Amex Mille przestał byc zielony....

Data: 2011-01-02 14:45:51
Autor: szczurwa
Amex Mille przestał byc zielony....
Dostałem ostatnio przesyłkę ze wznowion± kart±. Szkoda, przyzwyczaiłem
się, dla mnie Green Amex Mille był odrobinę kultowy...

Data: 2011-01-02 23:51:58
Autor: MarekZ
Amex Mille przestał byc zielony....
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:880b1bf2-8c54-4ee2-a8bf-710b4bfaa7a7@z9g2000yqz.googlegroups.com...
Dostałem ostatnio przesyłkę ze wznowion± kart±. Szkoda, przyzwyczaiłem
się, dla mnie Green Amex Mille był odrobinę kultowy...

Eh, mam sentyment do tej karty, bo to była moja druga KK w życiu (po lukasowej jajecznicy czyli VC). Ten nowy szary wygl±d z millenijnym M jest rzeczywi¶cie nijaki.

Data: 2011-01-03 07:53:41
Autor: xbartx
Dnia Sun, 02 Jan 2011 23:51:58 +0100, MarekZ napisał(a):

Eh, mam sentyment do tej karty, bo to była moja druga KK w życiu (po
lukasowej jajecznicy czyli VC). Ten nowy szary wyglÄ…d z millenijnym M
jest rzeczywiście nijaki.

Też miałem kiedyś przez chwilę i najbardziej mi się w nim podobało to, że nie miał w numerze 16 cyfr tylko 15.

--
xbartx

Data: 2011-01-04 22:18:32
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
xbartx pisze:

[...]

Diners ma 14. :-)

--
MiCHA

Data: 2011-01-04 13:27:20
Autor: luc
On 4 Sty, 22:18, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:
xbartx pisze:

> Też miałem kiedy¶ przez chwilę i najbardziej mi się w nim podobało to, że
> nie miał w numerze 16 cyfr tylko 15.

Diners ma 14. :-)

PayPass polbankowy ma aż 6 ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2011-01-04 23:11:30
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
luc pisze:

[...]

PayPass polbankowy ma aĹĽ 6 ;-)

....ale nie działa w formularzach www. :-)

--
MiCHA

Data: 2011-01-04 14:36:30
Autor: luc
On 4 Sty, 23:11, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:
luc pisze:

> PayPass polbankowy ma aż 6 ;-)

...ale nie działa w formularzach www. :-)

To był cios poniżej paypassa... ;-(

pzdrwm
luc

Data: 2011-01-05 08:49:53
Autor: xbartx
Amex Mille przestał byc zielony....
Dnia Tue, 04 Jan 2011 22:18:32 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

Diners ma 14. :-)

Ja mam innÄ… filozofiÄ™ tudzieĹĽ fobiÄ™ - nie lubiÄ™ liczb parzystych i unikam ich jak tylko mogÄ™ he he.

--
xbartx

Amex Mille przestał byc zielony....