Amerykanin potrafi: Jak $ skojarzać ze swastyką :-)

Data: 2017-03-20 16:29:43
Autor: A. Filip
Amerykanin potrafi: Jak $ skojarzać ze swastyką :-)
https://www.washingtonpost.com/news/post-nation/wp/2017/03/20/this-apocalyptic-anti-trump-billboard-wont-come-down-until-he-leaves-office-its-creator-insists/
By Cleve R. Wootson Jr. March 20 at 9:30 AM
https://img.washingtonpost.com/wp-apps/imrs.php?src=https://img.washingtonpost.com/news/post-nation/wp-content/uploads/sites/23/2017/03/TrumpBillboard.jpg&w=480

Ja bym na to nie wpadł! ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Amerykanin potrafi: Jak $ skojarzać ze swastyką :-)