Amerykańska karta prepaid?

Data: 2014-12-21 18:30:40
Autor: pueblo
Amerykańska karta prepaid?
Witam
Znacie coś podobnego do naszych kart prepaid BZWBK, czym będzie można płacić w hamerykańskich sklepach przez internet? Najlepiej z jak najmniejszą prowizją(opłatą)

Data: 2015-01-01 18:25:27
Autor: Krzysztof
Amerykańska karta prepaid?
W dniu 21.12.2014 o 19:30, pueblo pisze:
Witam
Znacie coś podobnego do naszych kart prepaid BZWBK, czym będzie można
płacić w hamerykańskich sklepach przez internet? Najlepiej z jak
najmniejszą prowizją(opłatą)

Niestety nie jest to proste z uwagi na przepisy w USA.
Możesz kupić tzw. gift card w sklepach lokalnie w stanach.
Jest spory wybór dla VISA, MC i AmEx, np https://www.vanillavisa.com/

Kupujesz różne nominały a ładować ją możesz ponownie ale tylko w sklepach w Stanach np dla Vanillavisa

https://www.vanillavisa.com/locateRetailer.html

Jak ktoś zna rozwiązanie aby zakupić kartę i dostać do Polski lub dostać virtualną jak https://www.entropay.com/ to proszę o info na grupie (niestety entropay ma spore prowizje i nie ma BIN z USA)

Data: 2015-01-01 19:08:07
Autor: Slavekk
Amerykańska karta prepaid?
W dniu 2015-01-01 o 18:25, Krzysztof pisze:
[...]

Ale czemu zakładasz, że jeśli jest potrzebna karta do sklepu operującego z USA to ona musi być wydana w USA?

Najprostszą drogą jest karta Alior Kantor USD.
Prowizja od płatności bezgotówkowych w USD - 0,00
Jak najbardziej "prepaid" bo to jest karta debetowa, możesz płacić do wysokości salda rachunku, czyli tyle ile "doładowałeś" dolarów.
"Doładowujesz" kupując dolary w Alior Kantorze.
No chyba, że wolisz przelać USD z innego banku - wtedy też nie ma problemu - masz SWIFT banku i numer konta przypisany do karty.
Gotówkę na konto też możesz wpłacić w placówce, jeśli trzymasz te dulary w skarpecie.

Sławek

Data: 2015-01-03 19:36:19
Autor: pueblo
Amerykańska karta prepaid?
Witaj Slavekk, 01 sty 2015 w news:54a58d60$0$2160$65785112
@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

Ale czemu zakladasz, ze jesli jest potrzebna karta do sklepu operujacego z USA to ona musi byc wydana w USA?

Najprostsza droga jest karta Alior Kantor USD.

Z tego co widzę dostaje plastik pocztą - ok. Ale po czym mam poznać, że przy próbie płatności np. na spotify.com\us nie wyskoczy mi info, że ta karta została wydana w Polsce i nie można jej użyć. Jeśli masz taką karte możesz podać jej pierwszych 6 cyfr? Czyli BIN, o którym kolega wyżej wspomniał. A w ogóle - używałeś jej w zakupach internetowych w amerykańskich sklepach?

Data: 2015-01-03 20:48:44
Autor: WAM
Amerykańska karta prepaid?
On 03 Jan 2015 19:36:19 GMT, pueblo <nomail@nomail.pl> wrote:

A w ogóle - używałeś jej w zakupach internetowych w amerykańskich sklepach?
Numerków mojej karty AliorKantor USD użyto wbrew mojej woli do
płatności telefonicznej w Pizzy Hut i sprzedawca nie robił problemów.
Zgodnie z moją wolą płaciłem natomiast przez internet za rezerwacje
hoteli i też nie było problemów z obciążeniem tej karty. W niektórych
przypadkach jej nawet nie oglądali w hotelu. W sklepach płaciłem już
tylko fizycznych.

