Amerykański antysemicki film "Pasja" (2004) w tym roku wyświetli Polsat

Data: 2017-04-04 07:37:11
Autor: A. Filip
Amerykański antysemicki film "Pasja" (2004) w tym roku wyświetli Polsat
http://teletydzien.interia.pl/hity/filmy/pasja,aid,81519936
22:10 Cz, 13 kwi Polsat
USA 2004 ; 127 min
Tytuł oryginalny: The Passion of the Christ
Dramat historyczny: Mel Gibson podjął próbę rekonstrukcji ostatnich 12
godzin z życia Chrystusa. [...]

Antysemicki film na antysemickie święta?