Amerykanscy masoni

Data: 2010-03-09 12:11:48
Autor: awe
Amerykanscy masoni
Data: 2010-03-09 12:10:26
Autor: konserwator
Amerykanscy masoni

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hn5a3g$tjh$1news.onet.pl...
http://wyborcza.pl/duzy_kadr/1,97904,7519001,Amerykanscy_masoni.html

Zdsradek Sikjor4ski jest moim zdaniem masonem...

Data: 2010-03-09 12:17:16
Autor: Neko
Amerykanscy masoni
Użytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisał

Zdsradek Sikjor4ski jest moim zdaniem masonem...

Nie wiem czy jest masonem.

Nie wazne. Wazne jest to, ze to czlowiek o wstretnym charakterze.

No bo czy normalny czlowiek, dysponujący minimalną godnoscią, każe
płacić osobom obdarowanym za prezenty, ktore sam wręcza ?

Data: 2010-03-09 12:24:36
Autor: konserwator
Amerykanscy masoni

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hn5at6$e2f$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

normalny nie ale mason z cala pewnoscia!

Data: 2010-03-09 12:26:07
Autor: Neko
Amerykanscy masoni
Użytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisał

normalny nie ale mason z cala pewnoscia!

Po czym Pan wnosi, ze to mason?

A w ogole po czym mozna poznac, ze ktos jest mason ?

Data: 2010-03-09 12:30:39
Autor: konserwator
Amerykanscy masoni

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hn5bug$1ak$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisał

normalny nie ale mason z cala pewnoscia!

Po czym Pan wnosi, ze to mason?

A w ogole po czym mozna poznac, ze ktos jest mason ?

po czynach ich poznacie!
Radek i Bielecki to ewidentne masony! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-03-09 12:36:03
Autor: jadrys
Amerykanscy masoni
W dniu 2010-03-09 12:30, konserwator pisze:
[...]

Mógłbyś zdefiniować pojęcie "Mason"?

Data: 2010-03-09 12:41:08
Autor: konserwator
Amerykanscy masoni

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hn5brg$511$1news.onet.pl...
[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wolnomularstwo

http://pl.wikipedia.org/wiki/Portal:Wolnomularstwo

Mógłbyś zdefiniować pojęcie "Mason"?

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Data: 2010-03-09 13:12:08
Autor: awe
Amerykanscy masoni

--
-- -- -- -- -- -- -
Boze jaki ten jadrys ciemniak. Co on cale zycie z PGR'u nie wychodzil? Skad sie takie mutanty biora

Data: 2010-03-09 20:27:51
Autor: jadrys
Amerykanscy masoni
W dniu 2010-03-09 12:41, konserwator pisze:

[...]

Dzieki za linka, ale jednak wolałbym definicję własną, tj. ocenę (zarzuty o ile takie są) na podstawie doświadczeń własnych. Bezmyślne przyłączanie się do  innych krytykantów jest moim zdaniem niemądre.

Czy wiesz że jeszcze w XX wieku wielu polaków wierzyło w to że murzyni są tworem diabła?

Data: 2010-03-09 12:19:30
Autor: Marek
Amerykanscy masoni
On 9 Mar, 20:27, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

przyłączanie się do  innych krytykantów jest moim zdaniem niemądre.

Czy wiesz że jeszcze w XX wieku wielu polaków wierzyło w to że murzyni

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Idz ty Jadrys lepiej napij sie piwa pod sklepem...i przestan pierdolic.

Data: 2010-03-09 21:34:42
Autor: jadrys
Amerykanscy masoni
W dniu 2010-03-09 21:19, Marek pisze:

[...]

Dlaczego pi..dolić? Przecież chyba sam oglądałeś "Vabank" Machulskiego w którym swoje ( i wielu polaków) zdanie o murzynie wyraziła pewna gospodyni domowa?

Data: 2010-03-09 21:48:30
Autor: u2
Amerykanscy masoni
W dniu 2010-03-09 21:34, jadrys pisze:

[...]

