Amerykański sanepid potwierdza niską śmier telność COVID-19

Data: 2020-06-05 11:17:03
Autor: z
Amerykański sanepid potwierdza niską śmier telność COVID-19
"Według najbardziej prawdopodobnego scenariusza, liczba przypadków śmiertelnych wśród zakażonych koronawirusem wynosi 0,26%. Takie dane można znaleźć na amerykańskim odpowiedniku polskiego Sanepidu (CDC).
,,Po raz pierwszy CDC podjęło próbę rzeczywistego oszacowania ogólnego wskaźnika zgonów dla COVID-19, a według najbardziej prawdopodobnego scenariusza liczba ta wynosi 0,26%. Urzędnicy szacują 0,4% śmiertelności wśród osób z objawami i przewidują 35% bezobjawowych przypadków wśród zarażonych, co obniża ogólny wskaźnik śmiertelności z powodu infekcji (IFR) do zaledwie 0,26%"

Czy amerykańska państwowa instytucja opozycyjna do Trampa KŁAMIE?

Data: 2020-06-05 02:25:15
Autor: japanizer
On Friday, June 5, 2020 at 6:17:04 PM UTC+9, z wrote:
[...]

Z-adku, napij się wody strukturyzowanej, bo coś bredzić zaczynasz, jak zwykle zresztą.

Śmiertelność dla grypy w Polsce to 0,0027%. Policz, ile to razy mniej niż 0,26%.

Policz, ilu to ludzi, gdy na COVID-19 zachoruje 100 mln Amerykanów.

Data: 2020-06-05 11:57:50
Autor: z
RUNT TO BEZCZELNY KŁAMCA
Sma nie wiem już Runcie czy jesteś taki tępy że nie potrafisz policzyć procentów czy robisz to SPECJALNIE. W każdym razie KŁAMIESZ.

https://pulsmedycyny.pl/sezon-grypowy-2019-2020-liczba-zachorowan-i-zgonow-na-grype-982828

Data: 2020-06-05 03:12:52
Autor: japanizer
RUNT TO BEZCZELNY KŁAMCA
On Friday, June 5, 2020 at 6:57:50 PM UTC+9, z wrote:
[...]

Mówiłem ci już, z-adku, napij się swojej wody strukturyzowanej, bo nie tylko cyferki ci się mylą, ale również nazwy osób.

Tu nawet policzyli za ciebie, jak dla ciebie to zbyt trudne, by dodać do siebie 10, 23 i 20:

https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedziec,prawie-dwa-miliony-przypadkow-grypy-w-polsce-od-poczatku-roku-- covid-19-zaatakowal-pozniej,artykul,25862309.html

 Grypa
Liczba zgonów (1.01-31.03.2020) 53
Wskaźnik śmiertelności  0,0027

Data: 2020-06-05 12:29:05
Autor: z
RUNT TO BEZCZELNY KŁAMCA
Runt! Czy ty umiesz czytać?

"liczba przypadków śmiertelnych wśród zakażonych koronawirusem wynosi 0,26%"

To są oficjalne amerykańskie dane.

Data: 2020-06-05 12:28:25
Autor: A. Filip
BEZCZELNY KŁAMCA [Covid-19]
z <z@z.pl> pisze:
[...]

A napiszesz nachalnie wprost czego bardzo konkretnie się czepiasz?

AFAIR śmiertelność grypy jest "nieco inna" np. statystykach producentów
corocznych/jednorocznych szczepionek na grypę i krajach bez płatnego
chorobowego (IMHO ludzie twardo chodzący do roboty "mogą" bardziej
zarażać innych i zwiększać swoje szansę na zabójcze komplikacje).
A o tym jak bardzo w danym kraju *chce* się powiązać zgon z wcześniejszą
grypą też wspomnę.

"Interesujące" było zderzenie gdy porównywało się zabójczość ukraińskiej
świńskiej grypy z zabójczością zwykłej grypy w wersji pod nagonkę na
_coroczne_ szczepienia.  Wyszło "nic straszniejszego".

