American Sniper

Data: 2015-05-16 21:56:27
Autor: grzessiek
American Sniper
http://www.imdb.com/title/tt2179136/

Obejrze膰 mo偶na, ale film jest naprawd臋 s艂aby. Albo nakr臋cony dla ameryka艅skiego widza, ku tzw. pokrzepieniu serc.

Patriotyzm na poziomie Dnia niepodleg艂o艣ci - podany troch臋 lepiej, ale nie opuszcza艂o mnie uczucie lekkiego za偶enowania.

Realizm pola walki oddany (chyba) dobrze, na pewno widowiskowo. Ale pogaduszki z 偶on膮 podczas walki wypada艂y groteskowo. I generowa艂y niepotrzebne pytania o profesjonalizm g艂贸wnego bohatera.

A 贸w g艂贸wny bohater, to najwi臋kszy problem. Bo kole艣 by艂 wyj膮tkowo przeci臋tny i nijaki. Dobrze strzela艂, ale r贸wnie dobrze m贸g艂by zjada膰 100 hamburger贸w dziennie.

Przypomnia艂 mi si臋 Into the wild, film opowiada o r贸wnie nijakim cz艂owieku i pozostawia to samo pytanie. WTF?

5/10

g.

Data: 2015-06-03 18:02:54
Autor: Ghost
American Sniper

U偶ytkownik "grzessiek"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:mj87cs$db5$1@speranza.aioe.org...

American Sniper
http://www.imdb.com/title/tt2179136/

Obejrze膰 mo偶na, ale film jest naprawd臋 s艂aby. Albo nakr臋cony dla ameryka艅skiego widza, ku tzw. pokrzepieniu serc.

Jedno i drugie.

Realizm pola walki oddany (chyba) dobrze, na pewno widowiskowo. Ale pogaduszki z 偶on膮 podczas walki wypada艂y groteskowo. I generowa艂y niepotrzebne pytania o profesjonalizm g艂贸wnego bohatera.

No ale on pono膰 taki w dupie maj膮cy zdaje si臋 faktycznie by艂.

A 贸w g艂贸wny bohater, to najwi臋kszy problem. Bo kole艣 by艂 wyj膮tkowo przeci臋tny i nijaki. Dobrze strzela艂

Daleko mu jednak do Bia艂ej 艢mierci. Bardzo daleko.

Mnie tez irytowa艂o na sile wybielanie miszcza.

American Sniper