Ty Jadryś, jak prawdziwy komunista, uważasz, że wiesz co uważa większość  :]

Data: 2010-03-10 18:35:49
Autor: awe
Amerykanscy masoni

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hn6csj$o14$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- --
nie jadrys to jest wlasnie mentalna karykatura tamtego systemu, jakze szczera, uczciwa i jakze glupia - wlasnie na takich glupolach budowano tamten system i to jest straszne. powinno sie im odbebrac prawa wyborcze, jadrys bez obrazy - ale jestes tragiczny glupol
awe

Data: 2010-03-10 18:45:54
Autor: jadrys
Amerykanscy masoni
W dniu 2010-03-10 18:35, awe pisze:

-- -- --
[...]

Co ty awe wiesz o "tamtym systemie". - Zapewniam cię że bardzo niewiele.

Data: 2010-03-10 22:53:52
Autor: awe
Amerykanscy masoni

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hn8m4j$iqo$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -
ty no nie rob sobie jaj jak cyc co to bajki opowiada dzieciom...ja doskonale znam tamten system
awe

Data: 2010-03-10 18:43:34
Autor: jadrys
Amerykanscy masoni
W dniu 2010-03-09 21:48, u2 pisze:
[...]

Jasne że wiem.. I tylko nie komunista, - na takie miano trzeba zasłużyć. A ja jestem co najwyżej skromnym sympatykiem.

Data: 2010-03-10 22:54:44
Autor: awe
Amerykanscy masoni

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hn8m4l$iqo$3news.onet.pl...
[...]

-- -- -- --
no ale musi byc zes wariat skoro nie chcieli cie tam nawet przyjac do tej partii a brali wszystko co nie ucieka na drzewo.
awe

Data: 2010-03-11 07:06:27
Autor: Wiesiaczek
Amerykanscy masoni

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hn9457$65f$1news.onet.pl...

[...]

Nie masz racji. Żeby wtedy dostać się do partii należało mieć rekomendacje innych członków lub organizacji i spełniać określone warunki.
Dziś jest zupełnie inaczej i stąd jest pełno oszołomstwa w partiach, bo gdzie indziej nie mieli by szans zaistnieć.
Nie pisz więc bzdur tylko dlatego, że utkwił Ci w pamięci jakiś "fajny" fragment tekstu (to o tym drzewie), który musiałeś gdzieś wcisnąć.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-03-11 14:32:38
Autor: cirrus
Amerykanscy masoni
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:hna195$b6q$1news.onet.pl...
[...]

Jasne, ze trzeba bylo spelniać pewne warunki- np jeden z moich znajomych wpisał w rubrykę pochodzenie społeczne- pochodzenie drobnomieszczanskie- konsternacja byla zupelna, ale czlonkowstwa mu nie odmowiono.

--
stevep

Data: 2010-03-11 21:18:36
Autor: jadrys
Amerykanscy masoni
W dniu 2010-03-11 14:32, cirrus pisze:

[...]

Uwiarygodnij jakoś to co mówisz - nazwisko i adres tego twojego znajomego. Ew. nr. legitymacji partyjnej.

Data: 2010-03-12 11:26:36
Autor: cirrus
Amerykanscy masoni
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnbj99$78q$3news.onet.pl...
[...]

Sam mi to mówił, a mieszka w Nowej Debie.

--
stevep

Data: 2010-03-13 17:18:12
Autor: jadrys
Amerykanscy masoni
W dniu 2010-03-12 11:26, cirrus pisze:

[...]

Pewnie się przechwalał i były to czcze przechwałki, a ty mu uwierzyłeś...

Data: 2010-03-14 10:12:58
Autor: cirrus
Amerykanscy masoni
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hngee5$r7j$3news.onet.pl...
[...]

Raczej nie, jeszcze się z niego naśmiewałem, że do bandy się nie nadaje, bo gdyby sie nadawał podałby pochodzenie robotnicze bo rodzice pracowali przy węglu- mieli sklad opałowy.

