Amerykanie będą chodzić w biela-ruskich walonkach

Data: 2009-12-23 12:40:37
Autor: Andrzej Kokakolski
Amerykanie będą chodzić w biela-ruskich walonkach
Jedyna fabryka walonek na Białorusi przeżywa tej zimy oblężenie.
Zamówienia
składają nie tylko Białorusini, ale także Amerykanie i Europejczycy, w tym Polacy. Zapotrzebowanie na walonki jest tak duże, że pracownicy zakładów
pod
Mińskiem nie mają nawet dni wolnych.
http://www.wprost.pl/ar/182597/Cala-Europa-kupuje-bialoruskie-walonki/

Czas na socjalizm z ludzką twarzą, kapitalizm będzie chodzł w walonkach...

Nie wiem czy to sa walonki ale moje zimowe buty, bardzo eleganckie i wygodne
kupione w Sears (w Pen Center)sa Made in Belarus.
Coz w tym dziwnego? Bialorusinom tez cos sie udaje i to wbrew rzadzacym ale  to nie jest typowo bialoruska sytuacja ale tak jest w wielu krajach, ze wladza jest wyalienowana od spoleczenstwa.

AK

Data: 2009-12-23 13:55:34
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgt345$65k$1inews.gazeta.pl...

[...]

A to coś nowego, Białorusinom się coś udaje wbrew rządzącym, a Polakom nic..., za sprawą rządzących...

Gdzie są te dobre, polskie fabryki z PRLu, kiedy nasz produkt był tak pożądany w świecie...
Zamienili je rządzący i okupujący ten kraj na blaszane łagry pracy za 5,50 na godzinę i kupują za polskich niewolników krwawicę zabawki w Izraelu, by wzmacniać syjonizm...

boukun

Data: 2009-12-23 13:18:57
Autor: Andrzej Kokakolski
> [...]

> AK

A to coś nowego, Białorusinom się coś udaje wbrew rządzącym, a Polakom

Napisalem, ze dotyczy to wielu krajow. Polski nie wymienialem ale jest tez na  liscie.
Gdzie są te dobre, polskie fabryki z PRLu,

???

Gdzie byly te "dobre i pozadane" produkty? Te buty, garnki i papiery toaletowe? AK

Data: 2009-12-23 05:21:07
Autor: Woland
Andrzej Kokakolski napisał(a):

Gdzie byly te "dobre i pozadane" produkty? Te buty, garnki i papiery
toaletowe?

Pod ladami, tylko dla tych co mieli znajomości w narodzie....

Amerykanie będą chodzić w biela-ruskich walonkach