A to co napisał hamerykański SANEPID można potraktować jako kolejne
oszacowanie które jest dwa razy niższe od poprzednich. Ja obstawiam że
prawda leży pośrodku [bez nagrobka ;-) ].
Zgon 1 na 400 i tak może dać pół miliona hamerykanów do piachu
[ Nie wszyscy się zakażą ale są nosiciele bezobjawowi wiec zakażonych
raczej+ będzie procentowo bardzo DUŻO ]

Wariant że "za rok" Covid-19 nie będzie to dla mnie wariant dość
optymistyczny.  Dla mnie na dziś bazowym "ostrożnie czarnym"
scenariuszem pod długofalowe planowanie powinno być że Covid-19 będzie
szalał 3-5 lat z okresowymi sporymi dość lokalnymi epidemiami.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-06-05 12:32:10
Autor: z
BEZCZELNY KŁAMCA [Covid-19]
Chodzi o to że teraz w czerwcu wiemy więcej.

Wiemy że śmiertelność tej choroby jest na poziomie grypy.

Jedne grypy są trochę bardziej śmiertelne a inne mniej śmiertelne.

Czysta żywa wiedza a nie medialne spekulacje. ;-)

Data: 2020-06-05 03:44:46
Autor: japanizer
BEZCZELNY KŁAMCA [Covid-19]
On Friday, June 5, 2020 at 7:32:26 PM UTC+9, z wrote:
Chodzi o to że teraz w czerwcu wiemy więcej.

Wiemy że śmiertelność tej choroby jest na poziomie grypy.

Z-adku, naucz się czytać ze zrozumieniem. Jesteś funkcjonalnym analfabetą, wiesz o tym?

Śmiertelność na COVID-19 jest WIELOKROTNIE większa.

Z amerykańskich danych rządowych:

https://www.cdc.gov/flu/about/burden/2018-2019.html

We estimate, overall, there were 490,600 hospitalizations and 34,200 deaths during the 2018-2019 season. Jako że nie znasz angielskiego, to wlep powyższe zdanie do google translate.

Na chwilę obecną, w USA, po niecałych trzech miesiącach zarazy, umarło ponad 110 tysięcy osób (słownie, bo nie radzisz sobie z liczbami: sto dziesięć tysięcy). A jak masz jakiegoś sąsiada, który nie należy do pistargowicy, to może uda ci się z powyższego wyliczyć śmiertelność na grypę w USA. Powodzenia, z-adzie!

Data: 2020-06-05 12:33:39
Autor: z
BEZCZELNY KŁAMCA [Covid-19]
Tak wiem... Amerykanie też kłamią tylko trochę mniej niż Chińczycy ;-)

Data: 2020-06-05 13:10:13
Autor: A. Filip
BEZCZELNY KŁAMCA [Covid-19]
z <z@z.pl> pisze:
Chodzi o to że teraz w czerwcu wiemy więcej.

Wiemy że śmiertelność tej choroby jest na poziomie grypy.

Jedne grypy są trochę bardziej śmiertelne a inne mniej śmiertelne.

Czysta żywa wiedza a nie medialne spekulacje. ;-)

*W USA* procent zgonów z powodu Covid-19 raczej+ wyjdzie (dziesiętnie)
o jeden rząd wielkości większy od corocznych zgonów na grypę.
*Już w USA* jest 110_000 zgonów na Covid-19 [A] czyli 3 razy więcej niż
36_000 corocznych zgonów grypowych [B] a epidemia w USA nie wygasa.

W wersji "dla jełopozycji na wybory" Polska nie uniknie epidemii
Covid-19 a "tylko" zapchania oddziałów intensywnej terapii szpitali.
Takie zmniejszanie/zracjonalizowanie wielkości sukcesu Szumowskiego.

[A] https://www.worldometers.info/coronavirus/country/us/

[B] https://en.wikipedia.org/wiki/Influenza#Mortality
Although the number of cases of influenza can vary widely between
years, approximately 36,000 deaths and more than 200,000
hospitalizations are directly associated with influenza a year in the
United States.[189][190] One method of calculating influenza mortality
produced an estimate of 41,400 average deaths per year in the United
States between 1979 and 2001.[191] Different methods in 2010 by the
Centers for Disease Control and Prevention (CDC) reported a range from
a low of about 3,300 deaths to a high of 49,000 per year.[192]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-06-05 13:50:04
Autor: z
BEZCZELNY KŁAMCA [Covid-19]
W dniu 2020-06-05 o 13:10, A. Filip pisze:
[...]

