflower.man.poznan.pl>,
> [...]

> Niezla obsada, niezle zagrane, niezla muzyka, i do tego autentycznie
> zabawne (imho), tylko sama koncowka troche mnie rozczarowala.

O, faktycznie. Zapomnialem juz.

Oceniłem go sporo niżej, o ile pamiętam. Można zobaczyć i nic ponadto.

E, nie. Calkiem fajnie sie oglada. Przynajmiej za pierwszym razem.
--
TA

American Hustle