Amibroker - Exrem - zapytanie.

Data: 2013-09-23 13:46:35
Autor: Endriu
Amibroker - Exrem - zapytanie.
Czy ktoś wytłumaczy jak posługiwać się funkcją Exrem ?.

ExRem - remove excessive signals
[url]http://www.amibroker.com/guide/afl/exrem.html[/url]

Otóż kiedyś dawno dawno temu, gdy wszystko było proste to powtórzenia sygnału eliminowało sie w łatwy sposób :

"[...]
Buy = Cross (RSI(xxx), 30);
Sell = Cross (70,RSI(xxx)) OR Cross (30,RSI(xxx));

Buy = ExRem(Buy,Sell);
Sell = ExRem(Sell,Buy);
[...]"

Ale odkąd wymyślono Short, Cover to juz się dla mnie zrobił problem. Otóż nie wiem jak wyeliminować powtórzenia sygnałów w takim mniej więcej zapisie:

" [...]
Buy = High > LLV(Ref(Low,-1),2);
Short = Low < HHV(Ref(Low,-1),2);

Sell = Short OR end;
Cover = Buy OR end;
[...]"

.... gdzie "end" oznacza konec sesji. Czy ktoś podpowie jak zastosować Exrem aby wyeliminowac powtórzenia sygnału ?.

Endriu

Amibroker - Exrem - zapytanie.