Rozumiesz co to znaczy "wśród zakażonych"?

Data: 2020-06-05 05:11:03
Autor: japanizer
BEZCZELNY KŁAMCA [Covid-19]
On Friday, June 5, 2020 at 8:50:04 PM UTC+9, z wrote:
> [...]

Rozumiesz co to znaczy "wśród zakażonych"?

Andrzejek najwyraźniej rozumie.

Z-ad nadal nie rozumie. Ale z funkcjonalnego analfabetyzmu można wyjść, z-adku. Staraj się więcej czytać, w skupieniu, ciszy, jak trzeba - to kilka razy; najlepiej z papieru, a nie z ekranu komputera - ten może zbytnio rozpraszać. Powodzenia!

Data: 2020-06-05 14:45:48
Autor: A. Filip
BEZCZELNY KŁAMCA [Covid-19]
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Rozumiesz że w sumie liczy się ilu hamerykanów "zejdzie" na skutek
Covid-19 w porównaniu do jedno rocznego wyniku grypy?  Cała reszta
"procentów" to _dla przeciętnego człowieka_ zaciemnianie sprawy.
*Już* na Covid-19 zeszło trzy razy więcej hamerykanów niż grypa (i jej
komplikacje) zabijają w przeciętnym corocznym sezonie grypowym.
Dla przeciętnego człowieka czy to efekt łatwiejszego zakażania,
zakażania przez nosicieli bezobjawowych czy większej śmiertelności
zakażonych to już "detal" przy kluczowym bilansie zgonów.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-06-05 16:34:26
Autor: z
BEZCZELNY KŁAMCA [Covid-19]
Dalej nie rozumiesz. Zasięg zakażenia (nie rozpoznania) jest ogromny a jego faktyczna śmiertelność jest znacznie mniejsza niż do tej pory uważano.

Czy ta instytucja KŁAMIE?

Data: 2020-06-05 07:51:32
Autor: japanizer
BEZCZELNY KŁAMCA [Covid-19]
On Friday, June 5, 2020 at 11:34:27 PM UTC+9, z wrote:
Dalej nie rozumiesz. Zasięg zakażenia (nie rozpoznania) jest ogromny a jego faktyczna śmiertelność jest znacznie mniejsza niż do tej pory uważano.

Czy ta instytucja KŁAMIE?

Z-adku, już się nie kompromituj, OK?

Data: 2020-06-05 17:01:11
Autor: A. Filip
BEZCZELNY KŁAMCA [Covid-19]
z <z@z.pl> pisze:
Dalej nie rozumiesz. Zasięg zakażenia (nie rozpoznania) jest ogromny a
jego faktyczna śmiertelność jest znacznie mniejsza niż do tej pory
uważano.

Czy ta instytucja KŁAMIE?

Pierwsze zachodnie oszacowania (miesiące temu) były na poziomie 0.7%
zejść/WSZYSTKICH_zachorowań przy "zachodnim" poziomie opieki
medycznej. To oszacowanie z USA jest na poziomie 0.25% (trzy razy niższe).
Wyższe poziomy z kilku krajów zachodnich (na poziomie kilku procent) są
tak naprawdę procentem zgonów do _potwierdzonych testem_ zakażeń przy
testach robionych tylko przy cięższym przebiegu zakażenia/zachorowania.
Przy czym dalej "coś niezbyt pasuje" bez dokładniejszych wyjaśnień bo
zakażeń "bezobjawowych" (albo mało objawowych) miało być 80
czyli zgonów powinno być 1.25% objawowych przypadków a nie 5%-7% jak
AFAIR było we Włoszech.

