Amerykański wywiad przekazał Polsce zdjęcia satelitarne wykonane w dniu katast rofy TU-154M

Data: 2010-05-01 00:02:46
Autor: Lorn
Amerykański wywiad przekazał Polsce zdjęcia satelitarne wykonane w dniu katast rofy TU-154M
Antenka pisze:

[cut]

Psychiatra udaje, że nie wie do czego ów materiał może posłużyć!

Do waszych spiskowych teorii? :>

Data: 2010-04-30 15:04:59
Autor: Antenka
On 1 Maj, 00:02, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

[cut]

> Psychiatra udaje, że nie wie do czego ów materiał może posłużyć!

Do waszych spiskowych teorii? :>

Lala nie wym±drzaj się, bo¶ za głupia, żeby cokolwiek z tego
zrozumieć

Antenka

Data: 2010-05-01 00:06:59
Autor: Lorn
Antenka pisze:

[cut]

Psychiatra udaje, że nie wie do czego ów materiał może posłużyć!
Do waszych spiskowych teorii? :>

Lala

Wycinaj sygnaturki :>

nie wym±drzaj się

Nawet nie muszę się starać :>

bo¶ za głupia, żeby cokolwiek z tego
zrozumieć

Zrozumieć ciebie, trzeba być tob± :>

Data: 2010-04-30 15:12:44
Autor: Antenka
On 1 Maj, 00:06, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Lala

Wycinaj sygnaturki :>

> nie wym±drzaj się

Nawet nie muszę się starać :>

> bo¶ za głupia, żeby cokolwiek z tego
> zrozumieć

Zrozumieć ciebie, trzeba być tob± :>

Vicka, mój wzrok sięga obszarów, o których się tobie, lalo nawet nie
¶niło. Twój ¶wiat kończy się za firank± kuchennego okna.

Antenka

Data: 2010-05-01 00:15:45
Autor: Lorn

Antenka pisze:
[...]

Vicka

Mylisz mnie z kim¶ inny,. :>

 mój wzrok sięga obszarów, o których się tobie, lalo

Lalo? :>

nawet nie ¶niło. Twój ¶wiat kończy się za firank± kuchennego okna.

Twój zaczyna się na kuchennych garach? :>

Data: 2010-05-01 07:53:23
Autor: cirrus
Amerykański wywiad przekazał Polsce zdjęcia satelitarne wykonane w dniu katastrofy TU-154M
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2be5ca9a-87a8-4376-9fdd-7a17dce83ae0b18g2000yqb.googlegroups.com...
Antenka pisze:
[...]

Zdecydowanie, do najdalszych obszarów kretyństwa.

--
stevep

Data: 2010-05-01 00:58:04
Autor: Tomy

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:hrgcnm$a4j$1news.vectranet.pl...

Zdecydowanie, do najdalszych obszarów kretyństwa.

Dziadek, zbadal bys sobie odbyt, bo znowu masz sraczke
i leci z ciebie to samo kre...kre..kre..tynstwo

Data: 2010-05-01 09:44:49
Autor: awe
Amerykański wywiad przekazał Polsce zdjęcia satelitarne wykonane w dniu katastrofy TU-154M
Lron boze jaki ty jestes prymitywny dupek
awe

Data: 2010-05-01 01:08:25
Autor: Antenka
On 1 Maj, 09:44, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Lron boze jaki ty jestes prymitywny dupek
awe

To jest Vicka ( zmieniła nick z Vic na Lorn) gospodyni domowa . Ave,
masz rację. Przecież gospochy też bywaj± prymitywne. :DDD Lepiej niech
już lepi te pierogi...gospodyni Magda hehehe

Antenka

Amerykański wywiad przekazał Polsce zdjęcia satelitarne wykonane w dniu katast rofy TU-154M