Amerykanie wykończą "Wprost".

Data: 2009-10-02 13:59:26
Autor: cirrus
Amerykanie wykończą "Wprost".
# Czy tygodnik "Wprost" będzie zmuszony do wypłaty największego odszkodowania w historii polskich mediów? Amerykański sąd orzekł, że tygodnik będzie musiał zapłacić aż 5 mln dolarów na rzecz córki Włodzimierza Cimoszewicza, która wytoczyła proces o zniesławienie. - Jest to wyrok wysoki nawet jak na amerykańskie warunki - mówi adwokat Piotr Paduszyński.
Zanim jednak na konto Cimoszewiczów trafi rekordowe odszkodowanie sprawę czeka długa droga sądowa. Jak tłumaczy Piotr Paduszyński z kancelarii Paduszyński i Wójtowicz na razie wyrok zapadł w amerykańskim sądzie pierwszej instancji. Teraz musi się on uprawomocnić w Stanach Zjednoczonych. - Dopiero teraz będzie można występować o stwierdzenie wykonalności tego wyroku na terenie Polski - mówi.
Paduszyński przekonuje, że amerykańskie wyroki zwykle są w Polsce uznawane i wykonywane. Zaznacza jednak, że jeszcze w Stanach Zjednoczonych wyrok może się nie utrzymać lub strony mogą zawrzeć ugodę. Wówczas zasądzona kwota odszkodowania może się zmienić. #
Ze strony:
http://tnij.org/eg4p

--
stevep

Data: 2009-10-02 05:36:11
Autor: Marek
On 2 Paź, 13:59, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
[...]

Heeeheee...
Czekamy na opinie Pani Appelbaum...

Data: 2009-10-02 14:39:57
Autor: Prawusek
Amerykanie wykończą "Wprost".
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message
# Czy tygodnik "Wprost"

No i sprawa (W)prosta - trzeba zniknąć Ty_mośków..

Data: 2009-10-02 14:43:54
Autor: Neko
Amerykanie wykończą "Wprost".
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

No i sprawa (W)prosta - trzeba zniknąć Ty_mośków..

Rzekl Praw_iczek

Data: 2009-10-02 14:59:15
Autor: jadrys
Amerykanie wykończą "Wprost".
cirrus pisze:
#

To będzie chyba jedyna dobra rzecz jaką USA zrobią dla Polski i polaków, chyba wszyscy już mamy dosyć tego szmatławca plującego jadem?

Data: 2009-10-02 06:04:22
Autor: Marek
On 2 Paź, 14:59, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
cirrus pisze:

> #

To będzie chyba jedyna dobra rzecz jaką USA zrobią dla Polski i polaków,
chyba wszyscy już mamy dosyć tego szmatławca plującego jadem?

To ty jestes szmatlawcem , plujacym jadem.

Wprost jest "porzadnym" , ubeckim czasopismem, ktore broni
tradycyjnych wartosci przeciwko neoubeckim nuworyszom.

Data: 2009-10-02 15:10:38
Autor: Andrzej Adam Filip
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> pisze:
On 2 PaĹş, 14:59, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
cirrus pisze:

> [...]

Wprost jest "porzadnym" , ubeckim czasopismem, ktore broni
tradycyjnych wartosci przeciwko neoubeckim nuworyszom.

A ty nienawidzisz go aż tak bardzo by dać prawo sądom USA wykańczać
finansowo każde pismo w Polsce jakie im się tylko zechce?
Zaprawdę powiadam ci: nienawiść (uzasadniona?) zaślepia cię za bardzo :-)

Demokracja jest w klubie Samoobrony. Wszyscy wybrali Andrzeja Leppera.
  -- Lepper, Andrzej (1954-)

Data: 2009-10-02 06:21:54
Autor: Marek
On 2 Paź, 15:10, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> pisze:

> [...]

Zaprawdę powiadam ci: nienawiść (uzasadniona?) zaślepia cię za bardzo :-)

Demokracja jest w klubie Samoobrony. Wszyscy wybrali Andrzeja Leppera.

Powiem Ci szczerze, ze h.. mnie to obchodzi, ile jakis Zyd ma zaplacic
innemu Zydowi...

Data: 2009-10-02 15:28:35
Autor: Andrzej Adam Filip
On 2 PaĹş, 15:10, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
> [...]

Zaprawdę powiadam ci: nienawiść (uzasadniona?) zaślepia cię za bardzo :-)

Powiem Ci szczerze, ze h.. mnie to obchodzi, ile jakis Zyd ma zaplacic

A ja nie jestem aż tak krótkowzroczny żeby stworzyć precedens aż takiego
*zbędnego* wystawiania się (sądom) USA. Kraj który nie myśli "trzy ruchy
naprzód" *zasługuje* na przyszłe "nieszczęścia" na które się sam wystawia.

P.S.
Mam "solidnie utrwaloną awersję" na przynajmniej jednego "wprostaka".