Statystyki medyczne to coś na czym politycy powinni się uczyć:
np. według różnych szacunków liczba zgonów (po)grypowych w USA
ma być 3_500 albo 50_000 rocznie.  Takie "drobne" rozbieżności ;-)

Tak czy siak: To nie jest "kluczowy przełom" jak ktoś nie liczy z
bezdusznością kapitalistycznego krwiopijcy.  1/400 to i tak za dużo
zgonów żeby (politycznie) "olać". Jak "ciężki kryzys gospodarczy"
potrwa kilka miesięcy to podejście zapewne+ "trochę" się zmieni.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-06-05 16:52:28
Autor: z
BEZCZELNY KŁAMCA [Covid-19]
Odsetek chorych łagodnych przy Covidzie to _aż 80%_ dlatego statystyki ich  wszystkich nie wychwytują
Natomiast grypa _tylko w 33%_ ma przebieg łagodny i bezobjawowy.

Dlatego zluzuj majty zanim coś skomentujesz i zaczniesz się podniecać swoją "wiedzą" i nie będziesz się dziwić że procenty śmiertelności zaczynają być zbliżone przy tych dwóch chorobach choć wirusy mają inny okres wylęgania i grupę docelowo śmiertelną.

Data: 2020-06-05 07:56:08
Autor: japanizer
BEZCZELNY KŁAMCA [Covid-19]
On Friday, June 5, 2020 at 11:52:29 PM UTC+9, z wrote:
[...]

Przecież dla ciebie, z-adku, funkcjonalny analfabeto, 0,26% to tyle samo co 0,0027%. I jeszcze się potem upierasz, że masz rację. Ot, typowy wyborca pistargowicy.

Data: 2020-06-05 17:12:05
Autor: z
BEZCZELNY KŁAMCA [Covid-19]
W dniu 2020-06-05 o 16:56, japanizer@japanizer.org pisze:
0,26% to tyle samo co 0,0027%.

https://pulsmedycyny.pl/sezon-grypowy-2019-2020-liczba-zachorowan-i-zgonow-na-grype-982828

Data: 2020-06-05 15:38:24
Autor: boukun
RUNT TO BEZCZELNY KŁAMCA
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Sezon grypy 2019/2020
SUMA     3 819 441?     65

Śmiertelność przy grypie 0,0017%

Koronawirus 2020

Suma zakażeń do dzisiaj rana 25 177, zmarło 1 127 osób.

Śmiertelność przy koronawirusie 4,4763%.

Mam nadzieję, że bagatelizujący problem koronawirusa dostrzegają teraz skalę zagrożenia.

boukun

Data: 2020-06-05 17:05:54
Autor: z
RUNT TO BEZCZELNY KŁAMCA
W dniu 2020-06-05 o 15:38, boukun pisze:
Śmiertelność przy grypie 0,0017%

Gdzie Ty to wyczytałeś?

https://pulsmedycyny.pl/sezon-grypowy-2019-2020-liczba-zachorowan-i-zgonow-na-grype-982828

65 / 3 819 441? = 1,7%

Data: 2020-06-05 08:15:24
Autor: Bruno Brunowski
RUNT TO BEZCZELNY KŁAMCA
W dniu piątek, 5 czerwca 2020 17:06:10 UTC+2 użytkownik z napisał:

65 / 3 819 441? = 1,7%

(p.-)

Do książek nieuku!
https://www.matemaks.pl/jakim-procentem-jednej-liczby-jest-druga-liczba.html

--
Bruno

Data: 2020-06-05 08:42:31
Autor: japanizer
RUNT TO BEZCZELNY KŁAMCA
On Saturday, June 6, 2020 at 12:06:10 AM UTC+9, z wrote:
W dniu 2020-06-05 o 15:38, boukun pisze:
> [...]

Aha... Panie z-adek, jak już pisałem - pański funkcjonalny analfabetyzm da się w pewnym stopniu zwalczyć.

