Amerykanski ciemnogrod (kawecki czytaj)

Data: 2009-03-16 09:56:09
Autor: konserwator
Amerykanski ciemnogrod (kawecki czytaj)
W amerykanskich sadach przysiege sklada sie na BIBLIE!
Nawet komunista Obama przysiege skladal na biblie!
A ty Kawecki nie grzmisz? Ciemnogrodu nie zwalczasz?

Och ty bidoku umyslowy....

rym
(generał) Waldemar Pawlak naszym przyjacielem jest.....

Data: 2009-03-16 10:11:23
Autor: jadrys
konserwator pisze:
[...]

Nie wierzący nie musi składać przysięgi na biblię w sądach! A i Obama zdaje się nie jest nie wierzący..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-03-16 10:33:05
Autor: konserwator

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gpl546$fqq$1news.onet.pl...
konserwator pisze:
[...]

czyli jest tak jak u nas z dodawaniem "tak mi dokpomoz Bog" - komuchy i misiaki z innych partii nie musza....
Patrz pan jakie ciemnogrodzianie w tej Ameryce...

rym

Data: 2009-03-16 05:44:30
Autor: farciarz
On Mar 16, 4:33 am, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomościnews:gpl546$fqq$1news.onet.pl...

> [...]

misiaki z innych partii nie musza....
Patrz pan jakie ciemnogrodzianie w tej Ameryce...

panie Konserwa costam cos tam
Bardziej obludnego i zaklamanego i falszywego spoleczenstwa niz
Amerykanie, chyba nie ma w swiecie. Ciagle mowienie jak sie masz i
odpowiadanie dobrze, bez wzgledu na to co sie dzieje odpowiada sie
dobrze. Umrze ci matka,ojciec, brat,ktos cie na pogrzebie zapyta,
zanim ci zacznie skladac kondolencje, jak sie masz, w dobrym
amerykanskim tonie nalezy odpowiedziec GOOD, nie wypada powiedziec co
sie mysli i sie czuje, zawsze trzeba powiedziec ...dobrze. czy to nie
obludnem a moze efekt naduzywania prozacu?

Data: 2009-03-16 12:51:47
Autor: Piotr
Dnia Mon, 16 Mar 2009 10:11:23 +0100, jadrys napisał(a):

Nie wierzący nie musi składać przysięgi na biblię w sądach! A i Obama zdaje się nie jest nie wierzący..

Tak, tylko on nie do konca wie w co wierzy, taki niezorientowany.
Jeżeli usunąc koryto, to się pogubi.
pz
Piotr

Amerykanski ciemnogrod (kawecki czytaj)