Amerykanie torturuj膮 a my p艂acimy.

Data: 2015-05-15 12:11:51
Autor: Stokrotka
Amerykanie torturuj膮 a my p艂acimy.
Polska wyp艂aci odszkodowania dw贸m ludziom torturowanym w Polsce przez pracownik贸w rz膮du USA.

Mieszkam w Polsce i nie godz臋 si臋, by tu torturowano kogokolwiek, tak偶e mnie.

--
(tekst bez: 贸, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, cz臋sto nielogiczny, ktury ludzie oci臋偶ali umys艂owo,

Data: 2015-05-15 15:52:26
Autor: Chiron
Amerykanie torturuj膮 a my p艂acimy.

U偶ytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:mj4gqf$eh0$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Czy to propozycja? A jakie tortury lubisz?
:-)

--

Chiron

Amerykanie torturuj膮 a my p艂acimy.