Amerykański wywiad przekazał Polsce zdjęcia satel itarne wykonane w dniu katastrofy TU-154M

Data: 2010-04-30 15:00:52
Autor: Antenka
Amerykański wywiad przekazał Polsce zdjęcia satel itarne wykonane w dniu katastrofy TU-154M
Amerykański wywiad przekazał Polsce zdjęcia satelitarne wykonane w
dniu katastrofy Tu-154M - poinformował minister Jacek Cichocki.
Wcześniej sygnały z rządu na ten temat były inne.

- Służby podległe Ministerstwu Obrony skorzystały z możliwie jak
najszybszego trybu otrzymania zdjęć satelitarnych od jednego z krajów
NATO-wskich i one zostały nam niezwłocznie przekazane - powiedział
sekretarz Kolegium ds. Służb Specjalnych Jacek Cichocki. Z informacji
RMF FM wynika, że chodzi o Stany Zjednoczone, konkretnie o CIA i
Agencję Bezpieczeństwa Narodowego USA.

Zdjęcia mogą pomóc w rozwikłaniu zagadki przyczyn katastrofy lotniczej
pod Smoleńskiem. Prokuratura wojskowa nie otrzymała jeszcze ujęć.
Cichocki twierdzi, że zdjęcia zostaną przekazane, gdy tylko prowadzący
śledztwo zwrócą się o ich udostępnienie.

W środę premier Donald Tusk pytany na konferencji prasowej o zdjęcia
satelitarne z NATO nie mówił, że Polska otrzymała takie materiały.. Zaś
w czwartek rano w TVP 1 minister obrony narodowej Bogdan Klich pytany
o te sprawę powiedział, że nie wie, do czego miałyby takie materiały
służyć.

( "Wolna Polska", 30.04.2010r.)

Psychiatra udaje, że nie wie do czego ów materiał może posłużyć!

Antenka

"Kiedy Klich poda się do dymisji?! Czekamy!"

Data: 2010-04-30 18:10:16
Autor: Bruner
Amerykański wywiad przekazał Polsce zdjęcia sate litarne wykonane w dniu katastrofy TU-154M
to amerykance maja jakies zajebiste kamery ze nawet przez mgle widza ruskie samoloty, jak podchodza do ladowania

Data: 2010-05-01 00:28:15
Autor: Adam

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hrfkgc$rsn$1news.onet.pl...
to amerykance maja jakies zajebiste kamery ze nawet przez mgle widza ruskie samoloty, jak podchodza do ladowania
Zwracam uwagę, że satelity filmują z góry, a nie od dołu - więc mgła w niczym nie przeszkadza.
Dzięki tym zdjęciom będzie wiadomo, czy samolot kilka razy krążył nad lotniskiem, czy w ogóle była mgła, jak wyglądał tor jego lotu itp. detale.
AC

Data: 2010-05-01 07:54:36
Autor: cirrus
Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4bdb5982$0$2582$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A przez twoją mgłę na mózgu widać od dołu, czy od góry?

--
stevep

Data: 2010-05-01 06:37:11
Autor: Panslavista
"Bruner" <sopot@buziaczek.pl> wrote in message news:hrfkgc$rsn$1news.onet.pl...
to amerykance maja jakies zajebiste kamery ze nawet przez mgle widza ruskie samoloty, jak podchodza do ladowania

Im dłuższa fala tym mnie tłumiona - można nawet przez chmury zajrzeć.

Data: 2010-05-01 09:19:52
Autor: MH
> [...]

Im dłuższa fala tym mnie tłumiona - można nawet przez chmury zajrzeć.
================

I gówno zobaczyć , bo ze wzrostem długości fali spada rozdzielczość. Światło w
zakresie widzialnym jest też falą EM i jedynie w tym zakresie częstotliwości
można coś podejrzeć. Jest jeszcze zakres podczerwieni , który da jedynie zarys
konturów obserwowanego obiektu. Niższe częstotliwości (dłuższe fale) można w tym
kontekście w dupe se wsadzić.

MH

Data: 2010-05-01 00:02:46
Autor: Lorn
Amerykański wywiad przekazał Polsce zdjęcia satelitarne wykonane w dniu katast rofy TU-154M
Antenka pisze:

[cut]

Psychiatra udaje, że nie wie do czego ów materiał może posłużyć!

