American Hustle 2013

Data: 2014-01-26 23:24:08
Autor: Skylla
American Hustle 2013
A to z kolei film przeciętny. Ani to specjalnie nowe, ani ciekawe. Wszystko już było. Do tego bohaterowie i aktorzy dobrani tak sobie.
Nie da się ani polubić ani przeciwnie. Trochę to zbyt mdłe.
Dla mnie zawód, choć film nie jest całkiem zły.
S.

Data: 2014-02-07 17:17:48
Autor: Qrczak
American Hustle 2013
Dnia 2014-01-26 23:24, obywatel Skylla uprzejmie donosi:
[...]

Zgrabny amerykańczyk.
Nie żałuję z powodu trzech rzeczy: wałków na Bradley'u, tańca ze szmatą Jennifer i całej Amy.
Dałabym jej tego Oskara, ech.

Kobiety - dojrzewajÄ… do 18. roku ĹĽycia, potem juĹĽ tylko tyjÄ….

Data: 2014-02-08 22:09:42
Autor: Habeck Colibretto
American Hustle 2013
Dnia 07.02.2014, o godzinie 17.17.48, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

[...]
Nie żałuję z powodu trzech rzeczy: wałków na Bradley'u, tańca ze szmat± Jennifer i całej Amy.
Dałabym jej tego Oskara, ech.

W życiu nie dostanie za ten film, bo nie ma za co! :P

Chociaż oni nie daj± oskarów za granie...

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-02-08 22:08:54
Autor: Habeck Colibretto
American Hustle 2013
Dnia 26.01.2014, o godzinie 23.24.08, na pl.rec.film, Skylla napisał(a):

A to z kolei film przeciętny.

Bardzo. Dałem 6/10 bo porz±dnie skęcony, ale lepiej obejrzeć po raz kolejny
Ż±dło niż męczyć się z AH.

Ani to specjalnie nowe, ani ciekawe. Wszystko już było. Do tego bohaterowie i aktorzy dobrani tak sobie.
Nie da się ani polubić ani przeciwnie. Trochę to zbyt mdłe.
Dla mnie zawód, choć film nie jest całkiem zły.

Dokładnie. Ale do kina - nie polecam. Niestety marnowanie czasu i
pieniędzy. W domu można zawsze przewin±ć więc nie ma co lecieć do kina i
można spokojnie poczekać.

Data: 2014-02-08 23:25:17
Autor: mr misio
American Hustle 2013
Użytkownik Habeck Colibretto napisał:
[...]

eeee, ten am poziom, mozna raz to raz tamto

AM jest OK

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-08-19 19:28:32
Autor: Titus Atomicus
American Hustle 2013
In article <1xdevll6nuj4e.dlg@habeck.pl>,
 Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> [...]

> A to z kolei film przeciętny.

Bardzo. Dałem 6/10 bo porz±dnie skęcony, ale lepiej obejrzeć po raz kolejny

'Zadlo' to oczywiscie nie jest (ja mialem raczej skojarzenia ze 'Snatch')... Tym niemniej jakos sie nie meczylem.

A ja ne zaluje.
--
TA

Data: 2014-08-19 20:10:22
Autor: Maciek
American Hustle 2013

In article <1xdevll6nuj4e.dlg@habeck.pl>,
 Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Habeck, z czego Ty nadajesz? Nie widze Twojego posta.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-08-19 21:55:42
Autor: Qrczak
American Hustle 2013
Dnia 2014-08-19 20:10, obywatel Maciek uprzejmie donosi:

In article<1xdevll6nuj4e.dlg@habeck.pl>,
  Habeck Colibretto<habeck@NOSPAM.gazeta.pl>  wrote:

Habeck, z czego Ty nadajesz? Nie widze Twojego posta.

Z zamierzchłej przeszłości.
[Date: Sat, 8 Feb 2014 22:08:54]

Data: 2014-08-19 21:58:41
Autor: Titus Atomicus
American Hustle 2013
In article <kacikeuapjay$.1cg9pi1emibqh.dlg@40tude.net>,
 Maciek <docktor@poczta.onet.pl> wrote:

> In article <1xdevll6nuj4e.dlg@habeck.pl>,
>  Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Habeck, z czego Ty nadajesz? Nie widze Twojego posta.

Habecka juz nie ma miedzy nami...
--
TA

Data: 2014-08-19 23:05:16