UbĂłstwo cnoty nie traci.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-10-02 07:46:02
Autor: Marek
On 2 Paź, 15:28, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
> [...]

naprzód" *zasługuje* na przyszłe "nieszczęścia" na które się sam wystawia.

Jezeli Wprost oszukalo swoich czytelnikow, podajac im nieprawdziwa
wersje wydarzen ( pewnie mieli w tym swoj cel), to mi na nich w ogole
nie zalezy.

Data: 2009-10-02 16:50:04
Autor: Andrzej Adam Filip
On 2 PaĹş, 15:28, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
> [...]

Jezeli Wprost oszukalo swoich czytelnikow, podajac im nieprawdziwa
wersje wydarzen ( pewnie mieli w tym swoj cel), to mi na nich w ogole

<demagogiczna-przesada> Czy USA uznają za "wykonalne" wyroki na
"pisemkach z USA" za zniesławienie wydane przez sądy Kuby, Iranu i
Wenezueli? :-) [ Polski też nie uznają ] </demagogiczna-przesada>

Przyzwyczajenie jest drugą naturą.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-10-02 22:56:59
Autor: VicAbarca
Marek пишет:
Powiem Ci szczerze, ze h.. mnie to obchodzi, ile jakis Zyd ma zaplacic
innemu Zydowi...

Hak cie to obchodzi? Hamak? Hart? Hawana? Hacjenda?

--
Vic

Data: 2009-10-02 22:55:26
Autor: VicAbarca
Andrzej Adam Filip пишет:
A ty nienawidzisz go aż tak bardzo by dać prawo sądom USA wykańczać
finansowo każde pismo w Polsce jakie im się tylko zechce?
Zaprawdę powiadam ci: nienawiść (uzasadniona?) zaślepia cię za bardzo :-)

Trzeba liczyc sie ze slowami. Jesli nie potrafie udowodnic zarzutu wobec kogos, to siedze cicho, bo mnie moze to drogo kosztowac...
Tak jak z tym menelem A. Tysiac - menel bo menel, ale nazywanie jej morderczynia w sytuacji gdy baba nie ma wyroku za zabojstwo musialo sie skonczyc odszkodowaniem. I slusznie. Bardzo slusznie.

--
Vic

Data: 2009-10-02 15:25:13
Autor: jadrys

cirrus pisze:

#

[...]

Wprost broni tylko żeby kieszeń "towarzysza" Króla nie była pusta.. Napiszą każdy wyssany z palca bzdet, byleby tylko zyskać na popularności.

PS. Może i jestem "szmatławcem", ale potrafię sam  skonfigurować "Thunderbirda" :-P .

Data: 2009-10-02 06:33:06
Autor: Marek
Jadrys: jestes !

PS. Może i jestem "szmatławcem", ale potrafię sam  skonfigurować
"Thunderbirda" :-P .

Buzek potrafil nawet sprywatyzowac PZU.

Data: 2009-10-02 15:38:24
Autor: jadrys
Jadrys: jestes !
Marek pisze:

PS. Może i jestem "szmatławcem", ale potrafię sam  skonfigurować
"Thunderbirda" :-P .

Buzek potrafil nawet sprywatyzowac PZU.

A Ty e-zop  nie potrafisz chyba nic.

Data: 2009-10-02 15:49:57
Autor: raff
[...]

Nie-sa-mo-wi-te ! ;)

R.

Data: 2009-10-02 17:00:17
Autor: Prawusek

cirrus pisze:

> #

To będzie chyba jedyna dobra rzecz jaką USA zrobią dla Polski i polaków,
chyba wszyscy już mamy dosyć tego szmatławca plującego jadem?

To ty jestes szmatlawcem , plujacym jadem.

To zwykły gałgan.

Data: 2009-10-02 15:06:43
Autor: Andrzej Adam Filip
Amerykanie wykończą :-)]
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> pisze:
[...]

Czy w interesie "innych pisemek w Polsce" będzie by ten/taki wyrok sądu
USA został uznany w Polsce za "wykonywalny"? :-)
O zbytnią sympatie dla Wprost ich (w większości) nie posądzam ale chyba
mają "instynkt samozachowaczy" :-) I Herkules dupa kiedy ludzi kupa :-)

Umarłych zęby nie bolą.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-10-02 15:08:43
Autor: bolek

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:ha4naj$beu$1news.vectranet.pl...
[...]

To znaczy, że Polańskiego by od razu wsadzili w samolot.
To o co taki raban ?

bolek

Data: 2009-10-02 16:33:56
Autor: CYC
[...]

Wyrok amerykankiego sadu nie ma zadnego przelozenia na Polske .
Jest to wiec wyrok czysto symboliczny i nikt nikomu niczego ie zaplaci a szkoda bo Wprost , sb - ckie medium , zalsuguje na to aby splajtowalo .

cyc

Amerykanie wykończą "Wprost".