Amerykańska armada zwiewa od KRLD ;-)

Data: 2017-04-19 09:34:59
Autor: A. Filip
Amerykańska armada zwiewa od KRLD ;-)
http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/547753,usa-korea-polnocna-okrety-lotniskowiec-media-marynarka-wojenna.html
Media: Armada USA wysłana w stronę Półwyspu Koreańskiego popłynęła w drugim kierunku
19.04.2017, 09:07 | Aktualizacja: 19.04.2017, 09:09
Wbrew zapowiedziom amerykańskie okręty z lotniskowcem USS Carl Vinson,
które miały zmierzać w stronę Półwyspu Koreańskiego, popłynęły w
drugim kierunku. [...]

Data: 2017-04-19 09:41:17
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

I z czego się cieszysz? Zapier...j z tą wiadomością do Putina, może ci
przydzieli cieplejszą celę.

--
Lepudruk

Data: 2017-04-19 11:02:23
Autor: Ciemny Lud
[...]

Zwróciły do Orzysza czy do Radomia? ;-))))

CL

Amerykańska armada zwiewa od KRLD ;-)