Amerykanskie firmy aftermarketowe

Data: 2010-02-10 12:18:54
Autor: choppers_polska
Amerykanskie firmy aftermarketowe
Witam.
Przymierzam sie do zakupu wysunietych podnozek do Road Stara firmy
MAPAM. Jedyne miejsca jakie znalazlem po kozystej cenie to Chrome and
Leather Plus , cycle parts usa, jirehmetric. stad moje pytanie. Czy te
firmy sa uczciwe i wszystko wysylaja bo ja sie na tym znam ale osoba
odbierajaca je w USA niekoniecznie.

Data: 2010-02-10 21:38:36
Autor: Kuczu
W dniu 2010-02-10 21:18, choppers_polska pisze:
[...]

To kup na ebay.com i zaplac PayPalem. Tam masz wielu sprzedawcow z tysiacami pozytywow i Ci sa mocno wiarygodni. Malo ktory zechce sobie psuc opinie wyslajac cos niekompletnego lub niezgodnego z opisem. Wielu zreszta chetnie wysyla do Europy.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-02-10 21:44:48
Autor: Kuczu
[...]

Tak BTW. Wytlumacz mi sens sciagania z USA czesci produkowanych we Wloszech do japonskiego motocykla ?

Data: 2010-02-10 13:12:43
Autor: choppers_polska
On 10 Lut, 21:44, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> [...]

> MAPAM.

Tak BTW. Wytlumacz mi sens sciagania z USA czesci produkowanych we

Sens jest bardzo prosty!! W Europie niemoge znalezc dystrybutora tych
rzeczy, a producent nie sprzedaje detalicznie. Nawet jesli w europie
znalazlbym cos takiego to ceny sa podobne, jak nie wieksze, a wszystko
mnozymy x4. Z USA x3. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase :)
Chyba ze znasz Polskich dobrych rzemieslnikow dajacych rade zrobic to
samemu...

Data: 2010-02-10 23:22:59
Autor: Kuczu
W dniu 2010-02-10 22:12, choppers_polska pisze:

Sens jest bardzo prosty!! W Europie niemoge znalezc dystrybutora tych
rzeczy, a producent nie sprzedaje detalicznie.

W takim razie nie warto sie tym interesowac. Zwlaszcza ze ta wloszcztzna wyglada slabo. Troche pogietej nierdzewnej blachy i zero polotu. Jak dla mnie tandeta. Serio.

Nawet jesli w europie znalazlbym cos takiego to ceny sa podobne, jak nie wieksze, a wszystko
mnozymy x4. Z USA x3.

Jasne, do tego wysylka z USA, lapa celnika itp. Rzeczywiscie logiczne ;)

Chyba ze znasz Polskich dobrych rzemieslnikow dajacych rade zrobic to
samemu...

Duzo latwiej dorobic adaptery i zamontowac, jak bialy czlowiek, porzadne frezowane z alu podnozki przeznaczone do Softaila. Zwlaszcza ze tego jest mnostwo i o niebo lepiej wykonane niz ta wloszczyzna.

BTW. Cos te "Choppers Polska" tak na wyrost zapodane skoro masz problem z takimi blachostkami ;)

Data: 2010-02-11 05:55:00
Autor: choppers_polska
[...]

Czy łątwo jest cos takiego zaadoptowac do RS?
 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2000-2009-SOFTAIL-BLACK-OUTLAW-FORWARD-CONTROLS-HARLEY_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5885be6b70QQitemZ380200971120QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

BTW. Cos te "Choppers Polska" tak na wyrost zapodane skoro masz problem
z takimi blachostkami ;)

Daruj sobie docinki...

Data: 2010-02-11 20:25:45
Autor: Kuczu
W dniu 2010-02-11 14:55, choppers_polska pisze:

[...]

Tak, latwo. Wystarczy dorobic odpowiednie adaptery. Jireh metric ma nawet cos takiego w ofercie.

BTW. Cos te "Choppers Polska" tak na wyrost zapodane skoro masz problem
z takimi blachostkami ;)

Daruj sobie docinki...

Dlaczego ? Nazwa zobowiazuje :)