WAM
--
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

Data: 2015-01-03 22:23:03
Autor: 666
Amerykańska karta prepaid?
Nigdy z góry nie będziesz wiedział, co Cię może zaskoczyć.
Karta spoza USA to raz, 'billing address' którego nie chce przełknąć strona www sklepu to dwa, wysyłka na adres inny niż Twój w banku to trzy i pewnie jeszcze sporo innych przypadków.
A co do kart prepaid to na pewno istnieją, przykładowo sklepy zwracaja rabaty wysyłając kupującemu jakąś upominkową kartę Visa/MC naładowaną rabatem.

-- -- -
Ale po czym mam poznać, że przy próbie płatności [...]

Data: 2015-01-03 22:46:49
Autor: Wojciech Bancer
Amerykańska karta prepaid?
On 2015-01-03, pueblo <nomail@nomail.pl> wrote:
[...]

spotify wykryje i Cię przekieruje do PL.
Od danego sklepu zależy jak się zachowa przy płatności zza granicy,
nie ma reguł.

Na steam, wchodząc z IP z PL będziesz miał sklep europejski.
Na amazon.com spokojnie można zamawiać rzeczy dot. np. Kindle albo
te które nie mają obostrzeń dot. wysyłki zagranicznej.

Jeśli masz taką karte możesz podać jej pierwszych 6 cyfr?

557506

A w ogóle - używałeś jej w zakupach internetowych w amerykańskich sklepach?

Ja używam kart kantorowych do płatności internetowych bez problemu
(EUR oraz USD).

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-01-06 09:41:37
Autor: pueblo
Amerykańska karta prepaid?
Witaj Wojciech Bancer, 03 sty 2015 w news:slrnmagoq9.1m0h.proteuspl-
test.org napisałeś/aś:

spotify wykryje i Cie przekieruje do PL.

Jeśli założysz konto przez jakieś amerykańskie proxy, to nawet logując się potem z polskiego IP domyślną płatnością jest płatność w USD, tyle że próba płatności polską kartą okazuje się niemożliwa - hamerykańską by poszło.

Jesli masz taka karte mozesz podac jej pierwszych 6 cyfr?

557506

Dzięki. Baza BIN mówi, że to polska karta Alior

Data: 2015-01-07 23:39:45
Autor: Marcin
Amerykańska karta prepaid?
Witam

W dniu 2015-01-03 20:36, pueblo pisze:

Z tego co widzę dostaje plastik pocztą - ok. Ale po czym mam poznać, że
przy próbie płatności np. na spotify.com\us nie wyskoczy mi info, że ta
karta została wydana w Polsce i nie można jej użyć.

Jezeli sklep weryfikuje gdzie zostala wydana karta to nie masz mozliwosci oszukania go:) Albo placisz amerykanska karta albo polska i sklep to rozpozna na 100% jezeli tylko chce to zrobic. Z ciekawistek to przy tradycyjnej platnosci w sklepie w Stanach (oczywiscie z paska bo o chipie tam chyba jeszcze nie slyszeli) karta Alior USD terminal zapytal czy nie obciazyc karty w Polish New Zloty :)

A w ogóle - używałeś jej w zakupach internetowych w amerykańskich
sklepach?

Karta Alior w USD przeszla bez problemu na Amazonie z amerykanskim adresem wysylki, ceny oczywiscie takie jak w USA a nie jak w Polsce. Konto amazonowe zalozone w Polsce, na ktore byla tez juz wysylka do Polski.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2015-01-08 06:41:50
Autor: kjboss
Amerykańska karta prepaid?
On Wednesday, January 7, 2015 5:39:48 PM UTC-5, Marcin wrote:
> [...]

Karta Alior w USD przeszla bez problemu na Amazonie z amerykanskim adresem wysylki, ceny oczywiscie takie jak w USA a nie jak w Polsce. Konto amazonowe zalozone w Polsce, na ktore byla tez juz wysylka do Polski.

Miejsce wydania karty po pierwszysch 6 cyfrach można określić i mogą zablokować międzynarodowe karty, bo za te jest większa prowizja dla sklepów ( podobnie do blokowania usług po adresie IP z innego kraju)..

Słyszeli o kartach CHIPowych i pełno już jest wydanych i wiekszosc jest chip&signature, a backup jest chip&pin. Ostatnio byl czas na przejscie na chipy koniec 2014, ale przesuneli na pazdziernik 2015 ze wzgledu na apple pay i modyfikacje zwiazane z PCI DSS.

