Ami - pytanie.

Data: 2010-08-06 21:55:34
Autor: Endriu
Ami - pytanie.
Czy do Amibrokera istniej± jakie¶ wtyczki, które pozwoli³yby wykre¶laæ parboliczne linie trendu (jak u Skippy'ego) ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-09 02:50:30
Autor: Rafa? Skonecki
Ami - pytanie.
Endriu wrote:

Czy do Amibrokera istniej� jakie� wtyczki, kt�re
pozwoli�yby wykre�la�
parboliczne linie trendu (jak u Skippy'ego)
?.

Wtyczki... buehehehe
Endriu, własny soft do AT, to jest COŚ!

Ja siÄ™
zdziwiłem ile 'podstaw' nauczyłem się pisząc taki program. Chociażby to,
że oś czasu pomijająca czas nietransakcyjny jest bez sensu. Wykres ładnie
wygląda ale tu nie chodzi o wrażenia estetyczne a
dokładność.
http://www.flickr.com/photos/hister/4869283118
Tu, wycinki
okręgu. Można powiedzieć, że to przypadek szczególny parabol
Skippiego.
Własny soft dla każdego tradera powinien być standardem.
Polegając na obcych narzędziach jest się skazanym na wykluczenie
technologiczne.
Napisanie własnego softu nie jest takie trudne, no może z
początku. Jest nawet mnóstwo otwarto- źródłowych projektów na których
można bazować, choć ja bym radził pisać wszystko od nowa, bez
wykorzystania gotowych bibliotek.
A jak komuś nie chce się męczyć, to za
jakiś czas (nie potrafię teraz określić jaki, bo prace ciągle się
przedłużają) będzie można kupić mój soft który będzie maksymalnie
rozszerzalny i konfigurowalny przy zachowaniu maksymalnej prostoty.
Będzie
możliwość tworzenia m.in. narzędzi graficznych z dowolną liczbą punktów
"zaczepu", rodzajów wykresu, wyglądu osi, wskaźników, źródeł danych i
backendów danych.
Wszystko to bez potrzeby pisania każdorazowo okienka
konfiguracji pluginu bo każdy plugin będzie konfigurowalny w
zestandaryzowany sposób- prostsze zarówno dla użytkownika jak i twórcy
pluginu. Poza tym wykresy w 3D czas x cena x
wolumen

http://www.flickr.com/photos/hister/sets/72157617655775095/
http:
//www.youtube.com/rafalskonecki

Data: 2010-08-09 07:06:12
Autor: Jan Werbiński
Ami - pytanie.
Użytkownik "Rafa? Skonecki" <rafalskonecki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4c5f50d6$0$27042$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bez sensu. Pomijając tygodnie zmarnowane na naukę programowania. Wiesz, że nadmiar informacji przeszkadza w podjęciu decyzji? Wprowadza też nadmierną pewność siebie.

--
Jan WerbiÅ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2010-08-09 20:02:33
Autor: Rafał Skonecki
Ami - pytanie.

Bez sensu. PomijajÄ…c tygodnie zmarnowane na naukÄ™ programowania.

Dla
mnie np. to świetne i praktyczne hobby.

Data: 2010-08-09 20:08:06
Autor: Jan Werbiński
Ami - pytanie.
Użytkownik "Rafał Skonecki" <rafalskonecki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4c6042ba$0$22810$65785112news.neostrada.pl...

Bez sensu. PomijajÄ…c tygodnie zmarnowane na naukÄ™ programowania.

Dla
mnie np. to świetne i praktyczne hobby.

Dla mnie też kiedyś było, jak wklepywałem z Bajtka listing do C64. Teraz dorosłem i mam inne.