Amibroker - ustawienia backtestów

Data: 2009-09-09 17:29:07
Autor: topolaa
Amibroker - ustawienia backtestów

--

Data: 2009-09-09 17:32:37
Autor: topolaa
Amibroker - ustawienia backtestów

Za szybko się dodało, więc wyłuszczam mój problem jako odpowiedź.

Robię często backtesty na różnych spółkach, ale chciałbym przeprowadzić też
kilka dużych testów na całym rynku. Planuję do tego zastosować filtry, np.
wolumenu lub ceny. Ale niestety moje wysiłki nie przynoszą rezultatów.

Dodaję formuły filtrów do mojego kodu, lecz i tak testuje mi na wszystkich
spółkach, które wybiorę. Może ktoś doradzi, jak testować cały rynek z zastosowaniem szczegółowych
kryteriów?

topolaa

Data: 2009-09-09 22:53:37
Autor: Glaca