--
stevep

Data: 2010-03-14 19:59:43
Autor: awe
Amerykanscy masoni

[...]

ta trzeba bylo wpisac w CV "kurew" - czasem nie trzeba bylo bo to czasem po prostu bylo widac. zdjecie koniecznie z wlosami zaczesanymi do gory i juz byl towarzysz. Przydaly sie jeszcze krzaczaste brwi ala Brezniew i kariera murowana
awe

Data: 2010-03-11 21:17:41
Autor: jadrys
Amerykanscy masoni
W dniu 2010-03-10 22:54, awe pisze:
[...]

:]

[...]

A ty byłeś w tej partii ze mówisz to z tak wielka pewnością siebie. I przyjęli cię tak od razu, bez zadnych oporów?

Data: 2010-03-11 09:54:39
Autor: Neko
Amerykanscy masoni
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Jasne że wiem.. I tylko nie komunista, - na takie miano trzeba zasłużyć. A ja jestem co najwyżej skromnym sympatykiem.

Korea Pł czeka na. Czemu nie wyjedziesz? Bedziesz
szczesliwy, a tak sie meczysz

Data: 2010-03-11 14:29:09
Autor: cirrus
Amerykanscy masoni
[...]

A skąd wiesz?

--
stevep

Data: 2010-03-11 21:16:53
Autor: jadrys
Amerykanscy masoni
W dniu 2010-03-11 14:29, cirrus pisze:
[...]

A stad że posiadam bardzo dużą wiedzę na przeróżne tematy, nie tylko polityczne.

Data: 2010-03-12 11:25:09
Autor: cirrus
Amerykanscy masoni
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnbj95$78q$1news.onet.pl...
[...]

Ja pytam się nie o wiedzę, tylko o konkretny przypadek, skad wiesz?

--
stevep

Data: 2010-03-13 17:20:54
Autor: jadrys
Amerykanscy masoni
W dniu 2010-03-12 11:25, cirrus pisze:

[...]

To ja ci odpowiadam - stad, skąd i inną wiedzę.. Ale niestety dla ciebie nie jest to wiedza Made in WWW...

Data: 2010-03-14 10:14:17
Autor: cirrus
Amerykanscy masoni
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hngee3$r7j$2news.onet.pl...
[...]

Ty kluczysz, a nie odpowiadasz i wcale sie temu nie dziwie.

--
stevep

Data: 2010-03-09 12:36:38
Autor: Neko
Amerykanscy masoni
Użytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisał

po czynach ich poznacie!
Radek i Bielecki to ewidentne masony!

No ale jakie czyny czyni mason ?

Data: 2010-03-09 13:12:42
Autor: awe
Amerykanscy masoni

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hn5c1f$gil$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisał

po czynach ich poznacie!
Radek i Bielecki to ewidentne masony!

No ale jakie czyny czyni mason ?
-- -- -- -- -- -
sika pod wiatr i sika z wiatrem w zaleznosci od tego co chce osiagnac
awe

Data: 2010-03-14 10:53:32
Autor: cytryna
Amerykanscy masoni

> [...]
>

> Po czym Pan wnosi, ze to mason?
>
> A w ogole po czym mozna poznac, ze ktos jest mason ?

"Po czym Pan wnosi, ze to mason?" - chyba po długich haczykowatych nosach,jak również po poparciu Drogiego Bronisława, co to jak mówią starsi i rozsądni 33 stopień posiadał,a na dodatek jeszcze ulice w Swarzędzu zamiast fabryki mebli. Radni mówią, że chodziło o upamietnienie nazwiska tego,który wspierał UE i jej dyrektywy likwidujące polskie zakładu produkcyjne - aby dzieci nie zapomniały.
Ostatnio widać modernizację loży Wielki Wschód, zmaiast fartuszków zakładają sukieneczki w kropeczki i wciagaja przez zrolowane banknoty lekarstwa. Dobre!

Data: 2010-03-14 12:25:01
Autor: konserwator
Amerykanscy masoni

Data: 2010-03-09 12:16:13
Autor: Wiesiaczek
Amerykanscy masoni

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hn5a3g$tjh$1news.onet.pl...
http://wyborcza.pl/duzy_kadr/1,97904,7519001,Amerykanscy_masoni.html

A po co wklejasz jakieś linki, gdy nie masz nic do powiedzenia?