Amerykanie do dzisiaj siem zastanawiajom co siem stalo z WTC w NYC

Data: 2011-02-08 21:34:00
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Amerykanie do dzisiaj siem zastanawiajom co siem stalo z WTC w NYC
A ja terz nie wiem teraz
podobnie jak nie wiem co siem stalo z mojom kasom
i dlaczego nie ma jej na moim koncie

Morze te same sily zabraly WTC i mojom kasem albo inaczej bylo

Kto zna prawdem morze ocaleje jak siem przyzna

Amerykanie do dzisiaj siem zastanawiajom co siem stalo z WTC w NYC