Amerykanski profesor psychiatri twierdzi ze niema genu gejowskiego!

Data: 2010-02-17 00:58:12
Autor: muto2100
Amerykanski profesor psychiatri twierdzi ze niema genu gejowskiego!
Data: 2010-02-17 01:08:19
Autor: Antenka
Amerykanski profesor psychiatri twierdzi ze niema genu gejowskiego!
On 17 Lut, 09:58, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
http://socrates58.blogspot.com/2010/02/no-gay-gene-says-leading-psych...

No ba, to juz wiadomo od dawna.

Antenka

Data: 2010-02-17 18:50:06
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-17 10:08, Antenka pisze:
On 17 Lut, 09:58, muto2100<maniek...@gazeta.pl>  wrote:

http://socrates58.blogspot.com/2010/02/no-gay-gene-says-leading-psych...

No ba, to juz wiadomo od dawna.

Antenka

Przykro mi Antenko, ale jest taki gen :-( . Nie jest on jednak dziedziczny.

Data: 2010-02-17 11:40:35
Autor: Antenka
On 17 Lut, 18:50, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> No ba, to juz wiadomo od dawna.

> Antenka

Przykro mi Antenko, ale jest taki gen :-( . Nie jest on jednak dziedziczny.

Nie ma takiego genu. Mnie uczona, że nie ma, a głos w tej sprawie
zabierali wybitni znawcy tematu. Jeśli nie ma takiego genu
odpowiedzialnego za pedrylizm , to oznacza to tylko jedno, że tego
się  po prostu nie dziedziczy - to się nabywa. Nie zmienie w tej
kwestii zdania. ;-) No chyba, że ktoś takowy gen odkryje.

Antenka

Data: 2010-02-17 21:18:07
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-17 20:40, Antenka pisze:
[...]

Homoseksualizm jest dewiacja seksualną, podobnie jak inne zboczenia na tym tle jest cechą wrodzoną. Czy słyszałaś Antenko kiedyś o nabytym np. nekrofilizmie ?

Data: 2010-02-17 21:23:14
Autor: Adam

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlha8e$dh$2news.onet.pl...
[...]

Także więc są  geny odpowiedzialne za pedofilię, zoofilię i nekrofilię.
AC

Data: 2010-02-17 21:42:39
Autor: Jadrys

[...]

Pedofilia nie jest żadnym zboczeniem..  To wymysł ostatnich czasów że nagle zobaczono w tym coś złego. Wcześniej przez tysiące lat nie zaliczano do dewiacji kontaktów z niepełnoletnimi..

Data: 2010-02-17 18:57:34
Autor: the_foe
[...]

pewnie, mamy LK - hetero i JK - homo. Skoro maja takie same geny to wychodzi na to ze nie moga one determinowac orientacji. Chyba ze jeden z nich nie zrobil jeszcze comming outu ;)

--
the_foe

Amerykanski profesor psychiatri twierdzi ze niema genu gejowskiego!