Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Amerykański Dell dostanie całą, obiecaną przez r ząd, pomoc publiczną. Mimo że opuszcza Polskę, a swą ł ódzką fabrykę sprzedał już Tajwańczykom, zagarnie pona d 200 mln zł.

Data: 2010-05-05 02:09:09
Autor: J-23
Amerykański Dell dostanie całą, obiecaną przez r ząd, pomoc publiczną. Mimo że opuszcza Polskę, a swą ł ódzką fabrykę sprzedał już Tajwańczykom, zagarnie pona d 200 mln zł.
Czy zawsze musimy dawac ciala? Co robi Urzad Antykorupcyjny? Przeciez
to smierdzi na kilomertry, bekszyszem!
http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35136,7842841,Sprytny_Dell_zagarnie_200_mln_chociaz___opuszcza_Polske.html

J-23 itede...

Data: 2010-05-05 13:32:09
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-05 11:09, J-23 pisze:
[...]

My dajemy?  Zapytaj raczej ile wziął od jankesĂłw ten złodziej  co podpisywał  umowę?   A Urząd Antykorupcyjny? - nie bądĹş śmieszny - on jest zajęty zbieraniem materiałów obciążających  Mariusza Kamińskiego..-  poprzedniego szefa tej instytucji.

Data: 2010-05-05 13:41:00
Autor: PaPi
> [...]
> A Urząd Antykorupcyjny? - nie bądź śmieszny - on jest
zajęty zbieraniem materiałów obciążających Mariusza Kamińskiego..-

Chodzilo Ci o CBA ?
Jesli tak, to co ono robilo przez dwa lata ? Przeciez sprawa sprzedazy fabryki della w Lodzi nie narodzila sie wczoraj a prawie rok temu.

Data: 2010-05-05 16:40:47
Autor: cirrus
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4be1594d$1news.home.net.pl...
[...]

Jadrys udaje naiwnego, że ten urząd poza nazwą miał cokolwiek wspólnego ze ściganiem korupcji.

--
stevep

Data: 2010-05-05 22:42:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-05 16:40, cirrus pisze:
[...]

Nie tylko miał, ale był nawet bardzo skuteczny... kiedyś.

Data: 2010-05-06 09:38:49
Autor: PaPi
[...]

Yhy. Mozesz nawet za dowod jego skutecznosci przedstawic naklady oraz wyniki wykrytych przez ten urzad spraw.
Bedzie tego 10% nakladow ? Czy raczej blizej 5 ?

Data: 2010-05-06 13:30:04
Autor: jadrys

Data: 2010-05-06 13:33:09
Autor: cirrus

Data: 2010-05-07 08:31:39
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-06 13:33, cirrus pisze:

Jadrys udaje naiwnego, że ten urząd poza nazwą miał cokolwiek
wspólnego ze ściganiem korupcji.

Nie tylko miał, ale był nawet bardzo skuteczny... kiedyś.

Strasznie był skuteczny, zwłaszcza w akcji przeciw Lepperowi.

Był skuteczny i sumiennie wykonywał swoją pracę.  Dla uczciwych Polaków to wielka strata że M. Kamiński już nie pracuje w CBA.

Data: 2010-05-07 15:00:03
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hs0c4n$tl2$1news.onet.pl...
[...]

Wypłoszył Lepperowego złodzieja to miał być rezultat, a może wykończenie Blidy to największy sukces?

--
stevep

Data: 2010-05-08 08:42:30
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-07 15:00, cirrus pisze:
[...]

Akcję przeciw "aferze węglowej" a więc próbie zatrzymania p. Blidy przeprowadzało nie CBA, a ABW.

Data: 2010-05-05 22:41:41
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-05 13:41, PaPi pisze:
> [...]

Jesli tak, to co ono robilo przez dwa lata ? Przeciez sprawa sprzedazy fabryki della w Lodzi nie narodzila sie wczoraj a prawie rok temu.

CBA nie może skontrolować wszystkich umów, kontraktów itp. Natomiast teraz już jest sprawa jasna z tą fabryką, i dlaczego CBA mnie wyprowadza winnych w kajdankach, a bawi się w podchody z M. Kamińskim?

Data: 2010-05-05 13:45:07
Autor: PaPi
[...]

A wiesz, ktory rzad podpisywal umowe z Dellem ? :-)
Takiego jednego pana co to bylo ich dwoch.

Data: 2010-05-05 05:01:38
Autor: J-23
On 5 Maj, 13:45, PaPi <1...@2.3> wrote:
> Czy zawsze musimy dawac ciala? Co robi Urzad Antykorupcyjny? Przeciez
> to smierdzi na kilomertry, bekszyszem!

A wiesz, ktory rzad podpisywal umowe z Dellem ? :-)
Takiego jednego pana co to bylo ich dwoch.

i wszystko jasne, wiadomo kto wzial pajde