Amervox chwale :)

Data: 2011-09-15 09:12:14
Autor: glang
Amervox chwale :)
Wszyscy tylko narzekają to ja napiszę coś pozytywnego na firmę Amervox
2 lata temu kupując samochód na moje wyraźne życzenie ASO zamontowało mi czujniki parkowania tejże firmy. niedawno zauważyłem że zaczyna schodzić farba z jednego i zaczyna on wariować przy cofaniu.
przejeżdżając wczoraj przez Kielce zajechałem do siedziby firmy i ...
nie mając żadnego dokumentu zakupu /kupowało ASO/, karty gwarancyjnej Pani skojarzyła zakup i wymienili mi wszystkie 4 czujniki od ręki w ramach gwarancji !!!
Dodatkowo okazało się że dają 5 lat gwarancji na te czujniki parkowania
Także warto czasami zapłacić za coś "trochę" więcej.
Polecam.
pzdr
GL

Data: 2011-09-15 09:02:46
Autor: masti
Amervox chwale :)
Dnia pięknego Thu, 15 Sep 2011 09:12:14 +0200 osobnik zwany glang
wystukał:

[...]

no to mają niezłą sprzedaż jak jeden zestaw z przed dwóch lat Pani "skojarzyła" Pewnie do dzisiaj jest w szoku, że ktoś to w ogóle kupił ;)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-15 09:30:55
Autor: Myjk
Amervox chwale :)
Thu, 15 Sep 2011 09:12:14 +0200, glang
niedawno zauważyłem że zaczyna schodzić farba z jednego i zaczyna on wariować przy cofaniu.

Z moich firmowych czujników Mazdy farba zlazła już po pierwszym roku. Ale
działają nadal sprawnie. :P Niedawno tylko odpiął się kabelek od
głośniczka, więc "nie działały" wszystkie cztery z tyłu. :P W ASO chcieli
głośnik wymieniać, a wystarczyło spiąć kabel przy progu tylnych drzwi. :>
ASO.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-15 10:42:24
Autor: Waldek Godel
Amervox chwale :)
Dnia Thu, 15 Sep 2011 09:12:14 +0200, glang napisał(a):

[...]

3 lata temu założyłem najtańsze chińskie z ebaya. Zamówiłem już barwione,
pasowały idealnie do barwy auta (fakt, że barwa jedna z najprostszych).
Do dziś wyglądają jak nowe. I działają poprawnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-09-15 17:13:40
Autor: Papkin
Amervox chwale :)
3 lata temu założyłem najtańsze chińskie z ebaya. Zamówiłem już
barwione, pasowały idealnie do barwy auta (fakt, że barwa jedna z
najprostszych). Do dziś wyglądają jak nowe. I działają poprawnie.

Tez mam ponad rok chinole, lakierowalem sam (lakier 15zl, podobny bardzo ale na czujnikach nie widac tj roznicy miedzy zderzakiem a czujnikiem). Czujniki dzialaja, lakier nie zlazi.

Montowalem sam, lakierowalem sam (trzeba jedynie zmatowac czujniki papierem wodnym 2000 i odtluscic) i dokladnie ale zgodnie z instrukcja popryskac - efekt jak fabryczne lakierowanie.

Data: 2011-09-15 11:40:45
Autor: Mariusz_Maniek
Amervox chwale :)
On Sep 15, 5:13 pm, "Papkin" <s...@spamerssux.net> wrote:
> [...]

wodnym 2000 i odtluscic) i dokladnie ale zgodnie z instrukcja popryskac - efekt

W takim razie się podczepię pod temat. Czy czujniki są uniwersalne ?
Mam sobie lexusa, w którym dwie czujki zdają się być padnięte -
zastanawiam się czy kupno 'chińszczyzny' i podłaczenie jej uzdrowi
układ ? Czy te sensory mają określoną impedancję czym jeszcze (oprócz
wymiarów i wtyczek) mogą się różnić - jeśli dochodzą do nich dwa
przewody to nie spodziewam się jakiejś zawaansowanej techniki w tym
elemencie.
Szukam nie oryginałów z jednego powodu - czujka w ASO (jedna a na
każdym zderzaku mam ich 6) kosztuje skromne 1200zł :-(

Z góry dzięki za odpowiedzi od ludzi znających się na rzeczy.

Mariiusz
LS430

Data: 2011-09-15 19:48:24
Autor: Waldek Godel
Amervox chwale :)
Dnia Thu, 15 Sep 2011 11:40:45 -0700 (PDT), Mariusz_Maniek napisał(a):

[...]

Na 90% nie. Chińszczyzna działa z własną centralką. Te firmowe
najprawdopodobniej będą robiły sceny.

Data: 2011-09-16 08:59:23
Autor: glang
Amervox chwale :)
[...]

a myślisz że uzywane z jednego słusznego nam portalu będą złe?
pzdr
GL

Amervox chwale :)