Do waszych spiskowych teorii? :>

Data: 2010-04-30 15:04:59
Autor: Antenka
Amerykański wywiad przekazał Polsce zdjęcia s atelitarne wykonane w dniu katastrofy TU-154M
On 1 Maj, 00:02, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

[cut]

> Psychiatra udaje, że nie wie do czego ów materiał może posłużyć!

Do waszych spiskowych teorii? :>

Lala nie wymądrzaj się, boś za głupia, żeby cokolwiek z tego
zrozumieć

Antenka

Data: 2010-05-01 00:06:59
Autor: Lorn
Antenka pisze:
On 1 Maj, 00:02, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

[cut]

Psychiatra udaje, że nie wie do czego ów materiał może posłużyć!
Do waszych spiskowych teorii? :>

Lala

Wycinaj sygnaturki :>

nie wymądrzaj się

Nawet nie muszę się starać :>

boś za głupia, żeby cokolwiek z tego
zrozumieć

Zrozumieć ciebie, trzeba być tobą :>

Data: 2010-04-30 15:12:44
Autor: Antenka
On 1 Maj, 00:06, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Lala

Wycinaj sygnaturki :>

> nie wymądrzaj się

Nawet nie muszę się starać :>

> boś za głupia, żeby cokolwiek z tego
> zrozumieć

Zrozumieć ciebie, trzeba być tobą :>

Vicka, mój wzrok sięga obszarów, o których się tobie, lalo nawet nie
śniło. Twój świat kończy się za firanką kuchennego okna.

Antenka

Data: 2010-05-01 00:15:45
Autor: Lorn
Antenka pisze:

On 1 Maj, 00:02, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:
[cut]
[...]

Vicka

Mylisz mnie z kimś inny,. :>

 mój wzrok sięga obszarów, o których się tobie, lalo

Lalo? :>

nawet nie śniło. Twój świat kończy się za firanką kuchennego okna.

Twój zaczyna się na kuchennych garach? :>

Data: 2010-05-01 07:53:23
Autor: cirrus
Antenka pisze:
On 1 Maj, 00:02, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:
[cut]
[...]

Zdecydowanie, do najdalszych obszarów kretyństwa.

--
stevep

Data: 2010-05-01 00:58:04
Autor: Tomy

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:hrgcnm$a4j$1news.vectranet.pl...

Zdecydowanie, do najdalszych obszarów kretyństwa.

Dziadek, zbadal bys sobie odbyt, bo znowu masz sraczke
i leci z ciebie to samo kre...kre..kre..tynstwo

Data: 2010-05-01 09:44:49
Autor: awe
Amerykański wywiad przekazał Polsce zdjęcia satelitarne wykonane w dniu katastrofy TU-154M
Lron boze jaki ty jestes prymitywny dupek
awe

Data: 2010-05-01 01:08:25
Autor: Antenka
On 1 Maj, 09:44, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Lron boze jaki ty jestes prymitywny dupek
awe

To jest Vicka ( zmieniła nick z Vic na Lorn) gospodyni domowa . Ave,
masz rację. Przecież gospochy też bywają prymitywne. :DDD Lepiej niech
już lepi te pierogi...gospodyni Magda hehehe

Antenka

Data: 2010-05-01 00:04:29
Autor: Tomy M.
Amerykański wywiad przekazał Polsce zdjęcia sate litarne wykonane w dniu katastrofy TU-154M
.... nie ma żadnych zdjęć, bo ich być nie może. To farmazony.
Ale Komorowskiemu dupa się pali... :-)

Tomy M.

Data: 2010-05-01 07:43:35
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-01 00:04, Tomy M. pisze:
... nie ma żadnych zdjęć, bo ich być nie może. To farmazony.
Ale Komorowskiemu dupa się pali... :-)

Tomy M.

Dlaczego nie może być?  Przecież można odrzucić całkowicie że takie zdjęcia nie zostały zrobione..  Jest to wojskowe lotnisko, a więc z pewnością jankesi i NATO się nim interesują.

Amerykański wywiad przekazał Polsce zdjęcia satel itarne wykonane w dniu katastrofy TU-154M