Amerykanie przejrzeli...

Data: 2017-01-15 22:28:05
Autor: Szuwarek
Amerykanie przejrzeli...
2late pisze:
http://usa.streetsblog.org/2016/06/02/why-helmets-arent-the-answer-to-bike-safety-in-one-chart/
Nie należy mylić korelacji ze skutkiem przyczynowym.
Myślę, że wchodzi tu w grę dużo więcej innych czynników, co jest opisane w kolejnych artykułach.
Pozdrawiam.

Data: 2017-01-15 22:11:38
Autor: 2late
Amerykanie przejrzeli...
On 15/01/2017 09:28, Szuwarek wrote:
2late pisze:
[...]

Nie podpisuje sie pod tym obiema rekami, znaczy, nie wydaje mi sie to takie proste ale mimo wszystko cos w tym jest, nad czym warto sie zastanowic. Dotyczy to tez, m. in., naszego kraju.

Amerykanie przejrzeli...