W powyższym przypadku, jeśli chodzi o procenty, oto krótka lekcja - dla uproszczenia, bo liczby to mądre rzeczy! Zaokrąglimy 3 819 441 do 4 000 000 (cztery miliony! jakby ukochany prezydent Duda tyle obiecał dla każdego Polaka! ale takiego prawdziwego Polaka! Brońboże nie z opozycji!):

4 000 000 / 4 000 000 = 1

I teraz jak pomnożymy wynik razy 100, to wyjdzie nam, ile to procent:

1 * 100 = 100%

Czyli po kolei:

4 000 000 / 4 000 000 = 1 (100%)

  400 000 / 4 000 000 = 0.1 (10%)

   40 000 / 4 000 000 = 0.01 (1%)

    4 000 / 4 000 000 = 0.001 (0.1%)

      400 / 4 000 000 = 0.0001 (0.01%)

       40 / 4 000 000 = 0.00001 (0.001%)

I ten ostatni wynik najbardziej odpowiada pańskim wcześniejszym obliczeniom:

65 / 3 819 441? = 1,7% - ŹLE!

65 / 3 819 441? = 0.00001701819716550144 (w przybliżeniu 0.0017%)

Ufam, że powyższe objaśnienia pomogą panu zrozumieć, czym jest procent. Ten nowy koncept być może początkowo będzie dla pana trochę niezrozumiały, ale ufam, że z czasem grupowicze nie będą się z pana podśmiewać! Głowa do góry!

Data: 2020-06-05 17:26:50
Autor: A. Filip
RUNT TO BEZCZELNY KŁAMCA [Matematyk "z"]
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Naprawdę?

65/3_819_441 = 1.7e-05 = 0.0017%

3_819_441 * 1.7% = 64_930

A jak chcesz jeszcze inaczej
Na grypę w Polsce miał umrzeć jeden na 60_000 zakażonych.
Według USAńskiego  sanepidu na COVID-19 umiera 1 na 400 zakażonych.
Dla ciebie to "drobna" różnica?
A różnica liczby zgonów wynika z tego że tak "zażarcie" jak z COVID-19
to walczono z grypą hiszpanką sto lat temu.

Cynicznie: Covid-19 to nie Ebola. Balansowanie między zduszeniem
epidemii i zduszeniem tym gospodarki wielu krajom się nie uda.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2020-06-07 09:02:37
Autor: Runt
z-adek to wzór
W dniu 2020-06-06 o 11:00, Budzik pisze:
Użytkownik z z@z.pl ...

Śmiertelność przy grypie 0,0017%

Gdzie Ty to wyczytałeś?

https://pulsmedycyny.pl/sezon-grypowy-2019-2020-liczba-zachorowan-i
-zgonow-na-grype-982828

65 / 3 819 441? = 1,7%

jebłem...
Ty sie nawet na procentach nie znasz? ;-DDDDDD

z-adek ma coś z łbem ;-)))

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-06-05 17:09:34
Autor: z
RUNT TO BEZCZELNY KŁAMCA
W dniu 2020-06-05 o 15:38, boukun pisze:
Suma zakażeń do dzisiaj rana 25 177, zmarło 1 127 osób.

I dlaczego podajesz sumę zakażeń _wykrytych_ do tego rachunku? To nie jest pewna liczba

kiedy przy grypie lekich i bezobjawowych jest _33%_ To jest liczba po wieloletnim badaniu.

A przy korona wirusie _80%_ lekkich i bezobjawowych

Data: 2020-06-05 08:19:59
Autor: Bruno Brunowski
RUNT TO BEZCZELNY KŁAMCA
W dniu piątek, 5 czerwca 2020 17:09:35 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

kiedy przy grypie lekich i bezobjawowych jest _33%_ To jest liczba po wieloletnim badaniu.

A przy korona wirusie _80%_ lekkich i bezobjawowych

To powiedzmy, że statystyki mamy trzykrotnie zaniżone. Teraz, korzystając ze świeżo nabytej umiejętności obliczania ułamków, dla ułatwienia link poniżej, odpowiedz na następujące pytania:
https://www.matemaks.pl/jakim-procentem-jednej-liczby-jest-druga-liczba.html
 Jaka będzie śmiertelność? I jak to się ma do śmiertelności grypy? --
Bruno

Amerykański sanepid potwierdza niską śmier telność COVID-19