Amerykańskie numery w amerykańskich filmach

Data: 2010-01-25 08:27:17
Autor: Adramelech
Amerykańskie numery w amerykańskich filmach
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Odpowiedz na news:24012010.2034D435budzik61.poznan.pl:

Hej
Pytanie: dlaczego we wszystkich amerykańskich filmach wszystkie podawane numery telefonów zaczynają się od 555-5....
Czy oni mają tam jakieś smiesznie małe lokalne strefy numeracyjne?
O co chodzi?

Chyba nie ogladałeś Last Action Hero z gubernatorem. Tam ten problem był poruszony.
;)

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-25 11:22:52
Autor: Budzik
Amerykańskie numery w amerykańskich filmach
Użytkownik Adramelech adresu@tu.nie.ma ...

[...]

oglądałem i nawet coś mi po głowie kołacze że tam to wyśmiali ale idei nie pamiętam.

Amerykańskie numery w amerykańskich filmach