Ameryka kaput!

Data: 2010-01-29 04:03:44
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Ameryka kaput!

"sofu" <manhunter1@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:hjti9i$id7$1node1.news.atman.pl...
Ostanio jeden pacan chcial opierac złotówke o parytet dolara w łacznosci z
USA:

http://wiadomosci.onet.pl/2120015,12,usa_zadluzaja_sie_na_potege,item.html.

  Ameryka kaputt?  Punkt widzenia polaczka z wiecznie biednego
  kraiku nad Wisla.  Ameryka jest potega swiatowa, osle i stac ja
  na to, od czego wielu innych dawno dostalobyy rozwolnienia.

  AR

Data: 2010-01-29 08:40:54
Autor: Jadrys
Ameryka kaput!
W dniu 2010-01-29 04:03, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
"sofu"<manhunter1@o2.pl>  schrieb im Newsbeitrag

Ostanio jeden pacan chcial opierac zÂłotĂłwke o parytet dolara w Âłacznosci z
[...]

Trzecia Rzesza też była w swoim czasie potęgą światową, Austriaku..

Data: 2010-01-29 01:03:29
Autor: Mariusz Merta
a możecie towarzyszu wyrazić tak prosto czym hamer yka różni się od III rzeszy ?
j.w.
Mariusz Merta

Data: 2010-01-29 14:01:03
Autor: Jadrys
a możecie towarzyszu wyrazić tak pro sto czym hameryka różni się od III rzeszy ?
W dniu 2010-01-29 10:03, Mariusz Merta pisze:
j.w.
Mariusz Merta

Nie mordujÄ… nikogo dla samego mordowania.

Data: 2010-01-29 08:56:25
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Ameryka kaput!

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
>    AR

Trzecia Rzesza też była w swoim czasie potęgą światową, Austriaku..

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   I pozostalaby nia gdyby nie Ameryka.

   AR

Data: 2010-01-29 13:52:15
Autor: Jadrys
Ameryka kaput!
W dniu 2010-01-29 08:56, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

Trzecia Rzesza też była w swoim czasie potęgą światową, Austriaku..

    I pozostalaby nia gdyby nie Ameryka.

    AR

Tak! I trwałaby tysiąc lat.. Ale wam namieszał w głowach ten malarzyna. To ogłupienie będzie trwało jeszcze przez parę pokoleń.

Data: 2010-01-29 11:46:35
Autor: cirrus
Ameryka kaput!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hju3e5$nbd$1news.onet.pl...
W dniu 2010-01-29 04:03, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
"sofu"<manhunter1@o2.pl>  schrieb im Newsbeitrag
Ostanio jeden pacan chcial opierac z3otówke o parytet dolara w
3acznosci z USA:
[...]
Trzecia Rzesza też była w swoim czasie potęg± ¶wiatow±, Austriaku..

Nie możesz żyć bez inwektyw? Z pogl±dami Zabotyńskiego często się nie zgadzam, ale nawet jakby był Austriakiem to co? Potępiać można conajwyżej przysłowiowe austriackie gadanie, a nie przynależno¶ć do jakiego¶ narodu.

--
stevep

Data: 2010-01-29 14:05:55
Autor: Jadrys
Ameryka kaput!
W dniu 2010-01-29 11:46, cirrus pisze:
[...]

E czepiasz się, Stefan. Nie wiem jak Żabotczyński ale ja niemógłbym spać spokojnie maj±c obywatelstwo tego kraju.

Data: 2010-01-29 14:18:12
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Ameryka kaput!

> [...]

E czepiasz się, Stefan. Nie wiem jak Żabotczyński ale ja niemógłbym spać
spokojnie maj±c obywatelstwo tego kraju.

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Jako komunista nie uznajesz obywatelstwa jakiegokolwiek
   kapitalistycznego czyt. normalnego kraju, Polski nie wylaczajac,
   i dopiero wtedy bedziesz mogl spac spokojnie, gdy ostatnia
   republika przylaczona zostanie do bratniego zwiazku republik
   komunistycznych.

   AR

Data: 2010-01-29 16:18:18
Autor: Jadrys
Ameryka kaput!
W dniu 2010-01-29 14:18, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Przede wszystkim nie jestem komunist±, jestem zaledwie skromnym sympatykiem tej idei. I jestem jak najbardziej za odrębnymi państwowo¶ciami poszczególnych krajów.

Data: 2010-01-29 17:16:16
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Ameryka kaput!

> [...]

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   Jak zatem powinna wygladac walka z kapitalizmem?  W pojedynczych,
   wybranych krajach przy zachowaniu w nich dotychczasowego ustroju?

   AR

Data: 2010-01-29 20:04:40
Autor: Jadrys
Ameryka kaput!
W dniu 2010-01-29 17:16, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

Niestety w pierwszej fazie przemian  nie może się obej¶ć bez dyktatury proletariatu. Kapitali¶ci maja zbyt duż± przewagę w praktycznie wszystkim żeby można było dać im prawo głosu.

Data: 2010-01-30 13:03:40
Autor: cirrus
Ameryka kaput!

Data: 2010-01-30 13:09:46
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Ameryka kaput!

Data: 2010-01-30 15:06:51
Autor: Polok_prawdziwy
Ameryka kaput!

Data: 2010-01-31 01:06:30
Autor: Krzysiek
Ameryka kaput!

Data: 2010-01-30 14:56:20
Autor: Polok_prawdziwy
Ameryka kaput!

Data: 2010-01-31 20:56:37
Autor: Jadrys
Ameryka kaput!

