Amerykański TK wzięty przez partie republikańską! ;-)

Data: 2016-11-09 21:59:09
Autor: A. Filip
Amerykański TK wzięty przez partie republikańską! ;-)
Zagrywka partii republikańskiej która nie dała prezydentowi Obamie (D)
uzupełnić wakatu w Sądzie Najwyższym przyniosła owoce. Uzupełnienie
dającego przewagę republikanom wakatu przypadnie prezydentowi Trumpowi (R).

P.S. Zanim się ktoś zacznie durnie rzucać: wakat jest po "republikaninie".

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Amerykański TK wzięty przez partie republikańską! ;-)