Amex z Mille offline

Data: 2009-07-01 09:02:09
Autor: pI
Amex z Mille offline

Witajcie,

Parę słów uzupełnienia do toczącej się jakiś czas temu dyskusji o Amexie
z Mille i rezygnacji z transakcji offline. Chyba jednak nie tak do końca
gdyż... W katowickim SCC, w Tesco zazwyczaj transakcja jest offline
(przy kwotach do około 50 zł), a pewną niespodzianką była stacja Bliska
na granicy Bytomia i Chorzowa gdzie bez autoryzacji przeszła transakcja
na kwotę prawie 150 zł.

Podsumowując wznowili mi, to znów trochę staram się poużywać i nie
wygląda to tak źle - zwłaszcza, że jednak zdarzają się miejsca gdzie
slip drukuje się natychmiast ;)

--
pI

Data: 2009-07-01 10:08:42
Autor: szczurwa
Amex z Mille offline

Na Shell'u, zwłaszcza w nocy, trafiają się transakcje off.

Data: 2009-07-01 23:28:11
Autor: MK
Amex z Mille offline
"pI" <pisklepirat@poczta.onet.pl> wrote in message news:1dwv5dj6qflhr.dlgatpa.org...

Parę słów uzupełnienia do toczącej się jakiś czas temu dyskusji o Amexie
z Mille i rezygnacji z transakcji offline. Chyba jednak nie tak do końca

Kiedys 80%+ transakcji ponizej400-500PLN bylo offline, dzis nieliczne tylko przechodza offline. To juz nie to...

MK

Data: 2009-07-02 12:32:51
Autor: pI
Amex z Mille offline
Wed, 1 Jul 2009 23:28:11 +0200, na pl.biznes.banki, MK napisał(a):

[...]

Dawne kiedyś masz na myśli? Dyskusja, do której się odnosiłem, miała
miejsce na grupie nie dawniej niż pół roku temu. Użytkując Amexa z Mille
od ponad 2 lat, nie widziałem nigdy tych 80% niestety. A szkoda.

--
pI

Data: 2009-07-02 13:07:33
Autor: MarekZ
Amex z Mille offline
Użytkownik "pI" <pisklepirat@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:rhiaj2ea5ipu$.dlgatpa.org...

Dawne kiedyś masz na myśli? Dyskusja, do której się odnosiłem, miała
miejsce na grupie nie dawniej niż pół roku temu. Użytkując Amexa z Mille
od ponad 2 lat, nie widziałem nigdy tych 80% niestety. A szkoda.

Ja z przerwami mam Amexy od 2003 roku i też niestety w praktyce 80% off-line nigdy nie doświadczyłem.

Może ze 30-40% w najlepszym okresie.

Data: 2009-07-02 18:16:42
Autor: MK
Amex z Mille offline
"MarekZ" <brak@adresu.pl> wrote in message news:h2i3ma$km$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

To chyba zalezy od kwoty i miejsca platnosci. Ja zwykle dokonuje platnosci ponizej 200pln. Nie liczylem dokladnie, ale moja percepcja jest taka, ze zdecydowana wiekszosc szla bez autoryzacji. Pisze o tym co bylo rok temu. Chyba jakosc w ubiegle wakacje sie to zmienilo...

MK

Amex z Mille offline