Ameryka

Data: 2010-08-16 12:19:27
Autor: Jacek Czerwinski
Ameryka
tak pomyslalem  w pierwszym momencie, brawo Korwin ...

Po glebszej analizie, okazuje sie ze jak masz wlasciwy 'antyradar' w kieszeni, legitymacje w prawidlowych okladkach, mozna jechac bez kasku.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80291,8255391.html?i=7

Data: 2010-08-16 11:27:00
Autor: masti
Ameryka
Dnia pięknego Mon, 16 Aug 2010 12:19:27 +0200, osobnik zwany Jacek
Czerwinski wystukał:

tak pomyslalem  w pierwszym momencie, brawo Korwin ...

Po glebszej analizie, okazuje sie ze jak masz wlasciwy 'antyradar' w
kieszeni, legitymacje w prawidlowych okladkach, mozna jechac bez kasku.

a od kiedy na terenie niepublicznym obowiÄ…zuje PoRD?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-08-16 23:17:01
Autor: Inead
Ameryka

"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:i4b7a4$70p$3news.onet.pl...
[...]

A od zawsze, a co chciałeś kupic pare hektarów i republikę motocyklową założyć?

Data: 2010-08-16 21:50:21
Autor: masti
Ameryka
Dnia pięknego Mon, 16 Aug 2010 23:17:01 +0200, osobnik zwany Inead
wystukał:

a masz jakieĹ› oparcie w tymĹĽe PoRD?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-08-17 13:14:07
Autor: de Fresz
Ameryka
On 2010-08-16 23:17:01 +0200, "Inead" <a.frost@gazeta.pl> said:

a od kiedy na terenie niepublicznym obowi±zuje PoRD?

A od zawsze, a co chciałe¶ kupic pare hektarów i republikę motocyklow± założyć?

A to ciekawe, bo znam parę takich, jak to nazwałe¶, "republik motocyklowych".
Hint: każdy jeden tor motokrossowy.

Tak więc nie opowiadaj bzdur.

de Fresz

Data: 2010-08-18 21:27:46
Autor: Inead
Ameryka

"de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> wrote in message news:i4dqtv$adl$1inews.gazeta.pl...
On 2010-08-16 23:17:01 +0200, "Inead" <a.frost@gazeta.pl> said:

[...]

Ty ile ty masz lat???5 czy 6???poczytaj  choćby w  wikipedii nt. droga publiczna albo podobne i nie denerwuj starszych po pracy.

Data: 2010-08-18 20:10:45
Autor: masti
Ameryka
Dnia pięknego Wed, 18 Aug 2010 21:27:46 +0200, osobnik zwany Inead
wystukał:

On 2010-08-16 23:17:01 +0200, "Inead" <a.frost@gazeta.pl> said:

a od kiedy na terenie niepublicznym obowiÄ…zuje PoRD?

A od zawsze, a co chciałeś kupic pare hektarów i republikę motocyklową
założyć?

A to ciekawe, bo znam parę takich, jak to nazwałeś, "republik
motocyklowych".
Hint: kaĹĽdy jeden tor motokrossowy.

Ty ile ty masz lat???5 czy 6???poczytaj  choćby w  wikipedii nt. droga
publiczna albo podobne i nie denerwuj starszych po pracy.

no to teraz wykaĹĽ, ĹĽe teren koszar BOR jest drogÄ… publicznÄ…

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-08-18 23:14:13
Autor: johnny
Ameryka
no to teraz wykaĹĽ, ĹĽe teren koszar BOR jest drogÄ… publicznÄ…

Tego burdelu akurat nie znam, ale myślę, że geszeft to jak każdy inny: niby prywatny a jednak publiczny ;-)

Zdroofka Johnny

Data: 2010-08-19 11:09:26
Autor: de Fresz
Ameryka
On 2010-08-18 21:27:46 +0200, "Inead" <a.frost@gazeta.pl> said:

[...]

Synku, bardzo mi przykro że rodzice nie daj± ci kieszonkowego i musisz dorabiać zbieraj±c truskawki, ale jak już zacznie się szkoła, czyli raptem za ok. 2 tygodnie, to spytaj nauczyciela od np. WOSu, gdzie się szuka definicji zwi±zanych z obowi±zuj±cym prawem. I jak już wypożyczysz ze szkolnej biblioteki stosown± ksi±żkę i wykujesz na blachę stosowne definicje, to wróć tu i przepro¶. A tymczasem skończ pierdolić i idĽ pograj w piłkę albo po¶więć ten czas na samokształcenie, bo najzwyczajniej bredzisz.

de Fresz

Data: 2010-08-19 11:16:39
Autor: Mariusz Kruk
Ameryka
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "masti"

Od zawsze. (co nie znaczy, że zawsze)
Art.1 ust.2

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-08-16 12:31:23
Autor: KJ Siła Słów
Ameryka
Jacek Czerwinski pisze:

Po glebszej analizie, okazuje sie ze jak masz wlasciwy 'antyradar' w kieszeni, legitymacje w prawidlowych okladkach, mozna jechac bez kasku.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80291,8255391.html?i=7

Nie przesadzasz ?

Tu juz maja kaski:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80291,8255391.html?i=5

KJ

Data: 2010-08-16 12:40:05
Autor: Michał V-R
Ameryka
W dniu 2010-08-16 12:19, Jacek Czerwinski pisze:
[...]

ale jaka sliczna borowka :-)
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80291,8255391.html?i=3

Michal V-R
gg 9409047
ĹĽyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2010-08-16 12:58:55
Autor: newrom
Ameryka
On Mon, 16 Aug 2010 12:40:05 +0200, Michał V-R <michalvet@o2.pl>
wrote:

ale jaka sliczna borowka :-)

taaa, zara Cie  jakis rasista  poprawi ze niby czarna Jagoda.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80291,8255391.html?i=3

zaklaskaloby.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-08-17 21:14:56
Autor: gloon
wrote:

ale jaka sliczna borowka :-)

taaa, zara Cie  jakis rasista  poprawi ze niby czarna Jagoda.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80291,8255391.html?i=3

zaklaskaloby.

tymbardziej ze ma gumke na palcach

Data: 2010-08-16 15:37:14
Autor: johnny
Ameryka
ale jaka sliczna borowka :-)
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80291,8255391.html?i=3

Ciekawe w jakim stylu skuĹ‚aby mi ryja, gdybym tak  zaproponowaĹ‚ jej seks? =(:-o)

Zdroofka Johnny

Data: 2010-08-16 15:46:10
Autor: de Fresz
Ameryka
On 2010-08-16 15:37:14 +0200, "johnny" <johnny@plusnet.pl> said:

ale jaka sliczna borowka :-)
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80291,8255391.html?i=3

Ciekawe w jakim stylu skułaby mi ryja, gdybym tak  zaproponował jej seks? =(:-o)

Biurwa z BBNu? Pewnie w stylu plaskaczowo-torebkowym.

de Fresz

Data: 2010-08-16 17:59:18
Autor: Michał V-R
Ameryka

Ciekawe w jakim stylu skułaby mi ryja, gdybym tak zaproponował jej
seks? =(:-o)

Biurwa z BBNu? Pewnie w stylu plaskaczowo-torebkowym.

Mysle, ze wezwalaby posilki. Ale johnny, az taki brzydki jestes? Moze by sie zgodzila, bo borom, to pewnie kuski nie staja od sterydow

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Ameryka