Amerykańskie koła - pomóżcie wycenić,,,

Data: 2009-05-06 13:06:15
Autor: kaleniewicz
Amerykańskie koła - pomóżcie wycenić,,,
Mam do sprzedania koła od nowego Jamisa i nie mam pojęcia, ile mogę za
nie wołać. Specyfikacja kół po angielsku: Mavic XM317 eyeletted disc
rims, 32H, Shimano Deore M535 CenterLock disc hubs, WTB 14g stainless
steel spokes (oczywiście sprzedaję bez kasety i tarcz) - ciekawskim
wyjaśniam, że chcę je zamienić na koła XT, co by mieć komplet ;) - a
cały rowerek jest o, tu: http://www.jamisbikes.com/usa/thebikes/fullsuspension/dakarxcr/09_dakarxcrexpert.html

Z góry dziękuję za pomoc!

Andrzej

Data: 2009-05-06 23:19:48
Autor: Dominik Mirowski
Amerykańskie koła - pomóżcie wycenić,,,
Użytkownik wyklepał(a) :
Mam do sprzedania koła od nowego Jamisa i nie mam pojęcia, ile mogę za
nie wołać. Specyfikacja kół po angielsku: Mavic XM317 eyeletted disc
rims, 32H, Shimano Deore M535 CenterLock disc hubs, WTB 14g stainless

Ok 300 pln
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-05-06 21:31:48
Autor: kaleniewicz
Amerykańskie koła - pomóżcie wycenić,,,
On 6 Maj, 23:19, "Dominik Mirowski" <spam.t...@ipv4.pl> wrote:
Użytkownik wyklepał(a) :

> [...]
> nie wołać. Specyfikacja kół po angielsku: Mavic XM317 eyeletted disc
> rims, 32H, Shimano Deore M535 CenterLock disc hubs, WTB 14g stainless

Dzięki!

a.

Amerykańskie koła - pomóżcie wycenić,,,