Data: 2015-01-08 07:22:21
Autor: WAM
Amerykańska karta prepaid?
On Wed, 07 Jan 2015 23:39:45 +0100, Marcin <nomail@nospam.com> wrote:

przy tradycyjnej platnosci w sklepie w Stanach (oczywiscie z paska bo o chipie tam chyba jeszcze nie slyszeli) karta Alior USD terminal zapytal czy nie obciazyc karty w Polish New Zloty :)
Często płacąc tą kartą w sklepach (stacjonarnych) w USA miałem
pytanie: Debit / Credit. Po wybraniu debit terminal pyta o pin,
którego nie akceptuje i transakcję odrzuca. Po wybraniu Credit pyta o
podpis (podpisujesz na ekranie) albo o nic nie pyta. Czasem sprzedawca
zapyta o Twoje ID jednocześnie przepraszając że pyta.

WAM

Data: 2015-01-08 06:45:41
Autor: kjboss
Amerykańska karta prepaid?
On Thursday, January 8, 2015 1:22:24 AM UTC-5, WAM wrote:
> [...]

podpis (podpisujesz na ekranie) albo o nic nie pyta. Czasem sprzedawca
zapyta o Twoje ID jednocześnie przepraszając że pyta.

Credit/Debit ma tylko zastosowanie z kartami debetowymi amerykanskimi. Debit jest za pomoca nr PIN i nie idzie autoryzacja po sieci Visa/Master, a CREDIT juz z podpisem i idzie autoryzacja po sieci Visa/Master. Wiele bankow pobiera oplate za transakcje DEBIT do swoich kart debetowych, a takze wtedy nie ma bezpieczenstwa transakcji zwiazanego z przepisami Visa/Master.

W USA karty debetowe nie maja ochrony jak karty kredytowe i reklamacja nie musi byc uznana za transakcje nie wykonane przez posiadacza karty lub podczas fraudu. Nie slyszalem nawet aby jakikolwiek bank zapewnial nawet platna ochrone. Prawo tylko dotyczy kart kredytowych oraz obciazeniowych.

Data: 2019-06-28 14:07:59
Autor: ela1102
Amerykańska karta prepaid?
Czy karta amazonka potrzebna jest do wykonania przelewu internetowego z zagranicy

Data: 2015-01-03 19:39:38
Autor: pueblo
Amerykańska karta prepaid?
Witaj Krzysztof, 01 sty 2015 w
news:54a58307$0$27761$6c495a8anews.tweak-news.eu napisałeś/aś:

Jak ktos zna rozwiazanie aby zakupic karte i dostac do Polski lub
dostac virtualna jak https://www.entropay.com/ to prosze o info na
grupie (niestety entropay ma spore prowizje i nie ma BIN z USA)

Szukałem, szukałem i nic nie znalazłem. Tutaj masz spore zestawienie:
http://usa.visa.com/personal/personal-cards/prepaid-cards/buy-online.jsp
może coś mi umknęło...w sumie nie sprawdzałem, czy w którymś z przypadków jest możliwość wysyłki karty do Polski, bo interesowała mnie tylko wirtualna karta.
A co do entropay - czyli nie da się nią płacić w Stanach?

Data: 2015-01-06 15:36:40
Autor: kjboss
Amerykańska karta prepaid?
W USA można kupić kartę prepaid w wielu miejscach. Doładowywane prepaidy trzeba spersonalizować i podać dane osobowe (weryfikują). Można też kartę anonimową, ale taką nie można doładować i max wartość wg przepisów $250. Zwykle karty PREPAID można użyć tylko na terytorium USA (online lub fizycznie prześlizgnąć). Wtedy imię, nazwisko oraz adres i nr telefonu można podać obojętnie jaki i transakcja przejdzie bez problemu.

Data: 2015-01-06 15:45:21
Autor: kjboss
Amerykańska karta prepaid?
Jeśli ktoś chce kupić kartę prepaid z USA, to mogą załatwić za małą prowizją ( z wysyłką lub skan karty jeśli ktoś potrzebuje do płatności online tylko).

Amerykańska karta prepaid?