Data: 2010-01-29 14:56:37
Autor: Krzysiek
Ameryka kaput!
Hallo,

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hjumfp$vqj$1news.onet.pl...
[...]

bo moze nie spi Pan z ta, z ktora warto spac, i dlatego wydaje sie Panu, ze zalezy to od
paszportu??

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-01-29 16:21:31
Autor: Jadrys
Ameryka kaput!
W dniu 2010-01-29 14:56, Krzysiek pisze:

[...]

Ogrom zbrodni mojego (gdybym był Austriakiem) rodaka by mi nie pozwalał zasn±ć.

Data: 2010-01-29 16:46:46
Autor: cirrus
Ameryka kaput!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hjumfp$vqj$1news.onet.pl...
[...]

To nie ¶pij, u ciebie jak nie Austriacy to kapitali¶ci, wyzyskiwacze itp

--
stevep

Data: 2010-01-29 20:06:59
Autor: Jadrys
Ameryka kaput!
W dniu 2010-01-29 16:46, cirrus pisze:
[...]

Musisz zrozumieć rozterki człeka wrażliwego na ludzka krzywdę.

Data: 2010-01-30 13:04:34
Autor: cirrus
Ameryka kaput!

Data: 2010-01-31 20:58:59
Autor: Jadrys
Ameryka kaput!

Data: 2010-02-01 09:16:53
Autor: cirrus
Ameryka kaput!

Data: 2010-02-02 19:59:23
Autor: Jadrys

[...]

Raczej z kompleksami, który musi wyzwiskami odreagować.

Nie używam słów powszechnie uznanych za obelżywe. :-P

Za to wyzywasz kogo się da od kapitalistów, wyzyskiwaczy, pasożytów,
Austriaków itp, to zreszt± oznaka kompleksów i bezradno¶ci w dyskusji.

Nie mówię tego do kogo¶ konkretnego.. Piętnuję tylko system kapitalistyczny. A p. Włodzimierzowi odpłacam, tylko pięknym za nadobne. Jeszcze nigdy ja go nie zaczepilem inwektyw±.

Data: 2010-01-29 09:22:14
Autor: Polok_Prawdziwy
Ameryka kaput!
Ameryka jest potega swiatowa, osle i stac ja
  na to, od czego wielu innych dawno dostalobyy rozwolnienia.

Znacysiem naco...!?

- na robinie dalsych długuw...!?
- na dalse Swiata łokrodanie...!?,
cyna wywołanie wojny ¶wiatowej...?

Pseca łone na tsy pokolenia dopsodu zadłuzone som i nikt (łopruc Polokuw i poru
inksych lokalnych banana-krojuw) ich finansować wincyj niebedzie, ty
KRAKOWSKO-PODWENDZANO...!!!

Data: 2010-01-29 11:32:30
Autor: sofu
Ameryka kaput!

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:e0586$4b625013$54702a04$16247news.chello.at...

> [...]

  kraiku nad Wisla.  Ameryka jest potega swiatowa, osle i stac ja
  na to, od czego wielu innych dawno dostalobyy rozwolnienia.

Ten Polaczek byc moze wiecej w zyciu w swiecie bywal, widzial i wie niz
przemadrzaly helmucik w czyszczacy talerze na zmywaku w zapluskwionej
austryjackiej knajpie. Mysle ze jest dokladnie na odwrót. To ty pojechales
byc moze udajac folksdojcza ze szczetnie skrywana mentalnoscia  zahukanego
Polaczka rodem z minionej epoki, gdzie hameryka jawila sie silna jak slonce
na niebie. I tak ci juz pozostalo na zawsze.

Co do Ameryki to nie takie imperia upadaly albo tracily na znaczeniu na tyle
ze mozna je dzis olewac. Gdybys troche pojezdzil po swiecie i rozmawial z
ludzmi to bys widzial, ze swiat nie stoi w miejscu, a punkty ciezkosci lubia
sie przemieszczac i wlasnie sie przemieszczaja.

sofu

Data: 2010-01-29 14:05:19
Autor: Andrzej Adam Filip
Ameryka kaput! [ tow. Wiesław o pewnej przyszłości ;-) ]
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Jak dla mnie sens "logiki towarzysza Wiesława" nie jest ci obcy,
a tylko stosujesz jÄ… wobec innego supermocarstwa :-)

Możemy z ufnością patrzeć w przyszłość, idziemy bowiem słuszną drogą,
posiadamy pewnych przyjaciół i wiernych sojuszników, przewodzi nam
nieśmiertelna idea socjalizmu.
  -- GomuĹ‚ka, WĹ‚adysĹ‚aw (1905-1982)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Słowa raz powiedzianego nie cofniesz nawet zaprzęgiem czterech koni.

Data: 2010-01-29 14:11:19
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Słowa raz powiedzianego nie cofniesz nawet zaprzęgiem czterech koni.
  -- PrzysĹ‚owie chiĹ„skie (pl.wikiquote.org)

  Porownanie przyszlosci USA i przeszlosci zsrr
  dowodzi jedynie zaawansowanego debilizmu
  dopuszczajacego sie takiego porownania.

  Koniec komentarza z mojej strony.

  AR

Data: 2010-01-29 14:18:11
Autor: Andrzej Adam Filip
> [...]

  -- GomuĹ‚ka, WĹ‚adysĹ‚aw (1905-1982)

  Porownanie przyszlosci USA i przeszlosci zsrr
  dowodzi jedynie zaawansowanego debilizmu

"Jedynych światowych supermocarstw" które "odeszły w pomroki historii"
było "klika" i to grubo przed 20 wiekiem :-)
Historia ciebie czegokolwiek nauczyła?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Szlachetny troszczy się o swe cnoty, a nie o to, że mu w biedzie żyć

Ameryka kaput!